تغییرات بازی pes در سال های اخیر

تغییرات بازی pes

تغییرات بازی pes در سال های اخیر

تغییرات بازی pes در سال های اخیر در نسخه‌ های جدید قابل توجه است. این بازی به عنوان یکی از بازی‌ های محبوب می باشد که روایت فوتبال دارد. همانند دیگر انواع بازی‌ های آنلاین یا ویدیویی این بازی نیز در سری‌ های مختلف و با ویژگی‌های متنوعی عرضه می ‌شود. هم اکنون پلیرهای بسیاری در جهان از این بازی ‌های فوتبالی بازی می ‌کنند. این بازی از تیم ‌های فوتبال واقعی الهام می‌ گیرد و تغییرات چشمگیری طی سال‌ های اخیر داشته است. اکنون جهت آشنایی بیشتر با این تغییرات با ما همراه باشید.

همچنین: خرید بازی فیفا EA Sports FC 24 برای PS5

تغییرات بازی pes در سال های اخیر

بازی pes یکی از محبوب ‌ترین بازی ‌های فوتبالی می‌ باشد که شبیه ساز فوتبال قدیمی است. این بازی توسط کمپانی کونامی توسعه و نشر پیدا کرد. در این بازی می‌توانید آشنایی کاملی با فوتبال واقعی لیگ‌های برتر داشته باشید. شبیه ساز فوتبال است که مسابقات فوتبال را خود به صورت آنلاین انجام می ‌دهید. این بازی در سال ۲۰۰۱ ابتدا در ژاپن و آمریکا منتشر شد. در این نسخه پیشرفت‌ های گرافیکی و فیزیکی توپ را مشاهده کردیم. نسخه ps۲ این بازی در ژاپن تا ۵۰۰ هزار نسخه به فروش رسید تا اینکه در نتیجه فیفا آن را منتشر کردند. در این سال نیز با رکورد جهانی این بازی مواجه شد.

حدود ۲۷۵۰۰۰ نسخه از این بازی در سال ۲۰۰۲ به فروش رسید. محبوبیت این بازی به حدی بود که در اروپا درآمد ۲۱ میلیون یورویی کسب می ‌کرد. در نتیجه در سال ۲۰۰۲ با درآمد ۵۲ میلیون به عنوان یک بازی پردرآمد از آن یاد می ‌شد.

تغییرات بازی pes

بازی pes در سال ۲۰۱۹

بازی pes اوج خوشنامی و شهرت خود را در سال ۲۰۱۹ کسب کرد. در این نسخه که مشابه نسخه قبلی عرضه می‌ شد. نسخه موبایلی آن طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. در این نسخه با تغییر موتور بیش از ۳۰۰ میلیون بار دانلود شد. از طرفی در این نسخه و در این سال بازی به حالت آنلاین بیشتر محبوبیت پیدا کرد. چرا که طرفداران تیم‌ های مختلف بازی‌ های واقعی را خود آنلاین دنبال می‌ کردند در واقع در پیروزی تیم خود ‌ شریک بودند. در نسخه ۲۰۱۹ مشکلات فنی بازی ‌های قبلی وجود نداشت و از این رو عملکرد مطلوبی در پلتفرم‌ های آن رخ می داد. در این نسخه دیگر خبری از کنسول‌ های نسل هفتم و هشتم نبود و به همین سبب توانست امتیازهای بسیار زیادی کسب کند.

نسخه ۲۰۱۹ با نام متفاوت ‌تری نیز روانه بازار شد. البته با این تفاوت که بسیاری از فرآیندهای آن مشابه نسخه‌ های قبلی بود اما توانست با برخی از ویژگی‌ ها غوغا به پا کند.

همچنین: خرید انواع بازی PS5

بازی pes در سال ۲۰۲۲

بازی pes طی سال ‌های مختلف و همچنین در سری‌ های متنوعی که عرضه می ‌شد با ویژگی‌های مختلفی همراه بود. در سال ۲۰۲۲ شرکت سازنده این نسخه را به صورت رایگان عرضه کرد. نسخه ۲۰۲۲ این بازی فاصله چندانی از نظر کیفیت و مشخصات با نسخه سال ۲۰۱۹ نداشت. تنها شرکت سازنده با تغییرات جزئی و فروش رایگان این بازی به دنبال جلب مخاطب بود. نسخه جدید سال ۲۰۲۲ شرکت کنومی به طور کامل یک بازی کامل طراحی نکرد. بلکه این نسخه یک آپدیت برای فصل جدید بود که تنها لیگ و بازیکنان تیم به روز رسانی شده ‌اند. البته علی رغم پلتوفرم‌های قبلی بازی برخی ویژگی‌های جدیدی نیز به آن اضافه شد.

نتیجه

تغییرات بازی pes در سال های اخیر باعث محبوبیت بیشتر این بازی فوتبالی شده است. این بازی روایتی از لیگ ‌های فوتبال واقعی دارد که به همین سبب علاقمندان به این نوع بازی فوتبالی بسیار زیاد است. نسخه ‌های متعدد این بازی طی سال‌ های متعدد با ویژگی ‌ها و قابلیت‌ های مختلفی روانه بازار شد. اکنون شما کاربران عزیز جهت دسترسی به این بازی‌ های محبوب یا کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آن میتوانید با وبسایت آی گیمر تماس بگیرید.