بازی پرطرفدار Persona 5 Royal
Persona 5 Royal

بازی پرطرفدار Persona 5 Royal

بازی پرطرفدار Persona 5 Royal یک بازی هیجانی و دوست داشتنی برای شما علاقمندان به بازی ‌های آنلاین و ویدیویی است. تجربه لذت بخشی از این بازی محبوب و پرطرفدار برای شما خلق می‌ شود. البته اگر به نسخه کامل به روز رسانی شده این بازی دسترسی داشته باشید. اکنون برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

بازی پرطرفدار Persona 5 Royal

بازی پرطرفدار Persona 5 Royal از بازی ‌های محبوب و بی‌ نظیر است که شرکت اتلوس آن را ساخته است. نسخه‌ های متعددی از این بازی‌ ها هم اکنون با محوریت اصلی بازی در بازار وجود دارد. البته شرکت اتلوس در نسخه‌ های ابتدایی، بازی را با محتویات داستانی و گیم پلی ارائه کرد. در نتیجه در نسخه ‌های جدیدتر سری ‌های تکامل یافته این بازی با موقعیت ‌های بهتر روانه بازار شد. در سری‌های جدیدتر و به روز رسانی شده طرح محتویات بیشتری را به بازی اضافه کردند.

همچنین: خرید بازی PS5

Persona 5 Royal

موضوع بازی Persona 5 Royal

بازی پرطرفدار Persona 5 Royal به عنوان یک بازی هیجانی روایت زندگی پسری است که به دلیل حمایت از یک شهروند از زورگویی با برنامه‌ هایی مواجه می شود. شخصیت اصلی داستان یا همین پسر سال ها دور از فضای خانه زندگی می‌ کند. در این داستان قهرمان اصلی جوکر نام دارد که در طول بازی وارد مدرسه شوجین آکادمی خواهد شد. در نتیجه جوکر پس از یک سال تبعید با سرنوشت جدیدتر و در یک مسیر دیگری وارد زندگی می ‌شود. درست در اولین روزی که به مدرسه می ‌رود یک برنامه ناشناس و عجیب روی گوشی خود می ‌بیند.

هر بار این برنامه را پاک می‌کند اما مجدداً برنامه به صورت خودکار روی گوشی آن نصب می ‌شود. پس از طی مدت زمان کوتاهی جوکر متوجه می‌ذشود نیروی قدرتمند به نام پرسونا او را احاطه کرده است. در نتیجه از این قدرت به نفع خود استفاده می‌ کند تا به افراد شرور درس عبرت دهد. به طور کلی شخصیت پردازی این داستان بسیار عالی و البته مثبت است.

همچنین: خرید بازی PS4

بازی Persona 5 Royal به شکل تکامل یافته ‌تر

بازی پرطرفدار Persona 5 Royal برخلاف سری ‌های قدیمی سری ۵ به صورت تکامل یافته ‌تر و با جذابیت بیشتری عرضه می ‌شود. در این سری برخلاف بازی ‌های قبلی تنها به شخصیت اصلی داستان نمی‌ پردازد. در این نوع آپدیت شده ویژگی وجود دارد که با یکدیگر تعامل بالایی برقرار کرده‌ اند. سطح دوستی در این تیم بسیار بالا است و به همین سبب در شرایط بحرانی و خطرناک تمامی کاراکترها در کنار یکدیگر قدرت بیشتری خلق می کنند. در این بازی یا نسخه پنجم روش مبارزات تکامل یافته ‌تر و با قدرت بیشتری طراحی شده است. به طور کلی این نسخه نقاط قوت بسیار زیادی دارد و باعث خلق یک ساختار حرفه ‌ای می شود. چه بسا اینکه حین مبارزات یا نبردهای بازی موسیقی ‌های مجزا و متناسبی نیز پخش می ‌شود.

صداگذاری بازی نیز دارای کیفیت بسیار مطلوبی است. البته این بازی از ساختار بازی‌ های ژاپنی فاصله گرفته و با کیفیت مطلوب ‌تری ارائه شده است. صداگذاری و دوبله انگلیسی این بازی باعث محبوبیت بیشتر آن می ‌شود. چه بسا اینکه این دوبله عالی انگلیسی باعث شده تا مخاطبان بهتر بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. برخلاف بسیاری از بازی ‌ها که تنها خشونت را به تصویر می‌ کشند در این بازی شاهد نقاط قوت بسیار زیادی هستیم. به طور کلی در این بازی می‌ توان به شخصیت‌ های مثبت اشاره داشت که بیشتر مخاطب به تعامل و همفکری تشویق می ‌کند.

نتیجه

بازی پرطرفدار Persona 5 Royal یکی از بازی ‌های محبوب و پرطرفداری است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این بازی برای گروه‌ های سنی نوجوانان محبوبیت بسیار زیادی دارد. چرا که اوقات فراغت شما را پر کرده و شور و هیجان بسیار زیادی با تجربه بازی خواهند داشت. نقاط قوت بالای این بازی و در نتیجه شور و هیجانی که به وجود می ‌آورد، باعث شده تا کاربران را به خود مجذوب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این بازی ‌های جذاب با وبسایت آی گیمر تماس بگیرید.