تاریخچه بازی Red Dead Redemption 2
Red Dead Redemption 2

تاریخچه بازی Red Dead Redemption 2

در تاریخچه بازی Red Dead Redemption 2 می‌ توانید با صفر تا صد سری‌ های مختلف این بازی با قابلیت ‌های منحصر به فرد آشنا شوید. این بازی ویدیویی در نسخه‌ های متعددی روانه بازار شد. هر نسخه نیز به تناسب ویژگی‌ هایی که داشت توانست علاقمندان بسیار زیادی را به خود جذب کند. اگر به دنبال آشنایی با تاریخچه این بازی محبوب هستید با ما همراه شوید.

تاریخچه بازی Red Dead Redemption 2

آشنایی با تاریخچه بازی Red Dead Redemption 2 برای علاقمندان جذابیت بسیار بالایی دارد. این بازی به عنوان یکی از محبوب ‌ترین بازی‌ های ویدیویی است که با ساختار اکشن ماجراجویی مخاطب را مجذوب خود می‌ کند. این بازی در سال ۲۰۱۸ توسط راک استار گیمز منتشر شد. رد دد رید مپشن ۲ به عنوان سومین نسخه این بازی است که در سال ۲۰۱۰ محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد. محبوبیت این بازی ویدیویی به حدی بود که در سال ۲۰۱۸ در ۸ رشته جوایز بسیار زیادی دریافت نمود. جایزه ‌هایی در شاخه‌ های متعدد موسیقی، روایت داستانی و غیره را برنده شد. روایت گروهی یاغی است که با نام گروه وندرلیند شناخته می‌ شوند. این بازی در حالت ‌های تک نفره و چند نفره طراحی شده است.

این بازی برای PS4 در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ روانه بازار شد. اما مایکروسافت ویندوز در ۵ نوامبر ۲۰۱۹ محبوبیت پیدا کرد. گوگل استادیا در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۹ با استقبال بسیار بالایی مواجه شد. این بازی در سایت‌ های متعددی توانست نمره بسیار بالایی بگیرد. این نمره به دلیل گرافیک عالی صداگذاری ایده ‌آل، موسیقی بی ‌نظیر، داستان پردازی حرفه‌ ای و جزئیات دقیق کسب شد.

Red Dead Redemption 2

روند بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2 در سبک اکشن و ماجراجویی با موضوع وسترن در یک محیط باز است. روایت آن در قالب سوم شخص و گاهی در قالب اول شخص است. این داستان روایت زندگی است که در سال ۱۸۹۹ در ایالت غرب میانه آمریکا و جنوبی آمریکا رخ می ‌دهد. سیستم مبارزات بسیار حرفه ‌ای در این بازی طراحی کرده‌ اند که حتی درگیری تن به تن آن بر پایه حمله دوگانه یا استفاده از کمان است. مناطق مختلف با مسافران رهگذر و همچنین راهزنان از دیگر نکات برجسته این بازی به شمار می ‌رود. چه بسا اینکه از نژادهای متعددی در این بازی نقش دارند. شما بازیکنان بایستی از اسب که ابتدا آنها را تیمار می ‌کنید و در نتیجه با تغذیه و تیمار کردن آنها ادامه بازی را طی خواهید نمود.

حتی برای گشت و گذار و مسافرت قطار و دلیجان وجود دارد. از طرفی بازیکنان اصلی راننده یا مسافران قطار را برای راهزنی تهدید یا می ‌ترساندند.‌ در این بازی برای انتخاب بازیکن‌ ها تمرکز بسیار زیادی داشته ‌اند. بخشی از بازی نیز به انجام ماموریت ‌های اضافی و فرعی ختم می ‌شود. شخصیت اصلی در این بازی قدرت ارتباطی بالایی با شخصیت ‌های فرعی داستان دارد.

همچنین: خرید بازی PS5

بخش اصلی بازی Red Dead Redemption 2

امتیاز اصلی بازی متعلق به موسیقی آن می‌شود که در سه بخش جداگانه این موسیقی را طراحی کرده ‌اند. البته در بخش اول که مربوط به روایت است که ماموریت ‌های متعددی وجود دارد. در بخش دوم نیز شاهد تعامل خواهیم بود. این بخش شامل آهنگ‌ های متعددی است که کاراکتر اصلی در دنیای بازی آن را می ‌نوازد. به طور کلی ۱۱۰ موسیقیدان و نوازنده روی موسیقی متن این بازی محبوب فعالیت داشته ‌اند. اصلی ‌ترین موسیقی ‌ها برای دانیل لانویس یکی از برجسته ‌ترین ترانه سراها می‌ باشد. ترانه‌ های اصلی بازی توسط این شخص تولید شد و محبوبیت بازی را دوچندان بیشتر کرد.

به همین سبب طی سال ‌های متمادی جوایز متعددی را کسب نمود. آخرین جایزه این بازی در ‌های ۲۰۱۹ و طی دوره‌های مختلف کسب شد البته در سال ۲۰۱۸ نیز جوایز متعددی را دریافت نمود. بخش آنلاین بازی را به خاطر داشته باشید که در سال ۱۴۰۰ محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد. این بازی به صورت جداگانه و آنلاین انجام می‌ شود.

نتیجه

بازی Red Dead Redemption 2 محبوبیت خود را به خاطر قسمت ‌های مختلف بازی کسب کرد. به عنوان مثال، در زمینه موسیقی محبوبیت بسیار زیادی کسب نمود. این بازی هم اکنون در جهان طرفداران بسیار زیادی دارد. شما کاربران گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این بازی محبوب با وبسایت آی گیمر بگیرید.