آموزش افزایش سرعت دانلود در ps۴
آموزش افزایش سرعت دانلود

آموزش افزایش سرعت دانلود در ps۴

با نحوه آموزش افزایش سرعت دانلود در ps4 آشنا هستید؟ بهترین راه جهت افزایش دادن سرعت دانلود ps۴ کدام است؟ شما چه راهی را جهت این کار پیشنهاد می‌ کنید؟ برای به حداکثر رساندن و بالا بردن سرعت دانلود بازی ps4 بهتر است که به جای استفاده کردن از وای فای از کابل‌ ها استفاده کنید. به این ترتیب می‌ توان سرعت دانلود در ps۴ را افزایش داد. در این مقاله آموزش افزایش سرعت دانلود در ps4 را بررسی می‌ کنیم.

آموزش افزایش سرعت دانلود در ps۴

اگر می‌ خواهید با نحوه آموزش افزایش سرعت دانلود در ps۴ آشنایی پیدا کنید، باید بدانید که راه‌ های مختلفی جهت این کار وجود دارد که می‌ توانید با استفاده کردن از آن ها سرعت دانلود بازی ps۴ را بالاتر ببرید. در واقع جهت به حداکثر رساندن و بالا بردن سرعت دانلود ps۴ بهترین گزینه این است که به جای متصل شدن به وای فای از اتصالات سیمی استفاده کنید.

برای این کار پی اس ۴ خودتان را ابتدا به روتر وای فای نزدیک کرده و به این ترتیب سرعت بالای دانلود از روتر را دریافت کنید.

اگر پی اس ۴ شما به وای فای نزدیک نیست، سعی کنید یک روتر وای فای با برد بهتر و بهبود یافته‌ تر بخرید. برای این کار می‌ توانید از آداپتورهای خط برق استفاده کنید که در اطراف خانه خودتان وجود دارد و ps۴ را به آن ها اتصال دهید. این مورد بهترین گزینه جهت افزایش دادن سرعت دانلود در بازی ps4 می‌ باشد.

 

آموزش افزایش سرعت دانلود

یک شیوه جهت افزایش دادن بالقوه سرعت دانلود در بازی ps4 این است که یک بار دانلود را کاملاً متوقف کرده و سپس آن را از سر بگیرید، یعنی بازی ps۴ را در یک حالت استراحت بگذارید یا به بیان دیگر سعی کنید در یک زمان مشخص جهت دانلود تنها یک بازی را دانلود کنید.

اگر روتر وای فای شما به مقدار کافی به پی اس ۴ نزدیک باشد، در این حالت تنها کافی است که از قسمت پشتی کنسول تنها یک کابل را به پورت که بر روی روتر قرار دارد، اتصال دهید. اگر نمی‌ توانید این کار یعنی بدون رد کردن کابل در خانه دسترسی به روتر پیدا کنید، می توانید بر روی آداپتورهای شبکه Powerline را نیز امتحان کنید.

چون استفاده کردن از این نوع دستگاه‌ های هوشمند موجب می‌ شود انصال شما به کابل‌ های برق امکان‌ پذیر شود. در برخی از خانه‌ ها سیم کشی به درستی انجام نشده است، به همین دلیل جهت این تنظیم گزینه‌ های ایده‌ آلی نیستند، اما در بیش تر منازل گیمرها می‌ توانند این آداپتورها را جهت بالا بردن سرعت دانلود بازی ps4 استفاده کنند.

با افزایش سرعت دانلود بازی ps4 برخی از بهبودها را نیز می‌ توان بدون هیچ گونه هزینه‌ ای انجام داد، اما جهت برخی دیگر از بهبودها باید هزینه‌ هایی را پرداخت کنید. به طور کلی بهترین راه‌ ها جهت افزایش دادن سرعت دانلود بازی ps۴ با پرداخت هزینه عبارتند از:

  1. استفاده کردن از فیبر نوری به جای استفاده از اینترنت خانگی
  2. استفاده کردن از اتصالات سیمی برای بالا بردن افزایش سرعت دانلود بازی ps۴
  3. دانلود آهسته ps۴

یکی دیگر از راه حل‌ ها جهت افزایش دادن سرعت دانلود بازی ps4 این است که به آهستگی این دانلود را انجام دهید، یعنی بازی ps4 را در حالت استراحت بگذارید، به این ترتیب گاهی اوقات سرعت دانلود بیش تر خواهد شد.

البته باید قسمتی که قرار است در حالت استراحت باشد را تنظیم کنید. این کار با استفاده از قسمت تنظیمات انجام می‌ شود.

جمع‌ بندی

در این مقاله آموزش افزایش سرعت دانلود ps۴ را بررسی کردیم. برای دانلود بازی ps۴ و هر بازی دیگری اگر با سرعت پایینی انجام شود، قطعاً برای گیمرها آزار دهنده خواهد بود. به همین دلیل راه‌ های مختلفی جهت افزایش سرعت پیشنهاد می‌ شود که ما در این مقاله به بررسی این موضوع مهم پرداختیم. راه‌ هایی را نیز جهت افزایش دادن سرعت معرفی کردیم. در سایت آی گیمر مطالب بیش تری در خصوص آموزش افزایش سرعت دانلود ps۴ را دنبال کنید. به این ترتیب هیچ گونه مشکلی جهت دانلود بازی‌ های مختلف رایانه‌ ای نخواهید داشت و با خیال راحت می‌ توانید بازی مورد علاقه خودتان را دانلود و سپس استفاده کنید.