آموزش ساخت پارتی در ps4
آموزش ساخت پارتی در ps4

آموزش ساخت پارتی در ps4

با نحوه ساخت پارتی در  ps4 آشنایی دارید؟

آیا می‌ دانید چگونه می‌ توان ساخت پارتی در بازی  ps4 را انجام داد؟

برای ساخت پارتی در بازی ps4 بر روی داشبورد این بازی دو بخش کاملاً مجزا وجود دارد.

در حالت عادی شما می‌ توانید بازی‌ های نصب شده بر روی آن را ببینید، اما یک منو در قسمت بالای آن وجود دارد که در آن می‌ توانید ساخت پارتی را انجام دهید.

در این مقاله آموزش ساخت پارتی در  ps4 را بررسی می‌ کنیم.

آموزش ساخت پارتی در کنسول ps4

یکی از بزرگ ترین دغدغه گیمرها در دنیای بازی‌ های رایانه‌ ای استفاده کردن از گفتگوی صوتی می‌ باشد که جهت انجام این کار گیمرها نیاز به ساخت پارتی دارند.

گفتگوی صوتی با دیگر بازیکنان و گیمرها و انجام دادن بازی‌ های جدید از مهم‌ ترین ویژگی‌ هایی می‌ باشد که بازی ps4 از آن برخوردار است، یعنی سازنده این بازی تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند شیوه درست ساخت پارتی را در اختیار گیمرها قرار دهد.

این ویژگی بر روی برخی از نرم‌ افزارها و  PC ها قابل مشاهده می‌ باشد و موجب شده است که به صورت گروهی انجام بازی برای گیمرها اسان‌ تر از قبل باشد.

گفتیم که برای ساخت پارتی در بازی ps4 شما در هنگام وارد شدن به این کنسول بر روی داشبورد آن دو بخش کاملاً مجزا را خواهید دید.

در حالت عادی برخی از بازی‌ های نصب شده بر روی این داشبورد قابل مشاهده هستند، اما یک منو نیز در قسمت بالایی آن قرار دارد که به وسیله آن می‌ توانید ساخت پارتی در بازی ps4 را انجام دهید.

برای این کار نیز تنها کافیست از قسمت منو گزینه پارتی را انتخاب کنید.

آموزش ساخت پارتی در ps4

در آپدیت‌ های جدید نسل هشتم یعنی بازی ps4 ، سونی تغییراتی را بر روی قسمت پارتی ایجاد کرده است، بنابراین شما می‌ توانید شاهد ترکیب شدن دو بخش مسیج و پارتی باشید.

برای این کار گزینه راه‌ اندازی پارتی جدید را کلیک کنید، باید گروه دوستان یا دوست خودتان را نیز انتخاب کنید، به این ترتیب یک دعوتنامه به دوستان شما که انتخاب کرده‌ اید، ارسال می‌ شود و شما می‌ توانید با آن ها مکالمه کنید.

هم چنین در طی به روز رسانی جدید بازیکنان دیگری نیز می‌ توانند در گروهی که شما ایجاد کرده‌ اید با یک دیگر به صحبت و گفتگو بپردازند.

البته توجه داشته باشید که اگر تصمیم داشته باشید شخص جدیدی را به گروه تان اضافه کنید، در این حالت باید یک پارتی جدید نیز بسازید.

نکته مهم دیگر این است که اگر تصمیم داشتید از پارتی بازی ps4 جهت مکالمه و صحبت کردن استفاده کنید، در این حالت می‌ توانید به وسیله برنامه‌ های پلی استیشن آپ این کار را انجام دهید.

پس از ساختن بازی پارتی در بازی ps4 ، ادغام شدن پارتی با پیام‌ ها افراد ناشناس که شما از آن ها به پارتی دعوت نکرده‌ اید، نمی‌ توانند وارد گروه شما شوند و با دیگر افراد گروه صحبت کنند.

یک نکته مهم دیگر در خصوص ساخت پارتی در بازی ps4 این است که کاربران کامپیوتر می‌ توانند با استفاده کردن از گیم بار در ویندوز ۱۰ به راحتی در این پارتی قرار بگیرند و بازی‌ های مختلفی را با یک دیگر انجام دهند.

در واقع اگر شما جز گیمرهایی هستید که به بازی‌ های گروهی علاقه زیادی نشان می‌ دهید و تمایل دارید با دوستان خودتان بازی های مختلف رایانه‌ ای را دنبال کنید، ساخت پارتی در بازی ps4 یک پیشنهاد عالی می‌ باشد که به این ترتیب می‌ توانید در کنار دوستان خود به صورت یک گروه منسجم تجربه جدیدی را در دنیای بازی‌ های رایانه‌ ای به دست بیاورید.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله آموزش ساخت پارتی در ps4 را بررسی کردیم.

گفتیم که بازی ps4 یکی از بازی‌ هایی است که امکان ساخت پارتی در آن وجود دارد، بنابراین گیمرهایی که تمایل به بازی‌ های دسته جمعی و گروهی دارند، در دنیای بازی ps4 می‌ توانند این علاقه خودشان را تجربه کنند.

در سایت آی گیمر بیش تر با نحوه و آموزش ساخت پارتی در ps4 آشنا می‌ شوید.