بررسی بازی Ghostrunner 2

بازی Ghostrunner 2

بررسی بازی Ghostrunner 2

بازی ‌‌های مختلفی در طول سال‌ ها معرفی شده‌ اند و افرادی که تمایل به انجام بازی ps5 یا ps4 را دارند، به این بازی‌ ها علاقه نشان می دهند و دوست دارند که ماجراجویی‌ های آن ها و چالش‌ ها را پشت سر بگذارند تا بتوانند به یک پایان‌ خوب برسند. ما در این مبحث تصمیم گرفتیم که بررسی بازی Ghostrunner 2 را برایتان انجام دهیم تا ببینید که تمایل به انجام آن دارید یا نه.

توضیحاتی در مورد بازی Ghostrunner 2

بازی Ghostrunner اولین بار در سال ۲۰۲۰ معرفی شد که موضوع آن مربوط به کووید ۱۹ بود. موضوعی که در آن زمان بیش از همه مورد توجه قرار می‌ گرفت و افراد هم به خاطر اطلاعات بیشتر در مورد این ویروس این بازی را انجام می‌ دادند. در واقع تیمی که این بازی را طراحی کرده بودند، خیلی هوشمندانه موضوع را انتخاب کردند. طرفداران خودشان را داشتند تا اینکه در نهایت توانستند میانگین نمره بین ۷۸ تا ۸۱ را به دست بیاورند.

این موضوع برای تیم سازندگان یک شروع بسیار خوب به حساب می‌ آمد. اما اکنون که ۳ سال از آن بازی می‌ گذرد، گوست رانر ۲ معرفی شده است که یک اثر کاملاً خوش ساخت و با کیفیت است و دست کمی از گوست رانر یک ندارد.

بازی Ghostrunner 2

داستان بازی Ghostrunner 2

داستان این بازی مربوط به دنباله بازی گوست رانر ۱ است. تمامی اتفاقات و جریان‌ هایی که داخل آن تجربه می‌ کنید، تحت تاثیر اتفاقاتی است که در نسخه اول ارائه داده شده است و همین جذابیت بازی را دوچندان می‌ کند. در واقع عواقب کارها و اتفاقاتی که در گوست رانر ۱ رخ داده، در این بازی دنبال می‌ شود و آن ها را تجربه می‌ کنید.

اگر شما نسخه یک را انجام داده باشید، بیشتر تمایل پیدا می‌ کنید که به سراغ این بازی بروید تا نتیجه کارها را ببینید. کاراکتری به عنوان جک در طول بازی است که نسبت به محصول قبلی پرداخت بهتری روی آن انجام شده است. شخصیت‌ ها کاملاً تک بعدی هستند. یک روایت شسته رفته را در طول بازی می‌بینید که با ترکیب اسطوره شناسی ایران و هند بسیار عالی از آب در آمده است. قطعاً یکی از جذاب‌ ترین بازی‌ هایی است که در طول عمرتان می‌ توانید آن را تجربه کنید. از طرفی در طول این بازی اصلاً با قصه‌ گویی مواجه نیستید.‌ یعنی قرار نیست که یک سری ماجراها و قصه‌ های دنباله‌ دار را تجربه کنید.

همچنین: خرید بازی ps5

ماجراجویی و چالش های Ghostrunner 2

بعد از اینکه خرید کنسول ps5 را انجام می‌ دهید، می‌ توانید این بازی را به خوبی تجربه کنید و حرکات اکشن را روی شخصیت اصلی داستان پیاده‌ سازی کنید و سرشار از هیجان و چالش شوید. گوست رانر ۲ نسبت به اثر قبلی تغییرات کاملاً ملموس داشته و به خوبی توانسته یک ژانر بی‌عیب و نقص را به شما تحویل دهد. در واقع سخت گیری‌ ها و چالش‌ هایی که در طول مسیر تجربه می‌ کنید، یک فضای طاقت فرسا را برایتان رقم می‌ زند که همراه با چاشنی لذت و ماجراجویی است.

یکی از مواردی که به افزایش هیجان در این بازی کمک می‌ کند، سرعت و واکنش بالا است. همچنین، شما قابلیت این را دارید که حمله دشمن را به درستی پیش بینی کنید. در نتیجه خیلی از مبارزات را به راحتی پشت سر می‌ گذارید. انواع و اقسام سلاح‌ ها را در اختیار دارید که می‌ توانید به درستی و در زمان مشخص از آن ها استفاده کنید. آیتم‌ های متنوعی در اختیارتان قرار می‌ گیرد که با توجه به برنامه‌ریزی خودتان می‌ توانید آن ها را پیاده‌ سازی کنید و چالش‌ ها را پشت سر بگذارید‌!

جمع‌ بندی

بازی Ghostrunner 2 به شما کمک می‌ کند تا بتوانید یک بازی پر از هیجان را تجربه کنید. خیلی از شما بعد از خرید کنسول ps4 یا ps5 حتماً به سراغ گوست رانر ۲ نیز خواهید رفت. زیرا با توضیحاتی که در اختیارتان قرار دادیم، متوجه شدید که این بازی می‌ تواند چقدر پرهیجان باشد. از طرفی شما نمی‌ توانید پایان‌ بندی برای آن در نظر بگیرید، زیرا همه چیز غیر قابل پیش‌ بینی است.

فقط باید بتوانید حرکات شخصیت اصلی را تحت کنترل بگیرید تا از چالش‌ ها و مبارزات موفق بیرون بیایید. اگر می‌ خواهید با کیفیت‌ ترین و بهترین بازی‌ ها را تهیه کنید، به سایت آی گیمر مراجعه کنید. این مجموعه با قیمت استاندارد بازی‌ ها را به شما ارائه می‌ دهد و جدیدترین‌ ها و بهترین‌ ها را به شما معرفی می‌ کند.