معرفی بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut
بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut

معرفی بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut

بسیاری از کشورها سرمایه‌گذاری در انواع بازی‌ های آنلاین را موفق و عاقلانه می‌دانند. اگر سرچی در گوگل داشته باشید می‌توانید از نام کشورهایی که در چند سال اخیر سرمایه‌گذاری ‌های کلان در این صنعت داشته‌اند مطلع شوید. همچنین، از میزان موفقیت در این صنعت اطلاع یابید. از جمله بازی ‌های مهیج در بین بازی ‌های آنلاین می‌توان به بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut اشاره کرد.

این بازی هم اکنون به عنوان بازی ps5 و ps4 ارائه شده است و نسخه کامپیوتر آن نیز منتشر شده است. شایان به ذکر است که از جمله بازی ‌های قدرتمند می‌توان به بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut اشاره کرد. این بازی علاوه بر محبوبیت میان کاربران از نظر بسیاری از شرکت‌ها و سازنده‌ های بازی ‌های آنلاین بسیار موفق عمل نموده است.

بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut در کدام کنسول‌ها قابل اجرا است؟

همانطور که گفته شد، Ghost of Tsushima برای کنسول پی اس 5 و پی اس 4 عرضه شده است. شرکت سونی منتشر کننده این بازی مهیج در تاریخ ۱۶ می ۲۰۲۴ است. بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut دارای جلوه‌ های بصری زیبا و طراحی‌های فوق العاده بی‌نظیری است. پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم شده کاربران این بازی را انجام دهند. در صورتی که قصد خرید بازیGod of War، خرید بازی The Last Of و خرید پلی استیشن 5 اسلیم را دارید کافیست به سایت آی گیمر مراجعه نمایید.

همچنین: خرید کنسول ps5

جدیدترین بخش‌های اضافه شده در بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut

بدون تردید دوستداران بازی‌ های آنلاین در نسخه ‌های ارائه شده توسط سازنده‌ های بازی ‌های آنلاین محبوب به دنبال ویژگی‌ های جدید و نوین هستند. بازی گوست آو سوشیما علاوه بر وجود داستانی هیجان انگیز و مهیج در هر سری از نسخه‌های انتشار یافته بخش‌های بسیار جدید و جذابی را اضافه می‌کند تا علاوه بر ثابت نگه داشتن اعتماد کاربران به محبوبیت بازی خود هم بیفزاید. چند نمونه از مهم‌ترین بخش ‌های اضافه شده در این بازی به شرح زیر است:

  • نمونه‌ی جدید از دشمنان
  • مینی گیم‌های جدید و جذاب
  • ایجاد حيوانات‌ها در نقشه بازی
  • ارائه تکنیک و مهارت ‌‌های جدید
  • زره ‌های جدید برای شخصیت جین و اسب او

شرکت بزرگ و معتبر Sucker Punch با ارائه بخش ‌های جدید بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut این تضمین را به کاربران و دوستداران این بازی می‌دهد که بدون تردید در نسخه ‌های جدید بازی فضاهای جدید و بخش ‌های نوینی را مشاهده خواهند کرد.

محتوای جدید بازی Ghost of Tsushima

یکی دیگر از بخش ‌های مهیج جدید این بازی ایجاد بخش آنلاین و تماماً رایگان است. به گونه‌ای که دارندگان تمامی نسخه‌ های بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut می‌توانند از این محتوای جذاب و جدید بهره‌مند شوند. بنابراین اگر قصد خرید نسخه‌های منتشر شده این بازی را دارید بلا استثنا پیشنهاد می‌کنیم به صفحه آی گیمر مراجعه کنید. در این صورت از خدمات ارائه شده با قیمت‌ های متناسب و مقرون به صرفه بهره‌مند شوید.

بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut

پشتیبانی از قابلیت‌های کنترلر بازی

از دیگر ویژگی ‌های ارائه شده توسط شرکت سازنده‌ی بازی  Ghost of Tsushima Director’s Cut می‌توان به پشتیبانی از قابلیت ‌های کنترلر بازی اشاره کرد. همان گونه که مطلع هستیم این بازی برای هر دو کنسول پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ قابل اجرا است.

همچون نسخه های پیشین، با اجرای این بازی بر روی کنسول ps5 می‌توان از قابلیت تریگرهای تطبیق پذیر و بازخورد هپتیک بهره‌مند شد. برای اطلاع دقیق از چگونگی پشتیبان از قابلیت‌های کنترلر این بازی می‌توانید از کارشناسان و مشاوران در این زمینه کمک بگیرید. با مراجعه به وب سایت آی گیمر می‌توانید در اسرع وقت سوالات و ابهامات خود در رابطه با بازی گوست آو سوشیما را رفع کنید.

پشتیانی از کیفیت 4k

پس از ارائه قابلیت پشتیبانی از کنترلر بازی گوست آو سوشیما هم اکنون کاربران منتظر پشتیبانی از کیفیت 4k و نرخ فریم ۶۰ هستند. در این رابطه باید بگوییم که تمامی دارندگان کنسول پلی استیشن ۵ می‌توانند با بهره بردن از امکانات این پلتفرم به صورت آسان از کیفیت ۴ کا و نرخ فریم ۶۰ در انواع بازی‌های آنلاین منتشر شده بهره‌مند شوند.

هم اکنون با توجه به ارائه انواع بازی ‌های آنلاین با قابلیت پشتیبانی از کیفیت ۴ کا کاربران مشتاقانه منتظر این خبر خوب توسط سازنده بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut هستند. که پیشنهاد ما این است که برای استفاده از این قابلیت اندکی صبر داشته باشید تا نسخه جدید این بازی انتشار یابد.

بروزرسانی جدید بازی Ghost of Tsushima

کاربران بازی‌ های آنلاین که دارنده کنسول پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ هستند از سازندگان و منتشر کنندگان بازی ‌های آنلاین تقاضا دارند که با ارائه بروز رسانی‌های جدید مشکلات را حذف نموده و امکانات جدیدی را ارائه دهند. در رابطه با به‌روزرسانی جدید این بازی می‌توان به ارائه خدمات زیر اشاره نمود:

  • قابلیت علامت گذاری صفحه
  • قابلیت قفل نمودن صفحه به سبک سولزلایک
  • تنظیم کردن چند حالت از دکمه‌‌ها روی کنترلر
  • مخزن نگهداری از تیرکمان‌ ها و مخفی سازی آن به صورت ظاهری

شما مطالعه کنندگان گرامی اگر قصد خرید بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut برای PS5 را با قیمت مطلوب و کیفیتی بالا دارید پیشنهاد می‌کنیم به سایت آی گیمر مراجعه کنید.

قیمت بازی Ghost of Tsushima Direc

جالب است بدانید که این بازی بر روی کنسول پلی استیشن ۴ با قیمتی ۶۰ دلاری و برای پلی استیشن ۵ با قیمت بازاری تقریبا 2 میلیون تومان ارائه می‌گردد. این مسئله برای بسیاری از کاربران دارای اهمیت است و به دلیل عدم وجود ثبات قیمت در رابطه با بازی ‌های آنلاین مشکلاتی وجود دارد. شما می‌توانید با مراجعه به معتبرترین سایت ارائه دهنده انواع بازی‌ های آنلاین و کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 علاوه بر بهره‌مندی از کیفیت بالای خدمات از قیمت ‌های مطلوب و اقتصادی آن‌ها هم برخوردار شوید.

کلام آخر

همانطور که پیشتر گفتیم بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut از جمله مهیج‌ترین بازی‌های آنلاین است. امیدواریم با مطالعه مطالب این مقاله تا جای ممکن به بررسی و پردازش و نکات مثبت و منفی بازی گوست آو سوشیما دست یافته باشید و اطلاعاتی مفید و ارزشمندی را در این رابطه کسب نموده باشید. با مراجعه به وب سایت آی گیمر می‌توانید از خدمات گفته شده این بازی و بازی های جدید بهره‌مند شوید.