تمام روش های ارسال مرسوله وب سایت آی گیمر شامل موارد ذکر شده در این صفحه میباشند. مجموعه ما تلاش کرده است تا با روش های ارسال متنوع و با قیمت های مناسب بتواند رضایت مشتریان گرامی را در هر کجای ایران جلب نماید.

این روش مخصوص مشتری های ساکن تهران میباشد و هزینه آن نسبت به موقعیت مکانی شما متفاوت میباشد. این روش سریع ترین روش ارسال میباشد و مرسوله شما در کمتر از 2 ساعت به دست شما میرسد. همچنین با استفاده از این روش امکان پرداخت هنگام تحویل کالا نیز فراهم است.

ارسال با پیک موتوری (18 الی 22 ) : ( فعلا غیرفعال )

این روش نیز مخصوص مشتری های عزیز ساکن تهران میباشد و برای کسانی میباشد که در رسیدن کالای خود عجله زیادی ندارند و سفارش خود را از طریق سایت ثبت کرده و همچنین هزینه سفارش را به طور کامل پرداخت کرده اند. لازم به ذکر است که کسانی که سفارش خود را از این طریق در سایت تا قبل از ساعت 17 ثبت میکنند زمان سفارش این عزیزان در ساعت 18 الی 22 همان روز میباشد و در غیر این صورت در روز کاری بعدی ارسال خواهد شد. هزینه ارسال از این روش برای تمام نقاط تهران 30 هزار تومان میباشد.

ارسال با پست پیشتاز :

این روش ارسال برای تمامی مناطق ایران است و شما عزیزان میتوانید با پرداخت هزینه 20 هزار تومان سفارش خود را با این روش ثبت نمایید. مدت زمان رسیدن کالا توسط این روش به طور معمول بین 2 الی 3 روز کاری میباشد. شما باید حتما هزینه ارسال و هزینه سفارش خود را قبل از ارسال از این روش پرداخت کنید.

ارسال با پست ویژه ( تحویل 1 روزه ) :

لازم به ذکر است که امکان ارسال از طریق پست ویژه برای همه مناطق ایران در دسترس نمیباشد و فعلا در برخی استان ها راه اندازی نشده است, پس قبل از انتخاب ارسال سفارش خود از این روش حتما از وجود پست ویژه در استان خود مطمعن شوید, چنانچه امکان ارسال از طریق پست ویژه برای شهر شما وجود نداشته باشد بسته شما از طریق پست پیشتاز ارسال میشود و سایت آی گیمر هیچ مسئولیتی در قبال هزینه اضافه پرداخت شده نخواهد داشت.لازم به ذکر است که اگر شما در روز 5 شنبه سفارش خود را با این روش ثبت کنید سفارش شما در روز شنبه ( 2 روز بعد ) به دست شما خواهد رسید و هزینه ارسال با این روش 40 هزار تومان میباشد.

ارسال با تیپاکس :

امکان ارسال با این روش نیز برای اکثر نقاط ایران فراهم است و مدت زمان رسیدن مرسوله شما بین 1 روز الی 2 روز میباشد. هزینه ارسال از این روش نسبت به حجم و وزن مرسوله شما متفاوت میباشد و شما هزینه ارسال را درب منزل پرداخت میکنید. هزینه ارسال از این طریق تقریبا همانند پست میباشد.