توضیحات
قیمت بازی Astral Chain
سازنده بازی Astral Chain شرکت PlatinumGames میباشد
این کمپانی بزرگ از امتحان چیزهای جدید ترسی ندارد و با عنوان کاملاً جدید در بازی Astral Chain یک بازی اکشن که به بازیکنان
امکان کنترل همزمان نه یک، بلکه دو مبارز را می دهد، وارد شده است
تریلر
این مطمئناً تنها ایدهای نیست که این شرکت به روی میز آورده است زیرا توسعهدهنده یک بار دیگر موفق میشود از تواناییهای سبک
شناختهشدهاش استفاده کند تا آن را به صورت شنیداری و بصری در جلوی گیمپلی متمایز کند
اگرچه برخی از مزاحمت ها و نقاط ضعف وجود دارد در نهایت Astral Chain یک ماجراجویی بسیار سرگرم کننده است که توصیه های زیادی
برای آن وجود دارد
داستان بازی
بازی Astral Chain در سال 2078 اتفاق میافتد و بشریت پس از هجوم موجودات فوقبعدی به نام Chimeras رو به انقراض است
بقایای مردم اکنون در یک شهر بزرگ در جزیرهای مصنوعی به نام The Ark نگهداری میشوند.
با این حال، هنوز بهشت کاملاً امنی نیست زیراگیمرها با هجوم به دروازههای خانهشان در Astral Plane به کشتی آسیب میرسانند
اغلب آدم ربایی و انتشار ماده قرمز فاسد که باعث می شود مردم به وایمر تبدیل شوند.
بازیکنان بازی را با انتخاب یکی از یک جفت خواهر و برادر دوقلو برادر و خواهر شروع میکنند که تازه استخدامشدههای Neuron هستند
نیرویی ویژه در پلیس The Ark که حوادث مربوط به Chimera را مدیریت میکند.
نورون از لژیونها استفاده میکند کایمراهایی که به طرف بشریت تبدیل شدهاند و با یک پیوند روانی و زنجیره معنوی به افسرشان کنترل میشوند
این بازی دارای بازیگران شایسته، البته نه برجسته است.
دوقلویی که بازیکنان کنترل میکنند به طور موثر نقش قهرمان بیصدا را بر عهده میگیرد در حالی که برعکس دوقلو دیگر به شخصیتی
در بازی تبدیل میشود که بیشترین تمرکز داستان را دارد
Astral Chain ترسی از ملودرام بودن در رویدادهای خود به خصوص در اواخر بازی، ندارد
در حالی که بازی به یک نتیجه تا حدودی رضایتبخش میرسد، برخی سؤالات اساسی مانند ماهیت دقیق Astral Plane و واهی
را کاملاً باز میگذارد و هیچ بررسی انتقادی یا پیشزمینهای برای انگیزههای آنتاگونیستهای خود ارائه نمیدهد
Astral Chain به فصلهایی به نام Files تقسیم میشود که اغلب از مرکز مرکزی Neuron شروع میشود و بازیکنان را میبیند که
برای بررسی یک مورد خاص به بخشی از The Ark سفر میکنند
گیم پلی
ساختار به طور کلی خطی است و یک مورد اصلی برای حل وجود دارد اما بیشتر فایلها مأموریتهای جانبی یا اختیاری دارند که میتوان
در این فرآیند انجام داد. ترکیبی از مناطق به سبک راهرو و مناطق تجاری بازتر وجود دارد، اما بزرگترین مناطق بزرگ نیستند
سرعت بازی کمی مختلط است اما بازی چند بار به خوبی کار می کند و پس از برخی رویدادهای سنگین تر یک مهلت خوشایند را فراهم
می کند.
برای حل پروندهها بازیکنان باید اقدامات مختلفی را انجام دهند که بسیاری از آنها حداقل شامل یکی از پنج لژیونی است که در طول بازی
انتخاب میکنند.
اگرچه لژیون ها به شدت درگیر نبرد هستند، اما در خارج از آن نیز استفاده زیادی می شود.
به عنوان مثال Beast Legion می تواند برای ردیابی افراد یا حفاری در آوار استفاده شود در حالی که Arm Legion می تواند اجسام
سنگین را جابجا کند.
بازیکنان همچنین به ابزار IRIS دسترسی دارند که به عنوان یک نمایشگر و اسکنر همه کاره عمل می کند
PlatinumGames کار خوبی انجام می دهد و کارهای متنوع زیادی را برای بازیکنان در طول بازی پیدا می کند اگرچه برخی از کارها
مطمئناً لذت بخش تر از بقیه هستند. به عنوان مثال ماموریت های مخفی کاری و دنبال کردن معمولاً ترکیبی از غیر جالب و آزاردهنده
هستند.
علاوه بر مأموریت های برجسته معمولاً اهداف پنهانی نیز وجود دارد، مانند توالت و گربه که در هر فایل جداگانه یافت می شوند هم به
سمت لیست دستاوردهای درون بازی و هم پاداش های همراه آن
مبارزات هم در دنیای واقعی و هم در Astral Plane انجام میشود زیرا بازیکنان با میل خود میپرند یا از دروازههای فوقبعدی به داخل آن
کشیده میشوند.
بازیکنان سه سلاح برای انتخاب دارند یک تفنگ یک باتوم و شمشیر سنگین و می توانند در حین پرواز بین آنها جابجا شوند تا متناسب
با سبک خود یا انواع دشمنانی که در حال حاضر با آنها روبرو هستند.
حملات و ترکیبهای معمولی با فشار دادن دکمه ZR انجام میشوند در حالی که بازیکنان میتوانند با استفاده از دکمه B جاخالی دهند
لژیون ها در نبرد تا حدی به طور خودکار عمل می کنند، به سمت دشمنان نزدیک حرکت می کنند و هر زمان که در محدوده باشند حمله
می کنند اما بازیکنان این توانایی را دارند که با نگه داشتن ZL و استفاده از چوب آنالوگ مناسب آنها را به صورت دستی حرکت دهند
این جایی است که زنجیره بین لژیون و شخصیت بازیکن بخشی از کار خود را انجام می دهد. اگر بتوان زنجیر را به دور دشمن پیچیده برای
مدت کوتاهی در جای خود ثابت میماند و اجازه میدهد تا یک ترکیب آزاد آزاد شود در حالی که میتوان یک دشمن را در داخل آن گرفتار
کرد و آن را از جایی که از آنجا آمده به عقب پرتاب کرد و برای مدت کوتاهی برای همیشه خیره کرد. اندازه گرفتن.
برای دریافت جدیدترین اطلاعات در مورد بازی های نینتندو سوییچ می توانید به صفحه مجله آی گیمر مراجعه کنید
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.