آموزش ساخت اکانت PSN در PS5

آموزش ساخت اکانت PSN در PS5

آموزش ساخت اکانت PSN در PS5

آیا با آموزش ساخت اکانت PSN در PS5 آشنا هستید؟ تا کنون اکانت PSN در PS5 را ساخته‌ اید؟ آیا با مراحل ساخت آن آشنایی دارید؟ در این مقاله ما آموزش ساخت اکانت PSN در PS5 را برای شما توضیح خواهیم داد، چون جهت ساخت این اکانت باید اطلاعات شخصی خودتان مانند نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل، محل سکونت و انتخاب رمز را وارد کنید. با ما در این متن همراه باشید.

آموزش ساخت اکانت PSN در PS5

  1. مرحله اول: ورود به Setting

پس از آن که به محیط کاربری پلی استیشن وارد شدید، منویی قسمت بالای آن وجود دارد، از این منو باید چرخ دنده را انتخاب کنید و وارد یک صفحه جدید شوید. در صفحه جدید دو اکانت وجود دارد که با کلیک کردن بر روی هر کدام از آن ها می توانید با آن لاگین کرده و انواع بازی‌ هایی که در آن اکانت‌ ها وجود دارد، را اجرا کنید.

برای آموزش ساخت اکانت در PS5 اکانت سوم را نیز می‌ توانیم ایجاد کنیم. برای ساخت آن نیز بر روی دکمه + کلیک می‌ کنیم که با عنوان Add User مشخص شده است.

در این حالت به مرحله بعدی وارد می‌ شوید که در آن صفحه می توانید به اکانت‌ های دیگر نیز وارد شده یا اکانت جدید را مطابق با آموزش‌ های این کار انجام دهید. برای این کار بر روی گزینه Get Started کلیک کنید.

آموزش ساخت اکانت PSN در PS5

  1. مرحله دوم: تایید کردن و پذیرش لایسنس

قوانین مقرراتی که برای لایسنس اکانت در پلی استیشن ذکر شده است را در این مرحله باید قبول کنید، برای این کار نیز گزینه Agree را انتخاب و سپس تایید قوانین را فعال کنید. در نهایت نیز بر روی دکمه Confirm بزنید.

  1. مرحله دوم: ساخت یا ورود به اکانت

اگر اکانت پلی استیشن را از قبل دارید، می توانید آدرس ایمیل تان را در آن وارد کرده و پس از انتخاب کردن رمز به اکانت خودتون وارد شوید، اما جهت ساخت اکانت جدید گزینه Create An Account را انتخاب کنید.

  1. مرحله چهارم: انتخاب کردن تاریخ تولد

در مرحله چهارم تاریخ تولد خودتان را به میلادی وارد کنید، البته برخی از بازی‌ ها بر طبق رده سنی عرضه شده‌ اند یا ممکن است محدودیت‌ هایی برای این گزینه داشته باشند. پس در این مرحله حتماً تاریخ تولدتان را به صورت میلادی وارد کنید و سپس بر روی دکمه Next کلیک کنید.

  1. مرحله پنجم: انتخاب کردن کشور و زبان

در مرحله پنجم کشور و زبان را انتخاب کنید. این مورد طبق ارتباطات اینترنتی به طور خودکار نیز بر روی کشورهای دیگری انتخاب می‌ شود، بنابراین در هنگام ساخت اکانت برای پلی استیشن آمریکا باید گزینه را به country or Region تغییر دهید و ایالات متحده را انتخاب کنید. پس از آن زبان پیش فرض را نیز به انگلیسی تغییر دهید و دکمه Next را بزنید.

  1. مرحله ششم: وارد کردن ایمیل

در این مرحله ایمیل خود را باید وارد کنید که مشخصات ورود اکانت می‌ باشد، سپس یک رمز یا پسورد نیز برای اکانت خود انتخاب کنید.

  1. مرحله هفتم: انتخاب کردن نام و نام خانوادگی

نام و نام خانوادگی خود را به انگلیسی وارد کنید، در اکانت یک قابلیت وجود دارد که طبق اطلاعات، پیشنهاداتی از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌ کند. اگر تمایلی به دریافت کردن این ایمیل‌ ها ندارید، باید گزینه آن را غیر فعال کرده و بر روی Next کلیک کنید.

  1. مرحله هشتم: انتخاب کردن شهر و کد پستی

شهر و کد پستی خودتان را نیز در این مرحله انتخاب کنید، اما دقت کنید چون در مراحل پیش تر آدرس خودمان را بر روی کشور آمریکا انتخاب کرده بودیم، باید یک آدرس متغیر دیگر همراه با کد پستی در همان کشور را انتخاب کنیم.

  1. مرحله آخر: انتخاب کردن آواتار

در مرحله آخر یک آواتار را به دلخواه خودتان بر اساس شخصیت‌ ها و بازی‌ ها انتخاب کنید.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله ساخت اکانت PSN در PS5 را توضیح دادیم و مراحل آن را نیز مطرح کردیم. جهت آشنایی بیش تر با نحوه ساخت اکانت PSN در PS5 به سایت آی گیمر مراجعه کنید و بیش تر با نحوه ساخت اکانت در بازی‌ های PS5 آشنا شوید.