معرفی بازی StarField
StarField

معرفی بازی StarField

کارگردان بازی StarField و رئیس استودیوی بتسدا، تاد هاوارد (Tod Howard) در گفت و گویی که با IGN داشت، اعلام کرد این بازی بر روی دو کنسول Xbox series x/s، با نرخ فریم 30 و رزولوشن متفاوت، قابلیت اجرا دارد. وضوح تصویر در پلتفرم Xbox series s 1440 p و در Xbox series x 4k می باشد. تاد هاوارد تصمیم داشت نرخ بازی را بر روی 30 فریم بر ثانیه قفل کند، تا به نوعی یکپارچگی در عملکرد بازی دیده شود.

طبق گفته کارگردان بازی StarField در تاریخ 6 سپتامبر سال 2023 یعنی 15 شهریور سال 1402 برای پلتفرم های ایکس باکس سری x و s و رایانه های شخصی قابلیت اجرا دارد.

اگر کسی نسخه دیجیتال بازی را خریداری کرده باشد می تواند هم اکنون دیتا و اطلاعات بازی را بر روی پلتفرم Xbox خود دانلود کند. همچنین احتمال به روز رسانی های دیگری نیز قبل از انتشار وجود دارد.

در این مطلب به معرفی بازی StarField اشاره شده است. اگر شما هم می خواهید بیشتر با این بازی آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

توضیحات و معرفی بیشتر بازی StarField

بازی StarField حدود 125 گیگابایت از حجم درایو پلتفرم شما را اشغال کرده و برای نصب به فضای بیشتر از این احتیاج دارد. ممکن است اجرای بازی بر روی پلتفرم Xbox series s مشکل ساز باشد. به همین خاطر به بازیکنان توصیه می شود قبل از دانلود و نصب بازی استارفیلد حتما فضای ذخیره سازی را آزاد کرده یا از هارد SSD اکسترنال استفاده شود. طبق تحقیقات انجام شده بر روی این بازی گفته می شود، که در بازی StarField از کهکشان راه شیری الهام گرفته شده است. بازیکنان بعد از دانلود و نصب این بازی از سیاره زمین جدا شده و وارد دنیایی مملو از معما و اسرارهای کهکشانی می شوند. در این بازی فضایی، شما تجربه ای هیجان انگیز و جدیدی را تجربه می کنید.

StarField

ویژگی های بازی StarField

این بازی محبوب و پرطرفدار ویژگی های زیادی دارد که در بخش زیر به چند مورد از آن ها اشاره شده است:

1. شخصی ‌سازی گسترده

این بازی باتوجه به این که یک بازی فضایی و نقش آفرین می باشد، بازیکن می تواند باتوجه به سلایق خود تغییراتی در آن به وجود بیاورد. تمامی جزئیات این بازی قابلیت تغییر دارد. حتی برای کاراکتر خود که در ابتدای بازی شخصی سازی می کنید می توانید چندین شغل و سلاح انتخاب کنید. یا حتی می توانید سلاح های خود و نوع نشانه گیری آن را نیز تعیین کنید.

2. نابودی زمین و جنگ برای بقاء

از دیگر ویژگی های بازی Starfield این است که تئوری احتمالی کره زمین را روایت می کند. یعنی ظرفیت سیاره برای زندگی بشر به اتمام رسیده و انسان ها ناگزیر برای ادامه زندگی خود مجبور می شوند به کهکشان ها یا منظومه های اطراف بروند. داستان این بازی در سال 2330 در حال روایت است. افراد در منطقه ای به اسم Settled Systems بعد از جنگ های زیاد در حال استراحت و آرامش می باشند. اما ذات حریص انسان ها باعث شده است، قدرت به کهکشان ها نیز سرایت کند. در این بازی حداقل 30 الی 40 ساعت روایت بی نظیر با جزئیات فراوان را برای بازیکنان به تصویر می کشد. یعنی تمامی تصمیمات و انتخاب های افراد در کل بازی تاثیرگذار بوده و می تواند پایان بازی را متفاوت کند.

3. لذت کاوش در فضا

در این بازی بیش از 1000 سیاره وجود دارد که هر کدام آن ها شرایط زیست بومی مخصوص به خود را دارد. باوجود تفاوت، همه آن ها دارای طراحی و زیبایی های شاهکاری می باشند. در پلتفرم Xbox series x این بازی تمامی سیاره های بیابانی، جنگلی، ساختمان ها و یا شهرهای گوناگون آن خودنمایی بسیار چشمگیری می کنند.

4. خلاقیت، تنوع و نوآوری

بازی StarField از دو نمای اول شخص و سوم شخص نقل و روایت می شود و دارای سیستم تیر اندازی کاملا روان و واقع گرایانه‌ای می باشد. اما با وجود تمامی این موارد وظیفه شما در بازی مشخص است. یعنی شما باید علاوه بر صف آرایی مقابل دشمنان گذشته، به دنبال منابع گوناگون در سیاره های مختلف نیز باشید. حیات در این بازی به صورت عجیبی سخت می باشد. به عبارت دیگر هر سیاره ای یک سرزمین متفاوت با حیات فرازمینی است. در این بازی حیوانات غول پیکری وجود دارد، که جان شما را با وجود پیشرفت تمدن در خطر می اندازد. سازندگان بازی توانسته اند مبارزه ای متعادل بین جو داخل سیاره و خارج از سیاره ایجاد کنند.

علاقه مندان به این بازی می توانند پس از انتشار بازی از طریق این لینک اقدام به خرید این بازی کنند.