آموزش تصویری و آسان ساخت اکانت PS4

آموزش تصویری و آسان ساخت اکانت PS4

آموزش تصویری و آسان ساخت اکانت PS4

چگونه اکانت PS4 بسازیم

ساخت اکانت ps4 : در این مقاله میخواهیم به آموزش تصویری ساخت اکانت PSN در ریجن ( Region ) های 1 ( آمریکا ) و 2 ( اروپا ) به صورت مرحله به مرحله و کاملا ساده بپردازیم که برای انجام بازی به صورت آنلاین یا خرید از PS Store شما حتما به نیاز اکانت دارید. قبل از شروع مقاله به تعدادی از سوالات متداول خواهیم پرداخت, شما هم اگر سوالی دارید در پایان همین بخش سوالات خود را با ما در میان بگزارید تا در اسرع وقت پاسخ دهیم.

ایا ریجن دستگاه و ریجن اکانت باید یکی باشند؟

خیر بر خلاف شایعات فرقی نمیکند که دستگاه شما چه ریجنی باشد و شما میتوانید اکانت خود را به ریجن دلخواه بسازید.

ساختن اکانت با کدام ریجن بهتر است؟

بهترین و محبوب ترین ریجن ها آمریکا و اروپا میباشند و حتی 99% دیسک هایی که وارد ایران نیز میشوند ریجن ALL که همان ریجن 1 است و ریجن 2 میباشند, بهتر است که دو اکانت با ریجن 1 و 2 بسازید تا هم از تخفیف های مخصوص هر ریجن باخبر شوید. چون گیفت کارت این ریجن ها به راحتی یافت میشود و اگر شما برای نصب و یا آپدیت بازی به دیتا نیاز داشته باشید و دانلود بازی های حجم بالا برای شما مشکل ساز باشند و ممکن است با توجه به سرعت دانلود شما چند روز طول بکشد. دیتا اکثر بازی های ریجن 1 و 2 معروف به صورت از قبل دانلود شده موجود است و شما میتوانید برای نصب دیتا و آپدیت با سایت آی گیمر تماس بکیرید. ساختن اکانت ریجن 3 ( آسیای شرقی ) به خطر اینکه زبانش غیر انگلیسی میباشد توصیه نمی شود.

آیا میشود ریجن اکانت ساخته شده را تغییر داد؟

خیر متاسفانه این امکان وجود ندارد و در موقع ساختن اکانت خود هر ریجنی که انتخاب بکنید نهایی و غیر قابل تغییر خواهد بود. اگه قصد عوض کردن ریجن را دارید تنها راه ممکن ساختن یک اکانت جدید با ریجن مورد نظر میباشد.

چطوری از هک شدن اکانت خود جلوگیری کنیم؟

در مرحله اول اطلاعات اکانت خود را با هیچکس به اشتراک نگذارید و هر 6 ماه به طور مرتب پسورد خود را عوض بکنید. برای امنیت بیشتر میتوانید تایید دومرحله ای را برای اکانت خود فعال بکنید که اکانت شما غیر قابل نفوذ باشد.

توجه : قبل از اینکه شما بتوانید داخل PS4 خود اکانت بسازید یا اکانتی را وارد بکنید حتما باید دستگاه شما به آخرین ورژن آپدیت شده باشد و به اینترنت متصل باشد. اگر که دستگاه شما کپی خور شده است امکان اینکه پس از اتصال به اینترنت بازی های شما قفل شوند بسیار زیاد است پس مراقب باشید!

مرحله اول:

وقتی پلی استیشن 4 خود را روشن میکنید دستگاه در این صفحه از شما میخواهد که پروفایل خود را انتخاب بکنید.در این مرحله شما گذینه “New User” رو انتخاب بکنید که با علامت + مشخص شده است.

سپس در صفحه بعدی گذینه “Create a User” را انتخاب بکنید.

مرحله دوم :

پس از انتخاب “Create a User” شما به این صفحه هدایت میشوید که برای ساختن اکانت جدید باید با قوانین سونی موافقت بکنید و پس از مطالعه گذینه “Accept” را انتخاب بکنید.

در صفحه نمایش داده شده بعدی که بالای آن نوشته شده است Playstation Network گذینه “Next” را انتخاب بکنید.

مرحله سوم : 

سپس از در صفحه بعدی از شما درخواست میشود که اطلاعات اکانت خود را وارد بکنید. اگر شما قصد دارید اولین اکانت خود را بسازید گذینه ” New To Playstation Network? Create an Account ” را انتخاب بکنید.

در صفحه بعدی نمایش  داده شده گذینه ” Sign Up Now ” که تنها گذینه موجود است را انتخاب بکنید.

مرحله چهارم:

در این مرحله شما باید کشور و زبان نوشتاری به همراه تاریخ تولد خود به میلادی را وارد بکنید. توجه داشته باشید که اگر شما کمتر از 18 سال سن دارید، نمی‌توانید ثبت نام خود را انجام دهید و باید تاریخ مناسبی را به طوری انتخاب بکنید که سن شما بالای 18 سال باشد.

مرحله پنجم:

در این مرحله شما باید اسم شهر و کد پستی را وارد بکنید. برای ساختن اکانت امریکا فقط کافی است شماره 90210 را در قسمت کد پستی وارد بکنید تا بقیه اطلاعات به صورت اتوماتیک پر شوند.

همچنین اگه شما قصد ساختن اکانت امگلیس را دارید کد  ” Ch1 8hy ” را در قسمت Zip Code یا Postal Code مطابق عکس وارد بکنید و گذینه NEXT را انتخاب بکنید.

مرحله ششم :

شما باید در این قسمت ایمیل خود را که از قبل ساخته اید و پسورد اکانت جدید خود را وارد بکنید توجه داشته باشید که پسورد شما باید حداقل 8 کاراکتر داشته باشد و  میبایست از حروف، اعداد و همچنین علامت‌های نگارشی ( مانند نقطه، علامت سوال و …) استفاده کنید. همچنین نباید سه حرف یا عدد یکسان را پشت سر هم وارد کنید. در غیر این صورت شما با خطا رو به رو میشوید. همچنین پیشنهاد میکنیم که ایمیل و پسورد خود را برای اینکه فراموش نکنید در جایی امن یاد داشت بکنید که فقط خودتان به آن دسترسی داشته باشید.

مرحله هفتم :

در این مرحله شما باید ID خاص خود را انتخاب بکنید. توجه داشته باشید که شما با ID خود داخل بازی ها شناخته میشوید و هرکس ID مخصوص به خود را دارد. شما میتوانید ID خود را فقط یکبار به صورت مجانی عوض بکنید پس در انتخاب اسم خود دقت بکنید. همچنین در گذینه های بعدی شما باید به ترتیب نام و نام خانوادگی خود را وارد بکنید. از قسمت سمت چپ تصویر که نوشته شده است “Choose Your Avatar ” نیز میتوانید پروفایل خود را شخصی سازی بکنید اما انتخاب عکس برای پروفایل اجباری نمیباشد. پس از وارد کردن تمام اطلاعات خود Next را انتخاب بکنید.


اگر بر روی عکس پروفایل ( Avatar ) کلیک بکنید از این صفحع میتوانید عکس دلخواه هود را برای پرئفایل اکانت PSN انتخاب بکنید.

مرحله هشتم :

در این مرحله که آخرین مرحله ساختن اکانت میباشد شما میبایست ایمیلی را که برای اکانت PSN خود وارد کرده اید را تایید بکنید. پس از انجام دادن مرحله قبا شما با صفحه زیر مواجه میشوید که به شما اطلاع میدهد اکانت شما با موفقیت ساخته شده اما هنوز ایمیل شما تایید نشده است.

پس از دیدن این صفحه وارد ایمیل خود شوید و  ایمیلی که شرکت سونی برای شما ارسال کرده است را باز بکنید سپس بر روی دکمه بزرگ که با رنگ آبی مشخص شده است و داخل آن نوشته شده است “ Verify Now ” را انتخاب بکنید پس از انجام این کار در صفحه قبل گذینه Already Verified را انتخاب بکنید. تبریک میگوییم به شبکه پلی استیشن خوش آمدید!

نظرات (20)

payman

اقا دمتون گرم . بازی فیفا 22 گرفتم ارزونتر از بقیه سایتها تخفیفاتونو ادامه بدین لطفا

    solatipour

    ممنونم از نظرتون و خوشحالیم که راضی هستید از قیمت بازی ها .

مصطفی

سلام , اقا call of رسیدم دستم .دمتون گرم

    arash hirabi

    سلام و عرض ادب . منتظر خرید بعدی شما هستیم

مجید

ممنون از پاسخگویتون من که راضی بودم از خریدم

    خشایار

    مبازک باشه دوست عزیز

محمد رضا

سلام اقا جایزه به من 10 درصد تخفیف داده بودین چطوری میتونم باهاش خرید کنم

    خشایار

    سلام دوست من. جایزه ها و کد جایزه از طریق اینستاگرام اطلاع رسانی میشه . اونجا عضو باشین میتونین خرید کنین

صادقی

من بازی کراش حریدم از ضما و الدن رینگ چطوری میتونتم بفرئشم به شما و sifu روبخرم

    خشایار

    سلام از طریق واتس ا÷ اقدام کنین لطفا

ارتین

واسه ایلام هم تو سایت فروش دارین من میخوام سفارش بدم

    خشایار

    بله ما به هر شهری که اداره پست و تیپاکس داشته باشه ارسال داریم و کار میکنیم . ایلام هم مشتریهای خوب زیاد داریم امیدوارم که خرید کنین و لذت ببرین

محمد رضا

سلام . من کیفت کارت میخواستم چطوری سفارش بدم

    خشایار

    سلام دوست عزیز. شما میتونین از طریق سایت و شماره واتس سفازش بدین

اسدی

من بازی کارکرده خرید کردم رسید . خواستم تشکر کنم و اینکه بازی last of us هم کارکرده دارین

    خشایار

    سلام . مبارک باشه دوست من. در مورد lastداخل سایت ببینین

حسینی

بهترین سایت تو سرعت ارسال ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل و کیفیت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت

    خشایار

    ممنون از ثبت نظرتون و امیدوارم لذت ببرین از بازیتون

ارزو

سلام . بازیهای نینتندو سویچتون از بقیه سایتا بیشتره و قیمتش هم عالیه. من سمنان سفارش دادم خواستم تشکر کنم از قیمت و سرعت عملتون

    خشایار

    سلام ممنون از اینکه نظر گذاشتین برای ما و خوشحالیم که از سایت و خریدتون راضی هستین
    لطفا در اینستاگرام سایت عضو بشین و اخبار و اطلاعات بازیها رو راحتر دنبال کنید