کمپانی‌ های برتر بازی PS4
کمپانی‌ برتر PS4

کمپانی‌ های برتر بازی PS4

کمپانی های برتر بازی PS4 کدامند؟ آیا با این کمپانی‌ ها آشنایی دارید؟ شما بازی‌ های PS4 را از چه کمپانی‌ هایی تهیه می‌ کنید؟ کمپانی‌ های برتر بازی PS4 سری کمپانی‌ هایی هستند که این بازی پرهیجان و مهیج را به بهترین نحو با بهترین خدمات ارائه می‌ دهند. در این مقاله کمپانی‌ های برتر بازی PS4 را معرفی می‌ کنیم.

کمپانی‌ های برتر بازی PS4

  1. شرکت سونی

شرکتی که در صدر کمپانی‌ های برتر بازی PS4 قرار می‌ گیرد شرکت سونی می‌ باشد که بالاترین تعداد فروش این بازی را طی چندین سال برای خود رقم زده است، به طوری که درآمد بالایی عاید این شرکت بزرگ جهانی شده است. این شرکت هم چنین دستگاه‌ های بازی پلی استیشن را نیز تولید کرده است که اکثر گیمرهای جهان با آن آشنایی دارند.در واقع سودآورترین دستگاه‌ های بازی توسط این شرکت تولید و فروخته شده است.

  1. شرکت تنسنت

اگر از جنبه تولید و فروش بازی های مختلف رایانه ای صرف نظر کنیم و از کنسول‌ های بازی‌های ویدیویی را کنار بگذاریم و تنها بر روی ساخت آن ها تمرکز کنیم، شرکت چینی تنسنت دومین جایگاه در جهان را در خصوص تولید بازی‌ های PS4 به خود اختصاص می‌ دهد. شرکت تنسنت در وهله اول بر روی بسیاری از بازی‌ های تلفن همراه گوشی‌ های هوشمند و بازی‌ های آنلاین تمرکز دارد، اما چون این شرکت استودیوهای فراوانی در جهان دارد می توان آن را یک گزینه بسیار خوب و مهم در صنعت بازی‌ های رایانه‌ ای دانست.

کمپانی‌ های برتر بازی ps۴

  1. شرکت نینتندو

دومین رتبه بازی‌ های رایانه ای در جهان را شرکت نینتندو به خود اختصاص می‌ دهد. نینتندو در واقع یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان و توسعه دهندگان بازی‌ های کامپیوتری در جهان است که توانسته است در این زمینه موفقیت‌ های زیادی را کسب کند. در حال حاضر نیز در حال طی کردن مسیر تبدیل شدن به بزرگ ترین و پرفروش‌ ترین بازی‌ ها برای کنسول‌ های سوئیچ می باشد.

  1. شرکت مایکروفرسافت

یکی دیگر از کمپانی‌ های برتر و بزرگ در تولید کردن بازی‌ های رایانه‌ ای مختلف شرکت مایکروسافت است که علاوه بر تولید انواع کنسول‌ های ایکس باکس و بازی های مختلف، صاحب انواع کنسول‌ های ایکس باکس نیز می‌ باشد. به طوری که توانسته است از فروش آن ها درآمدهای میلیاردی را به خودش اختصاص دهد. این شرکت هم چنین فروش بالای ایکس باکس سری ایکس اس را دارد. برخی از پرفروش‌ ترین و محبوب‌ ترین بازی‌ های این شرکت عبارتند از:

  • هالو ریچ
  • هالو ۴
  • هالو ۲
  • فیبل
  • ماین کرافت
  1. اکتیویژن بلیزارد

اکتیویژن بلیزارد در حال حاضر در دسته کمپانی‌ های برتر بازی PS4 و بسیاری دیگر از بازی‌ های رایانه‌ ای قرار گرفته است. این شرکت در سال 2008 با ادغام شدن با بسیاری از شرکت‌ های آمریکایی توانست بازی‌ های ویدیویی اکتیویژن و بیلزارد اینترتیمنت را تاسیس کند و رتبه خوبی در فروش چنین بازی‌ هایی را به خود اختصاص دهد.

کمپانی‌ های برتر بازی ps۴

  1. شرکت الکترونیک آرتس

شرکت الکترونیک آرتس یک شرکت آمریکایی است که در لیست بسیاری از کمپانی‌ های برتر بازی PS4 قرار می‌ گیرد و به طور اختصاصی و ویژه بر روی ساخت بازی‌ های ویدیویی تمرکز دارد. از مهم ترین و پرفروش‌ ترین این بازی‌ ها نیز می‌ توان موارد زیر را نام برد:

  • مجموعه فیفا
  • مجموعه سیمز
  • مجموعه نیاز برای سرعت
  • و غیره
  1. شرکت اپیک گیمز

جایگاه شرکت اپیک گیمز نیز در لیست برترین کمپانی‌ های سازنده بازی PS4 را به خود اختصاص داده و توانسته است رقم بالایی از فروش این بازی را کسب کند. این شرکت از موفق‌ ترین شرکت‌ ها در جهت تولید بازی‌ های رایانه‌ ای است که در کشور آمریکا قرار دارد.

جمع‌ بندی

در این مقاله کمپانی‌ های برتر بازی PS4 را بررسی کردیم. در خصوص تولید بازی‌ های رایانه‌ ای به ویژه بازی‌ های PS4 کمپانی‌ های بسیار زیادی فعالیت دارند که جزو برترین و محبوب‌ ترین کمپانی‌ های جهانی محسوب می‌ شوند که بازی‌ های تولیدی آن ها رقم‌ های بالایی را در خصوص فروش به خود اختصاص داده‌ اند. برای آشنایی بیش تر با کمپانی‌ های برتر بازی PS4 و خرید انواع بازی به سایت https://igamer.ir/ مراجعه کنید و با دیگر کمپانی‌ های تولید کننده این بازی محبوب آشنا شوید.