آموزش به روز رسانی PS۵
به روز رسانی ps۵

آموزش به روز رسانی PS۵

با نحوه آموزش به روز رسانی PS۵ آشنایی دارید؟ چگونه می‌ توان بازی PS۵ را به طرز صحیح به روز رسانی کرد؟ بازی PS۵ نسل نهم از کنسول‌ های قدرتمند از کمپانی ژاپنی سونی می‌ باشد که از دو سال پیش وارد دنیای بازی‌ های رایانه‌ ای شده است. این بازی نیز مانند دیگر بازی‌ های کامپیوتری نیاز به آپدیت و به روز رسانی دارد. در این مقاله به آموزش به روز رسانی PS۵ می‌ پردازیم.

آموزش به روز رسانی ps۵

فرقی نمی‌ کند بازی شما بازی PS4 باشد یا بازی PS۵، در هر دو نوع شما می‌ توانید به دو روش آفلاین و آنلاین این بازی‌ ها را به روز رسانی کنید. چون این بازی‌ ها مدتی پس از تولید و عرضه نیاز به بروز رسانی و آپدیت دارند تا بتوان به درستی از آن ها استفاده کرد.

  • به روز رسانی PS۵ به صورت آنلاین

جهت به روز رسانی کردن بازی PS۵ به صورت آنلاین باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا کنسول را روشن کرده و وارد صفحه اصلی آن شوید. در این صفحه به تنظیمات وارد شوید که در قسمت بالای صفحه قرار دارد.
  2. صفحه دیگری برای شما باز می‌ شود که در این صفحه باید سیستم را انتخاب کنید.
  3. در قسمت سیستم باید اولین گزینه با عبارت system Softwara را انتخاب کنید.
  4. در سمت راست منویی باز می‌ شود که در آن جا نیز باید عبارت system softwara update settings را انتخاب کنید.
  5. در منوی بعدی گ عبارت Install Update files Automatically و عبارت Download Update files Automatically دیده می‌ شود که باید هر دوی آن ها را جهت آپدیت بازی PS۵ غیر فعال کنید.
  6. به این صورت فرمان دانلود کردن فایل‌ های آپدیت شده به طور خودکار انجام می‌ شود و نصب آن ها نیز به طور کاملاً خودکار برای کنسول مورد نظر شما در حالت Rest Mode قرار می‌ گیرد. این گزینه‌ ها را نیز فعال کنید و عبارت Update system software را نیز انتخاب کنید.
  7. یک منوی جدید برای شما باز خواهد شد که در این منو گزینه اول آن یعنی Update Using Intemet را کلیک کنید.
  8. پس از این که این مراحل را انجام دادید، آپدیت و به روز رسانی بازی PS5 انجام شده و به صورت خودکار نیز نصب خواهد شد. البته دقت کنید که در طی انجام این مراحل اصلاً نباید دستگاه را خاموش و یا از پریز برق جدا کنید.

به روز رسانی ps۵

 

  • به روز رسانی PS۵ به صورت آفلاین

آپدیت کردن و به روز رسانی PS۵ به طور آفلاین به این صورت می‌ باشد که در آن می‌ توانید فایل به روز رسانی شده را به وسیله usb به کنسول خود بشناسانید. مراحل این شیوه از به روز رسانی عبارتند از:

  1. پنج مرحله‌ ای که برای به روز رسانی آنلاین در بالا توضیح دادیم را مرحله به مرحله انجام دهید.
  2. در مرحله پنجم گزینه Update from USB Drive را از منوی مورد نظر انتخاب کنید.
  3. فایل به روز رسانی بازی PS5 را می توانید از طریق وب سایت‌ های رسمی این بازی دانلود کنید.
  4. فایل دانلود شده را انتخاب کنید و به کنسول پلی استیشن اجازه دهید تا آن را آپدیت کند.

البته جهت به روز رسانی بازی PS5 به طور آفلاین روش‌ های دیگری نیز وجود دارند. در این حالت می‌ توانید فایل آپدیت شده را از وب سایت سونی ابتدا دانلود کنید و آن را بر روی فلش usb بریزید. ممکن است برای این کار اشکالاتی به وجود بیاید که باید بتوانید این اشکال کردن فلش به رایانه کار به روز رسانی بازی PS5 را انجام دهید.

جمع‌ بندی

در این مقاله به اموزش به روز رسانی PS5 پرداختیم. بازی PS5 از جمله بازی‌ های پرطرف دار در بین گیمرها است که دو سال از زمان ورود آن به بازار بازی‌ های کامپیوتری می‌ گذرد. این بازی نیز مانند هر نوع بازی دیگری نیاز به آپدیت و به روز رسانی دارد. گفتیم که به دو روش آنلاین و آفلاین می‌ توانید این کار را انجام دهید که هر دو شیوه را نیز در این مقاله توضیح دادیم. جهت آشنایی بیش تر با آموزش به روز رسانی PS5 به سایت آی گیمر مراجعه کنید.