نقد و بررسی بازی PS5 و راهنمای خرید آن

نقد و بررسی بازی PS5 و راهنمای خرید آن

آیا با نقد و بررسی بازی PS5 و راهنمای خرید آن آشنایی دارید؟ یا حتی مدل های مختلف بازی ps۵ را می شناسید؟

و یا با نحوه خرید و قیمت بازی های ps۵ آشنا هستید؟

در این قسمت قصد داریم به نقد و بررسی بازی PS5 و راهنمای خرید آن بپردازیم و شما را با انواع لوازم جانبی و برخی از امکانات بازی PS5 آشنا کنیم.

این بازی امروزه یکی از پرط رفدار ترین بازی ها در بین کاربران محسوب می شود.

نقد و بررسی بازی PS5 و راهنمای خرید آن

برای نقد و بررسی بازی PS5 و راهنمای خرید آن باید بگوییم که بازی PS5 یکی از پرط رفدار ترین بازی ها در بین کاربران است که مشخصات فنی ویژه خودش را دارد و امروزه یکی از پر طرف دارترین بازی ها محسوب می شود.

این بازی را با استفاده از موبایل های هوشمند اندروید و حتی لپ تاپ و کامپیوترهای پیشرفته می توانید انجام دهید.

با وجودی که اخبار ساخته شدن کنسول ها پیش تر نیز اعلام شده بود، اما سونی در مقایسه کردن با مایکروسافت در قبال معرفی پلی استیشن ۵ رفتار های محتاط تری از خود نشان داده است.

برای نخستین بار در خرداد ماه سال گذشته با هدف معرفی کردن بازی های ps۵ رسما از ظاهر آن رونمایی کرد.

این بازی پرطرف دار در دو مدل دیجیتالی و معمولی رونمایی شده است و تنها تفاوتی که بین آن ها وجود دارد، پشتیبانی کردن از دیسک های فلزیکی مربوط می شود.

وقتی بازی های معمولی را خریداری می‌ کنید تجربه بازی های فیزیکی را دارید اما مدل های دیجیتال این ویژگی را ندارد، به همین دلیل قیمت آن نیز پایین تر است.

البته علاوه بر موارد ذکر شده بازی PS5 چندین نوع بازی لانچ دیگر نیز به صورت انحصاری دارد و هر کدام از آن ها دارای مشخصه های مخصوص به خودشان هستند.

هر کدام از این بازی ها را می‌ توان بر روی کنسول سونی به راحتی تجربه کرد.

علاوه بر این بازی ها بازی های دیگری نیز به صورت کاملاً پیش فرض بر روی کنسول های پلی استیشن نصب شده است که هدف آن ها در وهله نخست آشنایی با ویژگی های مختلف کنسول و دوال سنس و کنترلر می باشد که موجب می‌ شود این افراد تجربه‌ های مفرحی را داشته باشند.

راهنمایی خرید بازی ps5

هم زمان با عرضه جهانی بازی ps۵ در ایران نیز این بازی عرضه و رونمایی شده است و امروزه هر دو نوع بازی دیجیتالی و فیزیکی آن را می توانید در بازار ببینید.

شاید قیمت بسیار بالایی دارند اما این مشکل ناشی از نوسانات قیمت در داخل نیست، بلکه علت کمبود کنسول به صورت جهانی در بسیاری از کشورها است که خرید آن را با دشواری مواجه کرده و حتی در برخی کشورها نیز قیمت های آن غیر متعارف به نظر می رسد.

انتظار می رود در آینده با بهبود پیدا کردن وضعیت و میزان عرضه جهانی این نوع بازی قیمت کنسول در داخل کشور ما نیز به یک حد متعادل برسد.

برای راهنمای خرید بازی ps۵ باید به این نکته دقت داشته باشید که در وهله اول نوع آن یعنی فیزیکی یا دیجیتال بودن را مشخص کنید، سپس مشخصات فنی هر کدام را پیدا کرده و آن ها را با یک دیگر مقایسه کنید.

موضوع مهم دیگری که در خصوص راهنمای خرید بازی ps۵ وجود دارد این است که دقیقاً علاقه و تمایل خودتان به هر کدام را بسنجید و نوعی از آن را انتخاب کنید که با سلایق شما سازگاری بهتر و بیش تری دارد.

نکته مهمی که در خصوص فروش اولیه این نوع کنسول ها وجود دارد در دسترس بودن این بازی ها می باشد و کاربران به راحتی می‌ توانند به سراغ آن ها رفته و بازی مورد نظر خودشان را ولو با قیمت‌ های بالاتر تهیه کنند.

سخن پایانی

در این قسمت ما به نقد و بررسی بازی ps۵ و راهنمای خرید آن پرداختیم و گفتیم که در صورت تمایل به خرید بازی PS5 باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید که نکته اول انتخاب کردن نوع دیجیتال یا فیزیکی این نوع بازی ها می باشد که هر کدام از آن ها ویژگی‌ های خاص خودشان را دارند.

نکاتی را نیز در خصوص معرفی بازی ps۵ برای شما عنوان کردیم.

اگر این مطالب برای شما مفید بوده است می توانید با مراجعه کردن به سایت آی گیمر اطلاعات بیش تر و دقیق تر در خصوص بازی های ps۵ به دست بیاورید.