پروژه XBOX برای جذب 3 میلیارد کاربر یکی از جدیدترین اخبار بازیهای رایانه ای میباشد که امروز منتشر شده است
مدیران ایکس باکس توضیحی در این مورد داده اند که در ادامه به آن میپردازیم
دلایل مهم موفقیت در پروژه XBOX برای جذب 3 میلیارد کاربر
ایکس باکس از ابتدا بسیار پرشور و با هیجان بسیار زیادی کار خود را در دنیای سرگمی بازیهای رایانه ای شروع کرد و از ابتدا با پلتفورم های مختلفی شروع کرد
یادمان نمیرود اولین کنسولی بود که قسمتی مخصوص به بازیهای آنلاین داشت و کاربر میتوانست با استفاده از هدفونی که به دسته متصل میشد با دیگر بازیکنان صحبت کند و به صورت آنلاین بازیهای کواپ را تجربه کنند
خلاقیت های ایکس باکس تمامی ندارد و تا به امروز نیز همچنان ب خلاقیت های بسیار زیادی دستگاه های مختلفی تولید میکند و همیشه موفق بوده
با نگاهی به اختراع ها و خلاقیت هایی که در ساخت پلتفورم های مختلف داشته متوان این را به وضوح دید
از ویندوز ها با قابلیت بسیار زیاد در قسمت بازی ها که خود چندین بخش بسیار زیاد را شامل میشود همانن استریم به صورت همزمان و …..
کنسول های بازی که همگی از قدرتمندترین و بهترین کنسول هایی بوده اند که در بازار منتشر شده است.
کنسول های ارزان و البته با کیفیت بالا که طیف گسترده ای از کاربران را شامل میشود
و همچنین کیفیت بسیار بالا در ساخت محصولات و همچنین پشتیبانی بسیار خوب تمامی نرم افزار ها و سخت افزارهای این شرکت
تمامی اینها را در یک دیدگاه داشته باشید تا به سه عامل دیگر نیز در ادامه اشاره کنیم
سه عامل مهم
1.بازیهای ابری! ایکس باکس یکی از قدرتمندترین شرکت ها در ارائه بازیهای ابری میباشد که هر کاربری با داشتن اکانت گیم پس میتواند با یک اینترنت پر سرعت دسترسی بسیار زیادی به انواع بازیها داشته باشد
2.اکنت Xbox Game Pass ! گیم پس یکی از بزرگترین کارهای شرکت مایکروسافت بود
شما با داشتن این اکانت میتوانید به سرویس دانلود بازیهای بسیار زیادی که در لیست پر شمار بازیهای ایکس باکس هست دسترسی داشته باشید و همچنین به بازیهای EA Games و همچنین سرویس موسیقی Spotify
و جالب ترین کاری که مایکروسافت برای این سرویس انجام داده انتشار اولیه تمامی بازیهایی میباشد که در سال 2023 منتشر میشود در روز اول در این پلتفورم میباشد
همچنین شما با داشتن این سرویس میتوانید در کامپیوترتان بازیها را دنلود وبازی کنید!
3. سومین و مهم ترین عامل پلتفورم ID@Xbox میباشد
این پلتفورم بیشاز ده سال است که آغاز به کار کرده و بودجه ای بالغ بر 3 میلیارد دلار هزینه برای این پلتوفرم شده تا بتواند به بازی سازان مستقل برای ساخت ونشر بازی کمک کند
این سرویس بسیار موفق عملکرده و تا به حال 5000 استدیو بازی سازی در بیش از 100 کشور در این پلتفورم عضو هستند
جمع بندی نهایی در مورد پروژه XBOX برای جذب 3 میلیارد کاربر
تمامی اینها برای جذب مخاطبان بسیار زیاد برای این شرکت بوده و به خوبی نیز عمل کرده و مایکروسافت قصد دارد در تازه ترین حرکت خود کاربران تلفن های هوشمند را نیز جذب خود کند و قطعا تا چند وقت دیگر بازیهای بسیار زیادی از طرف این شرکت منتشر خواهد شد و همچنین پلتفورمی که بسیار خوب عمل کند
شما فکر میکنید مایکروسافت تا چند سال دیگر به این رقم از کاربران برسد؟