توضیحات
قیمت بازی John Wick Hex
بازی John Wick Hex یک بازی استراتژی خط زمانی با عناصر مدیریت منابع است که در آن بازیکن با استفاده از حرکات و اقدامات
مختلف برای شکست دادن دشمنان و جلوگیری از ضربه خوردن توسط دشمنان شخصیت عنوان را از طریق یک سطح در یک
شبکه مبتنی بر هگز مانور می دهد
به بازیکن اقدامات جان ویک و دشمنان قابل مشاهده در یک جدول زمانی مشابه آنچه در نرم افزار ویرایش ویدیو استفاده می شود
نشان داده می شود با اقدامات زمان متفاوت
بازیکن دستوراتی را برای John Wick بارگذاری میکند تا در این جدول زمانی دنبال شود و اگر بازیکن اقدامات بیشتری را به جدول
زمانی اضافه نکرده باشد، بازی متوقف میشود
این اقدامات ممکن است در مورد به دست آوردن موقعیت بهتر برای شلیک اتخاذ یک موضع بهتر که شانس جان ویک را برای
ضربه زدن بهبود می بخشد یا انجام اقدامات دفاعی و پوشش بهتر از دشمنان باشد
بازیکنان همچنین باید مهمات محدودی را که جان ویک دارد، یعنی 15 گلوله در تفنگ دستی خود در نظر بگیرند، زیرا هنگامی که
بازیکن سلاح خود را دوباره پر می کند بازیکن گلوله های باقی مانده در خشاب سلاح را از دست می دهد
اگرچه جان ویک میتواند سلاحها را از دشمنان بگیرد اما این کار زمان گرانبهایی را میطلبد و بازیکن را ملزم میکند تا قبل از
تیراندازی توسط دشمنان در مورد تمام اقدامات ممکن فکر کند
یک واقعیت جالب این است که هر بار که بازیکنی تصمیم به شلیک میگیرد جان ویک دو گلوله به سمت دشمنش شلیک میکند
زیرا جان ویک دو بار به دشمنانش در فیلم ضربه میزند
در ابتدا سطح توسط نوعی مه جنگ پوشانده می شود که وقتی بازیکن جان ویک را در سطح جلوتر می برد آشکار می شود
این بازی به عنوان ترکیبی از بازی های تاکتیکی مانند X-COM با تصمیم گیری سریع Superhot توصیف شده است
پس از اتمام یک سطح بازی میتواند بدون منتظر ماندن برای ورودیهای کاربر بازپخشی از حرکات را پخش کند و برخی از روان بودن
صحنههای اکشن فیلمهای جان ویک را تقلید کند
هکس یک مغز متفکر جنایتکار بین المللی وینستون و شارون را از مافیای نیویورک به عنوان اقدامی برای شورش علیه میز بالا می رباید
و آنها را در مکانی نامعلوم دور می کند
در پاسخ یک قرارداد توسط High Table برای بازیابی آنها منعقد می شود و جان ویک اعزام می شود تا اطمینان حاصل شود که
وفاداری قسم خورده است
طرح داستان ویک را در دوران اوج زندگیاش دنبال میکند که او تصمیم میگیرد تا شبکه هکس متشکل از مدیران ارشد و مجریان
هکس را در سراسر نیویورک و سوئیس از بین ببرد و در راه پایان دادن به سلطنت هکس و تثبیت سلطه بر میز بالاست
بازی John Wick Hex پس از یک بحث معمولی بین توسعه دهنده بازی Mike Bithell و دوستش Ben Andac که با Good Shepherd
Entertainment کار می کند آغاز شد
هر دو به تازگی یک فیلم اکشن دیده بودند و گفتگو به این موضوع تبدیل شد که چگونه می توان یک بازی ویدیویی ساخت تا
صحنه های اکشن و مبارزه ای از فیلم های جان ویک را ثبت کند
Bithell ایده یک بازی تاکتیکی نوبتی را پیشنهاد کرد چیزی که او آن را شطرنج جان ویک نامید، که در آن بازیکن باید با تغییر
شرایط تصمیمات جدیدی بگیرد
Andac بعداً بخشی از بحثهای بین Lionsgate Entertainment و Good Shepherd Entertainment بود
شرکت تولید فیلم به دنبال مفاهیم جدیدی برای بازیهای ویدیویی بود که بتوان از آن برای گسترش مجموعه فیلمهای
جان ویک استفاده کرد
به گفته Bithell Lionsgate چیزی بیش از یک بازی غیراصلی را به عنوان یک پول نقد میخواست اما چیزی که از چیزی که
برای یک بازی جان ویک محور انتظار میرفت فاصله میگرفت، به همان شیوهای که Lionsgate اولین فیلم را به عنوان یک
رمان دیده بود
پیچ و تاب در یک فیلم اکشن معمولی
Andac مفهوم Bithell و همچنین سبک منحصر به فرد خود در تولید بازی را به یاد آورد و ایده Bithell را در آنجا مطرح کرد
این متعاقباً منجر به بحثهایی بین Bithell Lionsgate و Good Shepherd شد تا به Bithell چراغ سبز برای شروع توسعه Hex در
اواسط سال 2018 نشان دهند
Bithell اظهار داشت که او نسبت به دارایی دارای مجوز احساس مسئولیت می کند که اگر شما یک بازی مجوزدار می سازید و
سعی نمی کنید رسانه را به جلو ببرید، به نظر من وقت خود را تلف می کنید
علاوه بر بازبینی دو فیلم اول Bithell به فیلمنامه John Wick: Chapter 3 – Parabellum قبل از تولید دسترسی پیدا کرد
او Bithell این فرصت را داشت تا با چاد استاهلسکی کارگردان مجموعه در طول تدوین پس از تولید درباره کارگردانی فیلم صحبت کند و
همچنین توانست با بدلکاران مختلف فیلم برای توسعه انیمیشنهایی که در بازی استفاده میشوند، همکاری کند
وی مفهوم مه جنگ را برای کمک به ایجاد تنش با مجهولات در هر سطح به استاهلسکی نسبت داد
همچنین او می خواست این ایده را به تصویر بکشد که مبارزه در جهان جان ویک بیشتر شبیه یک مکالمه با پاسخ های رفت و برگشت است
عاملی که هماهنگ کننده های بدلکاری برای فیلم ها در ذهن داشته اند
یکی از صحنههای کلیدی فیلم که الهامبخش این رویکرد بود، مربوط به اولین فیلم ویک بود، جایی که گلولههای ویک تمام شده است
بنابراین او لحظهای وقت میگیرد تا دشمنش را بیهوش کند تا به او فرصت دهد تا سلاحهایش را دوباره پر کند و دوباره شلیک کند
قبل از اینکه دشمن بهبود یابد
Bithell به جوجو اوزبیو هماهنگ کننده شیرین کاری فیلم در ارائه برخی حرکات بالقوه بیشتر اعتبار میدهد
برای دریافت جدیدترین اطلاعات در مورد بازیهای رایانه ای میتوانید به صفحه بلاگ آی گیمر مراجعه کنید
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.