بررسی بازی Stellar Blade
بازی Stellar Blade

بررسی بازی Stellar Blade

ارائه دهنده بازی  Stellar Bladeکشور کره جنوبی است. این کشور در چند سال اخیر در صنعت بازی‌ های ویدیویی سرمایه‌گذاری ‌های بسیار کلانی انجام داده است. بازی مهیج استلار بلید برای کنسول پلی استیشن ۵ ارائه شده است و امروزه جزو محبوب ‌ترین بازی ps5 برای کاربران به شمار می‌رود.

در ادامه مقاله همراه ما باشید تا علاوه بر بررسی بازی  Stellar Bladeبا یکی از معتبرترین سایت ‌های ارائه دهنده انواع بازی ‌های آنلاین و خدمات و پلتفرم ‌های مختلف، کنسول‌ های پلی استیشن ۴ و ۵ آشنا شوید. امیدواریم با مطالعه این مقاله ارزشمند تا جای ممکن از نکات مفید و معایب بازی Stellar Blade مطلع شوید‌.

داستان بازی Stellar Blade

جالب است بدانید که در داستان بازی Stellar Blade آینده دور همچون جهان آخرالزمانی روایت می‌شود، که در آن موجوداتی بیگانه به نام‌ های نیکیتا به زمین و محل زندگی انسان‌ها حمله کرده‌اند. قصد اصلی آن ها تخریب زیستگاه انسان و سپس تسخیر آن است. در این بین گروهی که به نام ‌های فرشتگان زمینی شناخته شده‌اند عملیات حذف موجودات بیگانگان و کمک به سیاره زمین را دارند. همچنین، در ادامه داستان نجات زمین به خوبی پیش نمی‌رود و در نبردهای بزرگ اعضاهای اصلی و مهم فرشتگان زمینی کشته می‌شوند.

در یکی از نبردهای سهمگین اکثریت اعضای فرشتگان زمینی کشته می‌شوند و تنها فردی به نام ایو و تعداد اندکی از سایر اعضای فرشتگان زمینی زنده می‌مانند. در ادامه داستان بازی استلار بلید شاهد آن هستیم که کاراکتر اصلی که ایو نام دارد به ادامه جنگ با بیگانگان و موجودات فضایی می‌پردازد. این شخصیت اصلی وظیفه دارد که به نجات سیاره بپردازد و قدرت و نبردهای جذاب آن باعث جلب رضایت مخاطب شده است.

بخش پایانی بازی Stellar Blade

جالب است بدانید که در بخش پایانی بازی استلار بلید داستان و روند بازی بهبود می‌یابد و نسبت به اوایل بازی دارای جذابیت بیشتری است. از دیگر شخصیت ‌های بازی استلار بلید می‌توان به لیلی و آدام اشاره کرد. با بررسی و پردازش بازی  Stellar Bladeمی‌توان گفت که سازندگان و منتشر کنندگان این بازی بیشتر به نحوه نبردها و جلوه‌ هایی که مخصوص به بخش‌ های نبرد و مبارزات است تاکید داشته‌ و بیشتر تایم خود را بر روی این موارد قرار داده‌اند. داستان بازی Stellar Blade نسبت به داستان بازی ‌های مشابه دارای موفقیت کمتری است. اما این بازی برای افرادی که قصد دارند تجربه ‌های جدیدی را در بازی ‌های آنلاین داشته باشند مناسب است. اگر قصد خرید کنسول ps5، یا خرید بازی ps4 یا اطلاع از قیمت بازی های پی اس4 و 5 را دارید می‌توانید به وب سایت آی گیمر مراجعه نمایید.

بررسی بازی Stellar Blade

بخش مبارزات بازی Stellar Blade

در بخش مبارزات بازی  Stellar Blade شاهد به نمایش گذاشتن دو سبک متفاوت به نام های هک اند اسلش و سولزلایک‌ها هستیم. با توجه به آن که این دو سبک از نظر تفاوت‌ها کاملاً روبروی یکدیگر ایستاده‌اند، از مهم ترین تفاوت ‌های آن می‌توان به مبارزات کند و مبارزات سریع در دو سبک اشاره کرد. اما در بازی استلار بلید شاهد آن هستیم که منتشران این بازی توانسته‌اند با طراحی‌ های ویژه سبکی در مابین دو سبک هک اند اسلش و سلوز لایک‌ها ایجاد کنند.

هیجان در بازی استلار بلید از مهم ‌ترین عواملی است که توجه مخاطبان و کاربران بازی‌ های آنلاین را به خود جلب نموده است. بنابراین اگر قصد دارید که مبارزاتی با سبک نوین را تجربه کنید پیشنهاد می‌کنیم که بازی استلار بلید را خریداری کنید.

طراحی مبارزات بازی Stellar Blade

از نظر مبارزات بازی استلار بلید در سطح بازی ‌های آنلاین مشابه قرار دارد. بنابراین نمی‌توان گفت که طراحی مبارزات بازی Stellar Blade کم سطح و یا نامناسب است. نکته قابل توجهی که در این بخش قرار دارد آن است که با توجه به ایجاد دو سبک متفاوت هک اند اسلش و سولز لایک‌ها روندی ایجاد شده است که نمی‌توان گفت که مبارزات در سریع ‌ترین حالت ممکن و یا کندترین حالت قرار دارد. بنابراین یکی از نکات منفی در بازی استلار بلید می‌توان به این مورد اساسی اشاره کرد. اگر قصد خرید انواع بازی های آنلاین دلهره‌آور و مهیج را دارید سایت آی گیمر را فراموش نکنید.

نوار دفاعی بازی Stellar Blade

با توجه به وجود مبارزات در بازی استلار بلید در یک بخشی نوار دفاعی وجود دارد، که از دو نوار متفاوت تشکیل شده است. با به کار بردن این امکان در بازی  Stellar Blade می‌توان به راحتی از ضربات دشمنان در امان ماند. یکی دیگر از نوارهای بسیار پر اهمیت در بازی استلار بلید این است که امکانی وجود دارد که با فعال کردن آن به صورت بی‌رحمانه تا زمان محدودی می‌توان دشمنان را بی‌رحمانه از پای درآورد. بنابراین اگر قصد دارید که از نوار دفاعی بازی استلار بلید اطلاع پیدا کنید پیشنهاد می‌کنیم که حتماً به وب سایت آی گیمر مراجعه کنید و از اطلاعات کارشناسان این مجموعه استفاده کنید.

همچنین: خرید کنسول ps5

بازی Stellar Blade به لحاظ فنی چگونه است؟

از نکات مفید در بازی استلار بلید این است که این بازی از لحاظ فنی دارای هیچ مشکلی نیست و نخواهد بود. با به کار بردن موتور گرافیکی آنریل انجین ۴ در طراحی این بازی دیگر هیچ مشکلی در طراحی محیط‌ های زیبا و جلوه‌های بصری وجود ندارد و کارشناسان و منتشران این بازی از این نظر کاملاً موفق عمل نموده‌اند.

جالب است بدانید که از ویژگی ‌های مهم بازی  Stellar Blade موهای کاراکتر آیو است. به گونه‌ای که طراحی و زیباسازی موهای این کاراکتر باعث جذابیت روند بازی شده است. با توجه به وجود شخصی ‌سازی برای کاراکترها، کاربران می‌توانند لباس‌ها و طراحی‌ های بسیار جالبی را برای کاراکتر ایو انجام دهند.

میزان سختی بازی Stellar Blade برای بازیکنان

همانطور که در ابتدا اشاره نمودیم بازی  Stellar Blade جزو بازی ‌های مهیج و محبوب در بین بازی ‌ها است. در بخشی از مبارزات شاهد فایت ‌های بسیار سختی هستیم که برای برخی از کاربران عبور از آن مشکل خواهد بود. با وجود سبک سولز لایک می‌توان میزان سختی بازی Stellar Blade را به شکل دلخواه درآورد.

کلام آخر

بازی استلار بلید از جمله بازی‌ هایی است که با قیمت مناسب به فروش می‌رسد. قابل ذکر است که هیجان و جذابیتی که Stellar Blade دارد می‌تواند باعث وسوسه کاربران شود که پیشنهاد می‌شود در زمان اعمال تخفیف در کاهش قیمت این بازی بهرمند شوید. امیدواریم با مطالعه این مقاله تا جای ممکن از کلیت و جزئیات بازی استلار بلید آگاه شده باشید.