کمی درباره بازی Grand Theft Auto V
بازی Grand Theft Auto

کمی درباره بازی Grand Theft Auto V

کمی درباره Grand Theft Auto V این بازی محبوب پلی استیشن اگر اطلاعات کسب کنید قطعاً برای شما محبوبیت خواهد داشت. بازی ‌های پلی استیشن به عنوان پرطرفدارترین بازی ‌هایی هستند که هم اکنون در نسخه‌ های متعدد مورد توجه علاقمندان قرار دارند. هر یک از این بازی‌ ها با ویژگی‌ های خاصی توانسته‌ اند توجه مخاطب خود را جلب کنند. اکنون شما کاربران عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این بازی محبوب با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید: خرید بازی مرد عنکبوتی Marvel’s Spider-Man 2 برای PS5

کمی درباره Grand Theft Auto V

قطعا می‌ خواهید کمی درباره Grand Theft Auto V آشنایی پیدا کنید. این بازی محبوب با نام بازی اتومبیل دزدی بزرگ ۵ یا سرقت بزرگ اتومبیل ۵ شناخته می ‌شود. به طور کلی بازی روایت جالبی دارد تنها کافیست تا به عمق داستان آن پی ببرید. این بازی ویدیویی در ژانر اکشن ماجراجویی طراحی شده است. راک استار نورث این بازی را در سال ۲۰۱۳ با کمک راک استار گیمز طراحی و روانه بازار کرد. در بخش ‌های مختلف تک نفره و غیره می ‌توانید از این بازی لذت ببرید. بخش تک نفره آن مربوط به داستان ۳ پروتاگونیست است. روایت زندگی یک سارق بازنشسته بانک، گانگستر خیابانی همچنین فروشنده مواد مخدر و قاچاقچی اسلحه می ‌باشد .

بازی GTA V را بهتر بشناسید

درباره Grand Theft Auto V اگر بخواهیم توضیحات دقیق‌ ارائه ارائه دهیم، باید گفت از دیدگاه سوم شخص یا اول شخص روایت دارد. در دنیای بازی دزدی بزرگ ماشین قهرمان اصلی داستان در طول بازی به صورت یک نفره تحت کنترل هستند. حتی در انجام ماموریت‌ ها و در زمان‌ های عادی نیز این کنترل به صورت یک نفره صورت می ‌گیرد. هدف اصلی شخصیت‌ ها تمرکز روی سرقتی بزرگ است و ماموریت‌ های آن تیراندازی، رانندگی و گیم پلی خواهند بود. بازیکنانی در این بازی شرکت دارند که دائماً در حال مرتکب جرم هستند و البته تحت تعقیب می‌ باشند.

بازی Grand Theft Auto

حالت چند نفره بازی Grand Theft Auto V

بازی Grand Theft Auto V هم در حالت تکی و هم در حالت چند نفره یا گروهی به عنوان یک سرگرمی در دسترس است. گروهی و چند نفری بازی شامل اتومبیل دزدی بزرگ آنلاینامی باشد. در این نوع بازی شما تا ۳۰ بازیکن در مدل ‌های مختلف و در حالت ‌های گروهی و رقابتی می ‌توانید در بازی شرکت دهید. البته ویژگی ‌های مختلف این بازی هم اکنون در بازار وجود دارد. اما نسخه توسعه یافته و پیشرفته آن شامل نسخه ۴ است که از مکس پین ۳ الهام می ‌گیرد. در بازی چند نفره نوآوری به چشم می‌ خورد و بازیکنان در یک جهانی آزاد با چند نفر از اعضای تیم روایت اتومبیل دزدی بزرگی را دارند.

طرح چند نفره این بازی در سال ۲۰۱۳ برای پلی استیشن ۳، در سال ۲۰۱۴ برای پلی استیشن ۴ و در سال ۲۰۱۵ برای مایکروسافت ویندوز طراحی شد. این بازی به صورت گسترده در جهان محبوبیت پیدا کرد. هم اکنون به عنوان یکی از بازی‌ های سرگرم کننده با درآمد میلیون دلاری در جهان می‌ باشد.

همچنین بخوانید: خرید بازی فیفا EA Sports FC 24 برای PS5

ویژگی‌های بازی Grand Theft Auto V

بازی Grand Theft Auto V به عنوان یک بازی ماجراجویی که برای دزدی ماشین روایت شده روند خاصی دارد. در این بازی هر یک از بازیکنان مهارت‌ های متعددی نشان می ‌دهند که به توانایی آن ها در حوزه‌ های تیراندازی و رانندگی مربوط می ‌شود. البته این مهارت‌ ها در طول بازی برای هر یک از شخصیت‌ ها افزایش پیدا می‌ کند. در این بازی بازیکن‌ ها می‌ توانند فعالیت ‌های دیگری نظیر بیس، جامپ و غواصی اسکوبا نیز انجام دهند. هر یک از شخصیت ‌ها نیز یک تلفن هوشمند برای تماس با دوستان دارند که در داخل بازی برای آغاز فعالیت و دسترسی به اینترنت طراحی شده است.

نتیجه

در بازی Grand Theft Auto V سه شخصیت تحت فشار سازمان فاسد دولتی قرار گرفته ‌اند، در نتیجه در تلاش هستند تا ارتکاب سرقت کنند. این بازی در حول محور شرایط موجود در لس آنجلس طراحی شده و به مخاطب اجازه می ‌دهد تا آزادانه در شهر، داستانی برای خود روایت داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این بازی محبوب به وبسایت آی گیمر مراجعه کنید.

نظرات (3)

عالی

بهترین آی گیمر توی دنیا

    khshayar

    سلام
    ممنون از شما