انواع روش های پرداخت به همراه توضیحات تکمیلی برای فروشگاه آی گیمر  :

  • پرداخت درب منزل : این روش پرداخت فقط مخصوص مشتری های عزیز ساکن تهران میباشد. متاسفانه امکان پرداخت درب منزل برای شهر های دیگر میسر نیست. معمولا این روش پرداخت انتخاب آن دسته از عزیزانی هستش که یا برای بار اول از فروشگاه IGamer خرید میکنند یا میخواهند مرسوله خریداری شده در کمترین زمان ممکن به دستشان برسد. این روش پرداخت که فقط به همراه روش ارسال پیک موتوری ( هزینه به عهده مشتری ) میباشد. روش پرداخت درب منزل این امکان را به خریدار میدهد تا علاوه بر جلب اعتماد بیشتر, مشتری هنگامی که کالای خریداری شده خود را دریافت می نماید پرداخت آن را نیز در همان موقع انجام دهد. حداکثر مبلغ سفارشی را که میتوان از این روش پرداخت کرد 10 میلیون تومان میباشد و برای مبالغ بالاتر از 10 میلیون تومان حتما لازم است که تسویه قبل ارسال مرسوله انجام شود.
  • پرداخت از طریق درگاه : فروشگاه IGamer دارای درگاه اختصاصی از بانک ملت میباشد و درگاه اینترنتی بهترین روش پرداخت میباشد. برعکس درگاه های زرین پال و … درگاه بانک ملت از شما هیچ مبلغ اضافه ای تحت عنوان کارمزد یا مالیات دریافت نمی کند, شما میتوانید برای ثبت کلیه سفارش ها پرداخت خود را از طریق درگاه مطمعن بانک ملت بدون دردسر و نگرانی در کمترین زمان انجام دهید. این روش پرداخت برای انواع روش های ارسال قابل استفاده است. لازم به ذکر است که برای پرداخت از این طریق برای سفارش های بالای 100 هزار تومان شما نیاز به رمز دوم پویا دارید.
  • پرداخت از طریق کارت به کارت : این روش پرداخت برای آن دسته از مشتریانی هستش که سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت میکنند یا امکان پرداخت از طریق درگاه را ندارند. در این روش خریدار با هماهنگی میتواند کل مبلغ محصول مورد نظر را به همراه روش ارسال مورد نظر به کارت بانک پارسیان به شماره 6221061217719238 به نام مهدی رحیمی فرد پرداخت و رسید انتقال وجه را به شماره واتس اپ 09194909025 ارسال کند تا هماهنگی های لازم برای ارسال کالای مورد نظر انجام شود و در سریع ترین زمان ممکن ارسال شود.
  • پرداخت دلخواه : این روش برای پرداخت از طریق درگاه بدون انتخاب محصول خاصی به سبد خرید میباشد و بیشتر مورد نیاز همکاران گرامی برای خرید عمده و برای برخی محصولاتی که هنوز داخل سایت قرار نگرفته اند و یا قیمت توافقی برای محصولات سفارشی میباشد. و برای پرداخت از این روش شما میبایست بعد از هماهنگی وارد حساب کاربری خود شوید و به پایین سایت قسمت پرداخت دلخواه که زیر مجموعه حساب کاربری قرار دارد مراجعه کنید.