جدیدترین بازی های استراتژی اندروید در سال 2023
بازی های استراتژی اندروید

جدیدترین بازی های استراتژی اندروید در سال 2023

ما در عصر جدید و عصر پیشرفت تکنولوژی، زندگی می کنیم. در این عصر جدید، بدون شک همیشه به دنبال جدید ترین و بهترین بازی های استراتژی اندروید همراه هستیم.

بازی های استراتژی اغلب می توانند پر هزینه باشند. برترین بازی های استراتژی گوشی همراه، به شما این امکان را می دهد که از حریف خود در بازی جلو بیفتید و یا در یک کار ساده، پیروز شوید.

بازی های استراتژی چیست؟

اولین سوالی که در این مطلب برای ما پیش می آید، این است که کلمه استراتژی چه معنایی می دهد؟

در واقع استراتژی، یک سبک است.سبکی که از محبوبیت بالایی در پلتفرم موبایل، بهره مند است.

این محبوبیت، باعث شده است تا بازی های موفق و هیجان انگیز و حتی جریان ساز زیادی را در خود جای دهد.

امروزه تعداد بازی های استراتژی منتشر شده برای اندروید، بالا نیست؛ اما اگر قصد داشته باشیم تعدادی از برترین بازی های استراتژیک اندروید را ذکر کنیم، باید نام بازی های company of heroes و یا clash of clans را ببریم.

این بازی ها و تعدادی بازی دیگر، در بین بازی های استراتژی اندروید، بسیار درخشان هستند.

فرقی نمی کند که به چه سبک بازی علاقه دارید، مثلا بازی های فکری، بازی های هیجانی و یا اکشن و حتی بازی های مدیریتی؛ مهم این است که به هر سبک بازی که علاقه دارید، در بین بازی های استراتژیک، تعدادی بازی مطابق با سلیقه شما وجود دارد.

با توجه به این که تکنولوژی پیشرفت زیادی کرده است و روز به روز بر این پیشرفت، چه در زمینه موبایل و چه در زمینه تکنولوژی نیز افزوده می گردد، آینده ای روشن و مسلم از بازی های استراتژی اندروید انتظار می رود.

یکی از بازی هایی که واقعا از محبوبیت بالایی برخوردار است و در دوره ای، واقعا خوش درخشید، بازی clash of clans است.

بسیاری از افرادی که حتی با دنیای بازی هم سر و کاری ندارند، این بازی را به خاطر دارند و یا نامی از این بازی، به گوش شان خورده است.

بازی های استراتژی اندروید

در گذشته بیش تر بازی ها، تک قطبی بودند؛ اما امروزه از این تک قطبی بودن بازی ها کاسته شده است و افراد جویای گیم، با عناوین بیشتر و متنوع تری سر و کار دارند.

تقریبا بیش تر بازی های استراتژی اندروید، البته بازی های تازه ساخت و تازه تهیه شده، به صورت آنلاین اجرا می شوند.

یکی از منابعی که به عنوان منبعی سرشار از بازی های استراتژی اندروید، در فضای مجازی وجود دارد، فروشگاه گوگل پلی است.

این بازی ها در ژانرها و سبک های متفاوتی هستند و هر فردی با توجه به سلیقه شخصی خود می تواند به این فروشگاه مراجعه نماید و ظرف چند دقیقه کوتاه، بازی مورد نظر خود را، دانلود و بر روی گوشی موبایل خود نصب نماید.

بهترین بازی های سال 2023

یکی از محبوب ترین بازی های سال ۲۰۲۳ میلادی، بازی clash of clans است که قبلا هم به نام این بازی اشاره کردیم.

همان طور که قبلا هم گفته شد، این بازی از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار شد و با استقبال زیادی هم روبرو شد.

کسی که این بازی را انجام می دهد، در واقع یک دهکده را کنترل می کند.

در این بازی، گیمر باید با دفاع و حمله در موقعیت های مناسب، به کسب امتیاز بپردازد و پیشرفت کند. دفاع در زمینه تقویت قوای دفاعی دهکده و حمله به دیگر رقبا.

نام یکی دیگر از بازی های سبک استراتژی اندروید، Pocket city می باشد.

این بازی این امکان را به افراد می دهد که ضمن مدیریت یک شهر، بتوانند از جنبه های مختلف، به شهرسازی و جنبه های متفاوت آن مانند طراحی بافت شهری و فراهم آوردن فضای تفریحی در سطح شهر، بپردازند.

اگر یک کنسول ps4 دارید و یا قصد خرید بازی ps4 را دارید به وب سایت آی گیمر مراجعه کنید

سخن پایانی

در آخر مطلب، باید بگوییم که بسیاری از افراد به خصوص نوجوانان و جوانان، در پی یافتن بازی های موبایلی هستند. افراد مختلف، سلیقه های متفاوتی دارند و بنا به سلیقه شخصی خود، به دنبال بازی هایی با این سبک هستند.

بازی های استراتژیک اندروید، بازی های محبوب و جذابی هستند که در سال های اخیر، پیشرفت زیادی داشته اند و با سلیقه بیشتر افراد، جور در می آیند.

استراتژی اندروید، مطابق با تمام سلیقه ها، بازی هایی ارائه کرده است.

فروشگاه های اینترنتی معتبری برای دانلود و نصب این بازی ها در فضای مجازی وجود دارند که با مراجعه به آن ها می توانید به دانلود و نصب بازی های استراتژی اندروید بپردازید.