آموزش اتصال ps5 به اینترنت
اتصال ps5 به اینترنت

آموزش اتصال ps5 به اینترنت

آیا با نحوه آموزش اتصال ps5 به اینترنت آشنا هستید؟ چگونه می‌ توان برای استفاده از اتصال ps5 به اینترنت را انجام داد؟ آیا شما با نحوه این اتصالات و استفاده از بازی ps5 آشنا هستید؟ این که چگونه بازی ps5 را به اینترنت وصل کنیم از این جهت اهمیت پیدا می‌ کند که اتصال یافتن کنسول پی اس ۵ به اینترنت این امکان را برای شما فراهم می‌ کند که بازی‌ های آنلاین را اجرا کنید. در این مقاله آموزش اتصال ps5 به اینترنت و راه‌ هایی که برای این اتصال وجود دارند را بررسی می‌ کنیم.

آموزش اتصال ps5 به اینترنت

وقتی کنسول پلی استیشن ۵ را به اینترنت متصل کنید این امکان برای شما فراهم می‌ شود که بتوانید دنیای بازی‌ های آنلاین را نیز تجربه کنید و از طرفی بیش تر گیمرها تمایل دارند که دنیای بازی‌ های آنلاین را داشته باشند. در واقع اگر شما هم جزو آن دسته از گیمرهایی هستید که بازی‌ های مختلف رایانه‌ ای را دنبال می‌ کنید و علاقه زیادی به بازی‌ های آنلاین دارید، حتماً برای تان این موضوع پیش آمده است که چگونه می‌ توان بازی ps5 را به اینترنت متصل کرد و بهترین راه برای این اتصال کدام است؟ دو نمونه از راه‌ ها و مراحل اتصال بازی پی اس ۵ به اینترنت عبارتند از:

  • وصل کردن کنسول با کابل LAN

به عنوان نخستین و بهترین راه برای اتصال بازی ps۵ به اینترنت می‌ توانید از کابل LAN استفاده کنید.

  1. برای این کار کابل مودم را به قسمت پشتی کنسول و قسمت سوکت شبکه‌ ای آن متصل کنید.
  2. سپس جهت کانفینگ نرم‌ افزار مراحل زیر را باید انجام دهید:
  3. ابتدا به قسمت تنظیمات کنسول وارد شوید، حالا در قسمت Network بر روی گزینه set Up Internet Connection کلیک کنید.
  4. در بخش set Up wired lan گزینه connect را انتخاب کرده تا کنسول شما به طور کاملاً خودکار تنظیمات استاندارد را انجام دهد.
  5. دقت کنید جهت اتصال بازی ps5 یا هر نوع بازی دیگری به اینترنت و برای انجام دادن آنلاین آن استفاده کردن از کابل‌ های LAN حتماً این کابل‌ ها باید دارای استیبل و پایداری بیش تری باشند و اگر امکان استفاده کردن از این روش جهت بازی‌ های پلی استیشن وجود دارد، سعی کنید از وای فای استفاده نکنید.

اتصال ps5 به اینترنت

 

  • وصل کردن بازی پی اس ۵ با استفاده از وای فای

برای این کار باید بتوانید بازی ps5 را به مودم متصل کنید و مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. در قسمت Network عبارت گزینه set Up Internet Connection را کلیک کنید.
  2. حال باید گزینه وای فای را انتخاب کرده و با زدن رمز به آن متصل شوید.
  3. اگر وای فای شما روشن باشد اما در داخل لیست آن را ندیدید، عبارت set Up Manually را انتخاب کنید و به صورت دستی رمز خودتان را وارد کنید.

در واقع هر دو گزینه شیوه‌ های مناسب جهت اتصال دادن بازی ps۵ به اینترنت هستند و گاهی اوقات سلیقه افراد است که تعیین می‌ کند کدام شیوه را برای این کار انتخاب کنند. به طور کلی نیز گیمرهایی از این روش استقبال می‌ کنند که به دنیای بازی‌ های آنلاین علاقه مند هستند.

سخن پایانی

در این مقاله نحوه اتصال ps5 به اینترنت را بررسی کردیم. دو راه متفاوت جهت این کار یعنی اتصال با کابل و اتصال با وای فای برای این کار وجود دارد که شما متناسب با شرایط خود می‌ توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید و به آسانی از جذابیت‌ های بازی‌ های آنلاین لذت ببرید در سایت آی گیمر با آموزش اتصال ps۵ به اینترنت، نحوه استفاده کردن از بازی ps5 به صورت آنلاین و دیگر بازی‌ های آنلاین بیش تر آشنا می‌ شوید. این سایت شما را با دنیای بازی‌ های کامپیوتری، خرید بازی PS4 و PS5، نحوه اتصال آن ها به اینترنت و غیره آشنا می‌ کند.