پایان پروژه ساخت بازی Final Fantasy XVI
پایان ساخت بازی Final Fantasy XVI
داستان نهایی شده و صداگذاری نسخه ی انگلیسی نیز تقریبا به اتمام رسیده است
نائوکی یوشیدا که با نام یوشی پی هم شناخته میشود امروز در لایو استریمی که توسط اسکوئر انیس برگزار شده بود از روند ساخت داستان Final fantasy XVI گفت که کامل انجام شده و چیزی تا پایان مرحله ی صداگذاری نسخه ی انگلیسی نمانده همچنین از سرعت ساخت بازی تعریف کرد که اوضاع خوبی دارد اما به احتمال زیاد نتواند بازی را به رویداد Tokyo game show برساند
او در ادامه از خواسته هایش برای کاربران گفت که میخواهد نمایش بعدی Final Fantasy XVI طوری از اب دربیاید که پس از نمایش انگیزه ی زیادی برای خرید در بازیکنان ایجاد کند همین هدفگذاری دلیلی ست که موجب طولانی تر شدن پروژه و منتشر نشدن تریلر تا پایان سال شده :
ما هیچ سناریویی را ناتمام نگذاشته ایم و با کامل تر کردن بخش صداگذاری به پایان پروژه یک قدم دیگر نزدیک شده ایم که نشان از سرعت خوب روند ساخت میباشد ما میخواهیم از اینکه پروژه به سطح کیفیت عالی رسیده خیالمان راحت شود پس باید مسیری دشوار را طی کنیم دوست داریم بعد از پایان نمایش بعدی اشتیاق سوزان برای خرید را در کاربران حس کنیم همین باعث شده که به کیفیت فعلی بازی قانع نشویم و برای هر چه بهتر شدن تلاش کنیم مایلم بازی در TGS نمایش داده شود اما حدس میزنم برای اینکار زمان اضافه پیدا نکنم کم کم فاش کردن محتوای بازی را دوست ندارم و ترجیح میدهم وقتی رونمایی را شروع کنم که ساخت بازی تمام شده باشد
انطور که یوشیدا توضیح داد به احتمال خیلی زیاد نمایش بعدی خبر خوش تاریخ عرضه را خواهد داشت پس بازیکنان بعد از دیدن تریلر Final fantasy XVI برای پیش خرید میتوانند اقدام کنند
مقاله پیشنهادی : بازی Final Fantasy XVI به صورت انحصاری زمانی عرضه خواهد شد