دسته بندی محصولات

متاسفانه وجود تحریم‌ها مشکلات و موانعی را برای کاربران بازی‌ های آنلاین ایران به وجود آورده است. پس از تحریم شبکه ایکس باکس لایو، کاربران این شبکه جهت برقراری ارتباط به سرورهای مایکروسافت با دی‌ان اس‌های متفاوتی استفاده می‌کردند. اما به دلیل عدم وجود این شبکه در پلی استیشن کاربران معمولاً با عدم وجود سرعت مطلوب دانلود و قطع شدن دانلود مواجه بودند. در این مقاله قصد داریم به یکی از مفیدترین امکانات یعنی بهترین DNS برای پلی‌ استیشن جهت برقراری ارتباط با سایر شبکه‌ها به شکل آسان و عدم قطعی اینترنت توضیحاتی درج کنیم. از این رو، دیگر مشکلاتی اعم از کمبود سرعت مطلوب و قطعی دانلود وجود نداشته باشد.

انواع  کدام است؟

به دلیل تحریم تعداد زیادی از سرویس‌ های ارائه بازی ‌های آنلاین شناخت دی ان اس‌ها در چند سال اخیر توسط کاربران و علاقمندان بازی‌های آنلاین جزو ملزومات اصلی شده است. در این بخش به انواع دی ان اس‌ها پرداختیم و با درج ویژگی‌ آن‌ها شناخت متناسب و کاربردی ‌ترین نوع آن‌ها را برای شما عزیزان آسان نمودیم. اگر قصد خرید دی ان اس مشخصی را دارید و اطلاعات کافی در رابطه با آن ندارید پیشنهاد می‌کنیم به وب سایت آی گیمر مراجعه کنید تا پیش از خرید توسط کارشناسان اطلاعات مربوطه را کسب نمائید.

همچنین: خرید بازی ps5

استفاده ازDNS  چه مزایایی در کنسول پلی استیشن دارد؟

وجود تحریم‌ها می‌تواند در زمان دانلود انواع برنامه‌ها و بازی ‌های آنلاین مشکلاتی را ایجاد نماید. با استفاده از dns معتبر در پلی استیشن‌ها می‌توان قطعی و یا کمبود سرعت مطلوب را دیگر شاهد نبود و سرعت پینگ و دانلود به شدت افزایش یابد. البته شایان به ذکر است که این در حالی است که کنسول پلی استیشن هیچ نوع تحریمی ندارد. سایت آی گیمر از معتبرترین سایت‌ها در داخل ایران است که به ارائه انواع بازی‌های آنلاین، کسنول‌های پلی استیشن ۵ و ۴ و بسیاری دیگر پرداخته است که خرید این محصولات را به شکل غیر حضوری فراهم کند.

بهترین DNS پلی استیشن کدام است؟

در رابطه با آن که بتوان بهترین دی‌ان‌اس پلی استیشن را شناسایی کرد باید بگوییم که با توجه به تاثیر دی‌ان‌اس در روند سرعت دانلود به شرکت ارائه دهنده اینترنت بستگی دارد. بنابراین پیشنهاد می شود که از چندین نوع دی ان اس استفاده شود تا بهترین آن را شناسایی کنید.

DNS برای پلی‌ استیشن

آیا استفاده از DNS مشکل و معایبی برای کنسول ‌های پلی استیشن ۵ ایجاد می‌کند یا خیر؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در صورت استفاده از dns‌های معتبر و استاندارد هیچ مشکلی در روند پلی استیشن و کنسول‌های شما رخ نخواهد داد. بنابراین اگر قصد دارید که بهترین و معتبرترین دی‌ان‌اس‌ها را برای پلی استیشن خود خریداری‌ کنید پیشنهاد می‌کنیم به وب سایت آی گیمر مراجعه کنید تا از خدمات ارائه شده ویژه این مجموعه بهره‌مند و شگفت زده شوید.

نحوه‌ وارد نمودنDNS  بر کنسول‌های پلی استیشن

در رابطه با نحوه وارد نمودن DNS برای پلی‌ استیشن پیشنهاد می‌کنیم که این بخش را مطالعه کنید. ابتدا کنسول خود را روشن کرده و از بالا سمت راست وارد بخش تنظیمات بشوید. پس از آن باید شما وارد بخش شبکه شوید و پس از وارد نمودن کد dns ست‌های لازمه را انجام دهید. در بخش بعدی لازم است شما گزینه تنظیمات را انتخاب کرده سپس وارد بخش تنظیمات Set Up Internet Connection شوید. در صفحه‌ای که وارد آن شده‌اید باید کانکشن خود را انتخاب کرده و پس از آن dns مربوطه را در آن وارد نمایید.

پس از وارد شدن به صفحه Advanced Settings گزینه‌های بیشماری مقابل شما به نمایش در خواهد آمد که مرتبط با جزئیات و تنظیمات کانکشن است. در این رابطه نیاز است که شما طبق روند اصولی مراحل را طی کنید. همچنین، از انتخاب گزینه‌های غیر مربوطه اجتناب کنید تا از صحت موارد گفته شده اطمینان حاصل کنید.

همچنین: خرید بازی EA Sports FC 25

بهترینDNS   برای کاربران ایرانی کدام است؟

یکی از دی‌ان‌اس‌ هایی که برای کاربران ایرانی بسیار پیشنهاد می‌شود سرویس OpenDNS متعلق به شرکت سیسکا است، که به راحتی برای ساکنین کشور ایران قابل استفاده است. با استفاده از این DNS برای پلی‌ استیشن می‌توانید به راحتی از سرویس ‌هایی که برای کاربران ایرانی تحریم شده است بدون محدودیت و قطعی استفاده کنید و از اعتبار و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید. این سرور علاوه بر آن که بسیار معتبر و صاحب نام است به شکل عمومی و محبوب هم در بین ایرانیان قابل استفاده و شناخته است‌.

DNS الکترو چیست؟

از دیگر دی ان اس‌های حال حاضر می‌توان به دی‌ان‌اس الکترو اشاره کرد که جزو محبوب ‌ترین دی‌ان‌اس‌ها برای گیمرهای ایرانی شناخته شده است. با استفاده از این دی‌ان‌اس‌ها می‌توان تا حد زیادی از سرعت اینترنت اطمینان حاصل کرد. پس از آن میزان سرعت ارتباط بازیکنان با سرورهای بازی را افزایش داد. با استفاده از دی‌ان‌اس الکترو می‌توان به آسانی به سرور بازی‌های آنلاین وصل شد. همچنین، بدون کوچک ترین محدودیت و یا قطعی اینترنت تجربه جدید و جذابی را رقم زد. یکی از مهم ترین نکات حائز اهمیت در این مقاله معرفی سایت معتبر و بزرگ آی گیمر است.

در صورتی که نیاز به خرید بازی هایی چون خرید بازی EA Sports FC 25، خرید بازی Assassin’s Creed Shadows و غیره را داشتید، بدون تردید بر روی لینک وب سایت آی گیمر کلیک کنید. این مجموعه ارائه دهنده تمام ملزومات بازی ‌های آنلاین با کیفیت بالا و قیمت به صرفه به شکل غیر حضوری است.

کلام آخر

گیمرهای ایرانی برای استفاده از سرویس ‌هایی که ایران را در لیست تحریم خود قرار داده اند، نیاز به تنظیم DNS برای پلی‌ استیشن دارند. استفاده از بهترین DNS مناسب بازی، سبب کاهش پینگ و اتصال بهتر به سرور بازی‌ها می‌شود. در این مقاله ابتدا بهترین DNS سرورهای مخصوص بازی را معرفی کردیم. سپس به بررسی چگونگی تنظیم دی ان اس برای کنسول‌های نسل نهم و هشتم پلی استیشن پرداختیم. با کلیک بر آدرس وب سایت آی گیمر می‌توانید از دی ان اس‌های ذکر شده در تنوع بالا و قیمت مناسب بهرمند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید