برترین بازی های PS4 قسمت اول

برترین بازی های PS4 قسمت اول

لیست بهترین بازی های پلی استیشن 4 گزینه خیلی خوبی برای پیدا کردن بهترین بازی های کنسول نسل هشتم سونی میباشد.

این بدون در نظر گرفتن بازی هایی که در اینده قرار است برای کنسول PS4 منتشر شود که بسیاری از آنها نیز بسیار جذاب به نظر میرسند. اما این به این معنی میباشد که تا زمانی که PS5 به بازار بیاید رقابت تنگاتنگ تر نیز خواهد شد.

مانند عنوان هایی مثل The Last of Us 2 , Ghost of Tsushima , Cyberpunk 2077 و … این لیست حتما در آینده دچار تغییرات خواهد شد!

اما حالا زمان این است که مطمعن شوید بهترین بازی های این نسل را تجربه کرده اید یا خیر. بازی های خیلی زیادی برای PS4 تولید شده است اما اگر شما به دنبال بزرگترین عنوان های انحصاری مانند God of War یا Marvel’s Spiderman , عنوان های AAA که توسط کمپانی های بزرگ غیر وابسته به سونی تولید شده مانند Red Dead Redemption 2 یا بازی هایی که توسط استدیو های کوچک و مستقل تولید شده اند مانند Hellblade : Senua’s Sacrifice , میگردید با ما همراه باشید.

وقتی که بهترین بازی های PS4 را انتخاب میکردیم توجه ما به این بود که در حال حاظر کدام بازی ها بهترین هستند برای اینکه اگه شما میخواهید برای بازی هزینه بکنید باید مطمعن باشید که کدام بازی ارزش هزینه مالی و وقت شما را در حال حاظر دارند و منظور ما همین الان است نه 2 سال پیش! شما نیاز دارید به مطمعن شدن از اینکه کدام عنوان ها ارزش بازی کردن دارند و اگر انها به تجربه مثبتی به شما اضافه میکنند – یا شما تشخیص میدهید که پول خود را برای بازی هایی که در آینده نزدیک به بازار میایند نگه دارید. با ما در این لیست 30 بازی برتر الان PS4 همراه باشین :

30- Kingdom Hearts 3

بازی Kingdom Hearts 3 برای ps4

داستان بازی Kingdom Hearts 3 داستان پیچیده ای است مخصوصا اگر که شما نسخه های قبلی بازی را تجربه نکرده اید اما نگران نباشید شما هم مثل من ممکن است طرفدار دیزنی باشید و از دیدن این شخصیت ها به عنوان دوستان خود نهایت لذت با ببرید شخصیت هایی مانند Donald Duck و Goofy به عنوان بهترین دوست های شما در این بازی هستند و Mickey Mouse به عنوان پادشاه در این بازی حضور دارد.

در این بازی شما دوستان بسیار زیادی نیز پیدا خواهید کرد مانند تمام شخصیت های Toy Story یا Baymax از کارتون Big Hero 6 یا حتی Boo از سری Monsters inc هیچ بازی شبیه Kingdom Hearts 3 نیست و این عنوان تجربه ای بسیار خاص و به یاد ماندنی برای شما خواهد شد!

بهینه شده برای PS4 PRO : بله

بازی پیشنهادی در این سبک : Final Fantasy XV

امتیاز بازی : 83 از 100

29- Dark Souls 3

بازی Dark Souls 3

دارم سولز, همان سری معروفی که با درجه سختی بالا اما منصفانه خود طرفداران بساری را بدست آورد.

این نسخه از سری Dark souls اگرچه به سختی اولین نسخه و به پراکندگی دارک سولز 2 نمیرسد اما با سیستم مبارزه پیشرفته تر و سریع تر که الهام گرفته از بازی Bloodborne خود کمپانی From Software میباشد و از هر لحاظ انتظارات طرفداران را برآورده کرده است.

اگر شما میخواهید سری دارک سولز را شروع بکنید بهتر است این سری را با Dark Souls 3 شروع بکنید!

بهینه سازی شده برای PS4 PRO : خیر

بازی پیشنهادی در این سبک : Dark Souls Remastered

امتیاز بازی : 89 از 100

28- Death Stranding

بازی Death Stranding برای PS4

Death Stranding این بازی که بالاخره پس از سال ها انتظار امسال منتشر شد.

این بازی هست که ختم نسل PS4 خواهد بود در این بازی شما در نقش Sam Porter Bridges یک باربر در دنیای پس از آخر زمان رو در دست دارید. در این بازی از باران های پیر کننده که به هرچی برخورد میکنند ان را از بین میبرند و BT ها و روح مردگانی که در این دنیا گرفتار شده اند BB بچه نوزادی که به شما کمک میکند تا از دست BT ها مخفی شوید. سازنده بازی آقای کوجیما این بازی را پر از شخصیت های معروف نیز کرده است با Norman Reedus در نقش Sam که بسیاری او را از سریال The Walking Dead می شناسند و Margaret Qualley در نقش Mama.

شما ممکن است همیشه عاشق این بازی نباشید اما هیچوقت چنین چیزی نیز بازی نکرده اید!

بهینه شده برای PS4 Pro : بله
بازی پیشنهادی در این سبک : Metal Gear Solid 5 : The Phantom Pain
امتیاز بازی : 82 از 100

27 – Final Fantasy XV

Final Fantasy XV

چهار جوان معتاد ادرنالین در بازی Final Fantasy XV راهی ماجراجویی بسیار جذابی میشوند اما اشتباه نکنید این یک سفر جاده ای ساده نیست!

این بازی RPG داستان Prince Noctis و همراهان او را روایت میکند. هرکدام از اعضای تیم Prince قابلیت های خاص خود و داستان شخصی خود را دارند که در طی سفر خود Quest های کلاسیک انجام میدهند و باهم خوش و بخش میکنند و آواز میخوانند و با هیولا های غول پیکر به مبارزه میپردازند!

بهینه شده برای PS4 Pro : خیر

بازی پیشنهادی در این سبک : Dragon Age Inquisition

امتیاز بازی : 81 از 100

Wolfenstein 2 : The New Colossus -26

بازی Wolfenstein 2 : The New Colossus برای ps4

دو برابر شدن هوش مصنوعی روحیه غیر قابل انعطاف و طرز کشتار جالب و خاص سرباز های نازی همه این خصوصیات از سری قبلی تا جدید پیشرفت بسیاری کرده است سیستم combat خشن و پر ریسک اما پر پاداش همراه با قابلیت خصوصی سازی حمل 2 اسلحه به طور همزمان بازی Wolfenstein 2 : The New Colossus را به یکی از بهترین بازی های پر طرفدار و موفق شوتر اول شخص ( FPS ) تبدیل کرده است.

بهینه سازی شده برای PS4 PRO : خیر

بازی پیشنهادی در این سبک : Doom , Wolfenstein : The New Order

امتیاز بازی : 87 از 100

Doom – 25

بازی DOOM

این ریبوت مدرن مستحق اسم Doom میباشد . این بازی FPS به مانند یک بدن عضله ای میباشد , سریع و قدرتمند است و سخت ضربه میزند.

شما در قامت Doomguy از خواب بیدار میشوید تا یک قتل عام شیاطین دیگری در مریخ رقم بزنید و داستان بازی مشخص میکند که چطور شما قادر هستین مقدار زیادی شیاطین جهنمی را نابود بکنید.

همان اسلحه های قدیمی به علاوه بازی های جدید و دشمنان جدید به همراه پرش 2 تایی و قابلیت ارتقا این بازی را به یکی از باحال ترین بازی های شوتر اول شخص تمام دوران میکند.

بهینه سازی شده برای PS4 Pro : خیر

بازی پیشنهادی در این سبک : Wolfenstein : The New Order

امتیاز بازی : 85 از 100

Dishonored 2 -24

بازی Dishonored 2 برای PS4

اولین بازی Dishonored از لحاظ کیفیت اینقدر عالی بود که تقریبا جای پیشرفت برای نسخه دوم نگذاشته بود. نسخه دوم 15 سال بعد از قسمت اول شروع میشود و شخصیت قابل بازی دوم نیز به بازی اضافه میشود با قابلیت های ماورایی جذاب تغییر بسیار کمی در سیستم کامبت بازی پیش امده. تنها نکته منفی بازی Dishonored 2 این است که اگر شما نسخه قبلی را بازی نکرده باشید داستان بازی برایتان بسیار گنگ میباشد.

بهینه سازی شده برای PS4 PRO : بله

بازی پیشنهادی در این سبک : Dishonored 2 : Death of The Outsider

امتیاز بازی : 88 از 100

Rise of The Tomb Raider – 23

بازی Tomb Raider

دقیقا 20 سال پس از انتشار اولین نسخه Tomb Raider برای کنسول های بازی! به همین دلیل است که زیر عنوان این نسخه نوشته شده است تولد 20 سالگی

این نسخه یکی از بهترین کامبت ها و معما های لذت بخش را به اشتراک میگذارد.

داستان بازی راجع به سفر لارای دوست داشتنی به سیبری میباشد که تلاش میکند کار نا تمام پدرش را به اتمام برساند هرچند داستان بازی خیلی اورجینال نیست اما در قسمت های دیگه ای از بازی لارا کرافت به بلندی های سعود میکند که تا به حال برایش امکان پذیر نبوده است و منظورمان فقط از لحاظ لفضی نیست! اگر Rise of The Tomb Raider از بازی را برای PS4 تهیه بکنید تمام DLC ها برای شما در دسترس خواهند بود.

بهینه سازی شده برای PS4 Pro : بله

بازی پیشنهادی در این سبک : Lara Croft and the Temple Of Osiris

امتیاز بازی : 88 از 100

Fallout 4 – 22

یک Fallout شاهکار دیگر! Gunplay فوق العاده و سیستم Gunplay و ساختن اسلحه و لباس از نقاط قوت این بازی میباشند. در دنیای پس از آخر زمان شما اینقدر کار برای انجام دادن دارید که گاهی ترسناک به نظر میرسد.

سرزمین های وسیع پس از جنگ اتمی و DLC های جذاب این بازی سبک RPG باعث میشوند که بازی Fallout 4 تجربه ای منحصر به فرد برای شما رقم بزند.

بهینه سازی شده برای PS4 Pro : خیر

بازی پیشنهادی در این سبک : Deus Ex : Mankind Divided

امتیاز بازی : 87 از 100

21- Titanfall 2

بازی Titanfall 2

Titanfall 2 یک بازی بسیار عظیم است! این بازی یکی از سورپرایز های سال 2016 که داستان بازی بسیار جذابی دارد و قسمت چند نفره نسبت به نسخه قبلی که مخصوص ایکس باکس وان بود بسیار بهبود یافته است داستان بازی سر شار از سورپرایز های مختلف میباشد با حس آزادی کامل کنترل کردن و سیستم مبارزه با اسلحه های بزرگ سه بعدی ادرنالین شما را به حد زیادی افزایش میدهذ و یک تجربه بسیار زیبا و فراموش نشدنی را برای شما رقم میزند که به هیچ عنوان فراموش نخواهید کرد

بهینه سازی شده برای PS4 Pro : خیر

بازی پیشنهادی در این سبک : Call of Duty Infinite Warfare

امتیاز بازی : 89 از 100