آموزش اجرای آهنگ و فیلم در ps۴
اجرای آهنگ و فیلم

آموزش اجرای آهنگ و فیلم در ps۴

با نحوه آموزش اجرای آهنگ و فیلم در ps4 آشنا هستید؟ چگونه می‌ توان آهنگ و فیلم دلخواه را بر روی بازی ps۴ اجرا کرد؟ آیا شما نحوه اجرای آهنگ، فیلم و عکس در بازی ps۴ را می‌ دانید؟ اگر به دنبال آموزش اجرای آهنگ و فیلم در ps۴ هستید، باید بدانید که سونی یک اپلیکیشن جهت پخش کردن رسانه‌ ها بر روی کنسول‌ های خود منتشر کرده است. در این مقاله آموزش اجرای آهنگ و فیلم در ps۴ را بررسی می‌ کنیم.

آموزش اجرای آهنگ و فیلم در ps۴

گفتیم که سونی جهت برطرف کردن مشکل پخش عکس و آهنگ بر روی بازی ps۴ اپلیکیشنی را ارائه نموده است که می‌ تواند این کار را انجام دهد. تنها دو کار جهت استفاده از این اپلیکیشن پخش کردن فیلم و آهنگ‌ های مورد نظر برای پلی استیشن ۴ وجود دارد. بنابراین علاقه مندان به بازی ps۴ بدون هیچ گونه نگرانی می‌ توانند پخش کردن رسانه‌ های مختلف بر روی پلی استیشن خود را تجربه کنند که در این جا معرفی می‌ کنیم.

  • نمایش محتویات

  1. برای این کار ابتدا پی اس ۴ را روشن کنید و از اتصال آن به اینترنت متصل شوید.
  2. در صفحه خانه یا کتابخانه مدیا پلیر را انتخاب کرده و دکمه ایکس را فشار دهید.
  3. سپس گزینه دانلود را انتخاب کرده و یک بار دیگر دکمه ایکس را فشار دهید.
  4. پس از این مراحل ساده نصب کردن فایل به راحتی می‌ توانید مدیا پلیر را بر روی بازی ps۴ اجرا کنید.

نکاتی در خصوص استفاده از مدیا پلیر برای پخش آهنگ و فیلم در بازی ps۴

  1. از صفحه خانه مدیا پلیر را انتخاب کنید. اگر سرور رسانه DLAN یا دستگاه usb دارید مدیا پلیر به صورت کاملاً خودکار شناسایی شده و سپس نمایش داده می‌ شود.
  2. در مرحله بعدی سرور و یا دستگاه usb که قصد دارید محتویات آن پخش شود، را انتخاب و سپس دکمه ایکس را فشار دهید.
  3. فایلی را که تمایل دارید، پخش شود در این مرحله انتخاب کرده و یک بار دیگر دکمه ایکس را فشار دهید.

اجرای آهنگ و فیلم

یعنی تنها با این دو کار ساده می توانید آهنگ فیلم و یا عکس‌ های مورد نظر خودتان را بر روی بازی ps۴ اجرا کرده و سپس از آن لذت ببرید. حتی می‌ توانید فیلم مورد نظر را نیز به این شیوه تماشا کنید، یا هنگامی که در حال بازی ps۴ هستید، می توانید از یک موسیقی به عنوان پشت زمینه استفاده کنید. اگر تمایل به این کار دارید ابتدا دکمه ps را فشار دهید تا بتوانید به صفحه اصلی برگردید، سپس بازی خود را از سر شروع کنید.

حال با جستجو در صفحات وب یا دیگر برنامه‌ هایی که در اختیار دارید، آهنگ مورد نظر را پخش کنید. به همین سادگی موسیقی شما اجرا خواهد شد. اگر دکمه ps را برای مدت کوتاهی مثلاً یک ثانیه نگه دارید، پخش موسیقی متوقف خواهد شد.

به این ترتیب می‌ توانید صدا را تنظیم کرده و یا تنظیمات صفحه را نیز تغییر دهید. در نهایت همان طور که انتظارش را داشتید، شاهد متوقف شدن موسیقی در پشت زمینه به هنگام بازی کردن، بازی ps۴ خواهید شد.

مدیا پلیر ps۴ در حال حاضر از فرمت‌ های مختلفی پشتیبانی می‌ کند. پس این نوید را به شما می‌ دهیم که برای بازی ps۴ با محدودیت جهت پخش عکس، فیلم و یا آهنگ مواجه نخواهید بود. دقت کنید که اگر از usb استفاده می‌ کنید حتماً باید پوشه‌ ها و فایل‌ های تان را ذخیره کنید تا این فایل‌ ها و پوشه‌ ها قابل شناسایی برای سیستم باشند.

جمع‌ بندی

در این مقاله آموزش اجرای آهنگ و فیلم در ps۴ را بررسی کردیم. بازی ps۴ یکی از بازی‌ های جذاب و پرطرف دار است و واضح است که بسیاری از گیمرها تمایل دارند هنگام انجام این بازی پخش موسیقی، عکس و یا فیلم را تجربه کنند. این مشکل با وجود اپلیکیشنی که شرکت سونی ارائه داده است، برطرف شده و بنابراین گیمرها می‌ توانند فیلم، آهنگ و عکس‌ های دلخواه شان را بر روی ps۴ استفاده کنند. در سایت آی گیمر با آموزش اجرای آهنگ و فیلم در ps۴ بیش تر آشنا شوید. تا در هنگام اجرای آن ها بر روی بازی ps۴ با هیچ گونه مشکل و اروری مواجه نشوید.