آموزش منو صفحه اصلی ps5
آموزش منو صفحه اصلی ps5

آموزش منو صفحه اصلی ps5

آیا با نحوه کار و آموزش منو صفحه اصلی ps5 آشنایی دارید؟

آیا روش استفاده از منوی صفحه اصلی پی اس ۵ را می‌دانید؟

همان طور که می‌ دانیم UI ps۵ در مقایسه با PS4 تغییرات چشمگیری داشته است و این صفحه زیباتر از قبل شده است.

سونی جهت دسترسی پیدا کردن آسان به برخی قسمت‌ ها منویی در صفحه اصلی قرار داده است تا دسترسی به این قسمت‌ ها برای گیمرها آسان‌ تر باشد.

در این مقاله به آموزش منو صفحه اصلی پی اس ۵ می‌ پردازیم.

آموزش منو صفحه اصلی ps5

در مقدمه گفتیم شرکت سونی در UI ps۵ تغییرات ایجاد کرده است که در مقایسه با قبل و نسخه ps۴ بسیار زیباتر از قبل شده است.

در واقع شرکت سونی جهت دسترسی داشتن سریع گیمرها به برخی قسمت‌ ها منویی را در صفحه اصلی قرار داده است تا به قسمت مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند.

در حال حاضر نسل هشتم کنسول‌ های خانگی جای خود را به نسل نهم این کنسول‌ ها داده اند که یکی از سردمداران این نسل از کنسول‌ ها بازی پی اس ۵ است.

آموزش منو صفحه اصلی ps5

این بازی مهیج قرار است تا چندین سال دیگر به بخشی از روند روتین در بین طرفداران بازی‌ های رایانه ای بدل شود.

در واقع سونی توانسته است با تغییرات زیاد در پلی استیشن ۵ نقش بسیار خوبی را در روند تغییر نسل ایفا کند و رکوردهای بزرگ را در خصوص پلی استیشن‌ ها و پرفروش‌ ترین انواع کنسول‌ های خانگی به جای بگذارد.

از جمله این تغییرات که موجب شده پی اس ۵ نسبت به نوع قدیمی‌ تر خود یعنی ps۴ بهتر و شناخته شده‌ تر باشد و حتی ممکن است بسیاری از گیمرها را در مراحل ابتدایی با سردرگمی مواجه کند، دسترسی داشتن به بسیاری از قسمت‌ ها در صفحه اصلی می‌ باشد.

اگر یک کنسول ps5 دارید و قصد خرید بازی ps5 را دارید به وب سایت آی گیمر مراجعه کنید.

اگر شما هم کنسول پی اس ۵ را تهیه کردید و در خصوص استفاده از صفحه اصلی آن مشکل دارید، باید به نکات مهمی در این خصوص توجه کنید:

  • ابتدا از منوی اصلی در میان دیگر برنامه‌ ها به قسمت راست بروید و وارد گزینه Library شوید.
  • وقتی وارد Library شدید از زبان بالایی آن گزینه Installed را انتخاب کنید. در این حالت می‌ توانید قسمتی را ببینید که با نام PS Plus Games نشان داده شده است و تنها کافیست که از از میان انبوه بازی‌ ها بازی مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

در واقع آن چه که موجب تفاوت بازی پی اس ۵ در مقایسه با نسل‌ های قبلی خود شده است روش استفاده آسان قسمت‌ های مختلف و هم چنین صفحه زیبا و جذاب آن می‌ باشد، یعنی شما وقتی وارد منوی اصلی شوید، در این صفحه می‌ توانید بسیاری از کارها را انجام دهید و به قسمت‌ های مختلف این برنامه دسترسی اسان داشته باشید.

به این ترتیب حتی گیمرهای مبتدی نیز در اولین برخوردها با این بازی دچار سردرگمی نمی‌ شوند و به راحتی می‌ توانند هدایت بازی را در دست بگیرند.

علاوه بر آن وقتی صفحه اصلی منوی پی اس ۵ را باز می‌ کنید شما با یک صفحه جذاب، زیبا و هیجان انگیز مواجه می‌شوید که تفاوت‌ های چشمگیری با نسل قبلی بازی‌ ها یعنی ps۴ دارد.

در واقع شرکت سونی با ایجاد این تغییرات قصد داشته است ارتقاء چشمگیری را در بازی‌ های تولیدی خود به وجود بیاورد که البته تا حدودی نیز موفق بوده است و در حال حاضر این بازی توانسته است علاقه و رضایت بسیاری از گیمرهای حرفه‌ ای و حتی گیمرهای مبتدی را به خود جلب کند.

جمع‌ بندی

در این مقاله آموزش منوی صفحه اصلی ps5 را توضیح دادیم.

شرکت سونی که یکی از بزرگ ترین شرکت‌ های سازنده انواع بازی‌ های کامپیوتری از جمله بازی پی اس ۵ است در حال حاضر تغییراتی را در منوی صفحه اصلی پی اس ۵ به وجود آورده است، یعنی هنگامی که شما وارد صفحه اصلی بازی می‌ شوید با یک صفحه کاملاً جذاب و زیبا مواجه خواهید شد که تغییرات آن نسبت به نسل قبلی یعنی بازی پی اس ۴ بسیار چشمگیر است.

از دیگر تغییراتی که در این صفحه به وجود آمده است این است که در آن منویی قرار دارد که شما با استفاده از آن می‌ توانید به قسمت‌ های مختلف دسترسی آسان داشته باشید.

اگر جزو علاقمندان به بازی پی اس ۵ هستید و قصد دارید با نحوه بازی آن آشنا شوید، در سایت آی گیمر اطلاعات بیش تری به شما داده خواهد شد.