گرافیکی ترین بازی های پلی استیشن 5
گرافیکی ترین بازی های پلی استیشن 5

گرافیکی ترین بازی های پلی استیشن 5

کنسول ‌های نسل نهمی دیگر دارند به پایان راه می‌رسند. از بازی ‌های مهیج بر روی کنسول‌ های پلی‌استیشن ۵ می‌توان به فاینال فانتزی ۷ ریبرث و اسپایدرمن ۲ اشاره کرد. امروزه با پیشرفت صنایع مختلف کاربران توقع دارند، گرافیک بصری چشم گیر و واقع گرایانه را در بازی ‌های آنلاین مشاهده کنند.

نرخ فریم و بالا بودن رزولوشن از مهم‌ ترین عواملی است که سازندگان باید بیش‌تر به آن بپردازند. در ادامه این مقاله قصد داریم به گرافیکی ترین بازی ‌های پلی استیشن ۵ بپردازیم. همچنین، شما را با معتبرترین مرکز ارائه انواع بازی بازی ps5 که با نام آی گیمر خدمات ارائه می‌دهد آشنا کنیم.

بازی The Last of Us Part 2 Remastered

یکی از بهترین بازی ‌های گرافیکی The Last of Us Part 2 Remastered نام دارد. سازنده و ناشر این بازی ناتی داگ سونی اینتر اکتیو اینترتینمنت است و در سال ۲۰۲۳ انتشار یافته است. سبک این بازی به صورت اکشن ماجراجویی است و جزو مهیج ‌ترین بازی ‌های استودیوهای پرچمدار سونی و کنسول ‌های پلی استیشن بوده است. در اواخر نسل هشتم، بازی لست آف آس ۲ برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ عرضه شد. پس از گذشت حدوداً ۴ سال در ژانویه ۲۰۲۴ این شرکت نسخه جدید آن را در بازار منتشر کرد. در نسخه جدید آن شاهد مزیت‌ های فراوان و پیشرفت ‌های چشمگیر این بازی مهیج بودیم. بازیThe Last of Us Part 2 Remastered در حال حاضر برای کاربران دارای پلی استیشن 5 عرضه می‌گردد. رزولوشن بالا و نبردهای هیجان انگیز در این بازی از مهم ‌ترین ویژگی ‌های آن است.

بازی Returnal

از دیگر بازی ‌های ساخته شده توسط هاوس مارک و ناشر سونی اینتر اکتیو اینترتینوینت می‌توان به بازی Returnal اشاره کرد. این بازی مهیج در سال ۲۰۲۱ منتشر و جزو محبوب ‌ترین بازی‌ها برای کاربران دارای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ است. سبک این بازی شوتر سوم شخص روگ لایک است و اگر بخواهیم به صورت کلی به چگونگی بازی Returnal بپردازیم باید بگوییم که هیولاها و طراحی ‌های هنری بیومکانیکی جزو شخصیت‌ها و جلوه ‌های اصلی این بازی است.

این بازی مهیج در لیست گرافیکی ترین بازی‌ های پلی استیشن ۵ قرار دارد. برای اطلاع از نحوه خرید انواع بازی ‌های آنلاین، قیمت بازی ps4 و چگونگی نصب آن‌ها می‌توانید به وب سایت آی گیمر مراجعه کنید تا با استفاده از تجربیات کارشناسان به سوالات و ابهامات خود دست یابید.

بازی Marvel’s Spider-Man 2

بازی Marvel’s Spider-Man 2 ارائه شده برای کنسول‌ های پلی‌استیشن 5 تجربه‌ مهیجی در دنیای عنکبوتی را برای کاربران ایجاد نموده است. یکی از بازی ‌های مورد تایید و بدون مشکل و ایراد بازی Marvel’s Spider-Man 2 نام دارد. به شکلی که در سال ۲۰۲۳ که نسخه دوم این بازی جذاب منتشر شد تمامی امکانات پیشین آن با یک درجه پیشرفت توجه کاربران را به خود جلب نمود. بازی Marvel’s Spider-Man 2  جزو بازی ‌های قدیمی کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و کنسول های پلی استیشن ۴ است.

با توجه به سبک اکشن، بسیاری از افرادی که علاقمند به این سبک هستند بازی Marvel’s Spider-Man 2 را بهترین تجربه برای این سبک می‌دانند. جلوه‌ های بصری زیبا از مهم ترین عناصری است که بازی Marvel’s Spider-Man 2 را در لیست گرافیکی ‌ترین بازی‌ های پلی استیشن ۵ قرار داده است.

گرافیکی ترین بازی های پلی استیشن 5

بازی Resident Evil 4 Remake

Resident Evil 4 Remake یکی دیگر از گرافیکی ‌ترین بازی‌ های پلی استیشن ۵ است. این بازی در سال ۲۰۲۳ توسط سازنده و ناشر کبکام انتشار یافت. شایان ذکر است که سبک بازی Resident Evil 4 Remake ترس و بقا است و برای پلتفرم ‌های گیم کیوب و پلی استیشن عرضه شده است. قابل ذکر است که این بازی روی حالت رزولوشن با کیفیت ۴k و با نرخ فریم ۶۰ روی پلی استیشن ۵ اجرا می‌گردد.

در صورتی که علاقه دارید تجربه‌ های هیجان انگیز و مهیج را رقم بزنید پیشنهاد می‌کنیم که برای یک بار هم شده بازی آنلاین  Resident Evil 4 Remakeرا برای پلی استیشن ‌های خود به اجرا درآورید. در صورتی که قصد خرید کنسول ps5  یا اطلاع از قیمتps4  را دارید پیشنهاد می‌کنیم به وب سایت آی گیمر مراجعه کنید.

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart

از دیگر بازی ‌های گرافیکی پلی استیشن ۵ می‌توان به بازی  Ratchet & Clank: Rift Apart اشاره کرد. این بازی در سال ۲۰۲۱ به شکل انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر شد. جلوه ‌های خاص و گرافیک ‌های بی‌نظیر بازی  Ratchet & Clank: Rift Apart این امکان را فراهم نموده است تا کاربران بازی در دنیایی مهیج و رویایی تجربه کسب کنند. بنابراین بازی هیجان انگیز Ratchet & Clank: Rift Apart در لیست گرافیکی ‌ترین بازی‌ های پلی استیشن ۵ قرار گرفته است، که شما می‌توانید با مراجعه به سایت معتبر آی گیمر از نحوه نصب و خریداری آن مطلع شوید.

بازی Kena: Bridge of Spirits

یکی دیگر از بازی ‌های گرافیکی پلی استیشن ۵ که تجربه ‌های واقع گرایانه را به مخاطبان ارائه می‌دهد، بازی  Kena: Bridge of Spirits است. این بازی به واسطه جلوه‌ های بصری فوق العاده، شباهت بسیار به انیمیشن ‌های محبوب ‌ترین بازی ‌های آنلاین در کنسول ‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵، پوشش گیاهی، طراحی محیطی جنگل اتمسفوریک و تکسچرهای با کیفیت از مهم ترین عناصری است که باعث محبوبیت و مطرحیت باز Kena:Bridge of Spirits شده است. از دیگر ویژگی ‌های این بازی می‌توان به کیفیت مطلوب آن در کنسول‌ های پلی استیشن ۵ اشاره کرد. بازی Kena: Bridge of Spirits برای اشخاصی پیشنهاد می‌شود که قصد دارند بازی فوق ‌العاده زیبایی را در سبک اکشن تجربه کنند‌.

کلام آخر

در این مقاله به چندین بازی مهیج که در لیست گرافیکی ‌ترین بازی‌ های پلی استیشن ۵ قرار دارند پرداخته‌ایم. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت آی گیمر علاوه بر خریداری نسخه‌ های پیشرفته بازی ‌های ذکر شده به خرید پلتفرم‌ها و کنسول ‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ بپردازید. به علاوه موارد درج شده می‌توانید خرید بازی Fifa 23 را با بالاترین کیفیت و رزولوشن بالا در این سایت انجام دهید و تجربه‌ های عالی و وصف ناپذیری را تجربه کنید.

امیدواریم با مطالعه این مقاله تا جای ممکن از مهم ترین ویژگی‌ها و مشخصات گرافیکی ‌ترین بازی‌ های پلی استیشن ۵ اطلاعاتی مفید و ارزشمندی را کسب نموده باشید.