بررسی بازی Avatar: Frontiers of Pandora

Avatar: Frontiers of Pandora

بررسی بازی Avatar: Frontiers of Pandora

بازی Avatar: Frontiers of Pandora در دسته‌ بندی بازی‌ هایی قرار می‌ گیرد که کمی موضوع آن ها قابل حدس است و به اصطلاح تکراری شده اما آنقدر صحنه‌ سازی‌ ها زیبا و جذاب است که هنوز هم خیلی از افراد تمایل دارند این بازی را انجام دهند.

اگر شما در سال‌ های اخیر کارنامه شرکت یوبیسافت را دیده باشید، می‌ بینید که بازی‌ های آن ها داستان محور است. اما بعد از مدتی فرمولی که برای بازی‌ هایش در نظر گرفته، مدام تکراری شدند.‌ به خاطر همین افرادی که خرید بازی ps4 یا ps5 را انجام می‌ دهند، می‌ توانند این فرمول را حدس بزنند و خیلی سریع به نتیجه برسند.

داستان بازی Avatar: Frontiers of Pandora

داستان این بازی مربوط به تعدادی بچه داخل قبیله ‌ای به نام سارنتو است که در سرزمین پاندورا زندگی می‌ کنند. پایگاهی که در آن وجود دارد، به پایگاه انسان‌ ها معروف است. فردی همراه با دکتر آلما کورتز قصد دارد که یک موسسه را راه‌ اندازی کند و از این طریق با کمک سفیرها با ناوی‌ های دیگر ارتباط بگیرد.

حال هدف آن ها این است که بتوانند بچه‌ ها را به خوبی تربیت کرده و بزرگ کنند و به عنوان سفیرهایی برای انسان‌ های مختلف آن ها را به کار بگیرند که در رسیدگی به اهداف آن ها هم کمک کننده باشند. اما بچه‌ هایی که داخل قبیله سانتو زندگی می‌ کنند، با این موضوع موافقت ندارند و همکاری لازم را انجام نمی‌ دهند. خیلی از آن ها قصد فرار پیدا می‌ کنند اما در این فرار چالش‌ هایی پیش روی آن ها وجود دارد.

همچنین: خرید بازی Final Fantasy Rebirth

بررسی بازی Avatar: Frontiers of Pandora از لحاظ هیجان

خیلی از شما زمانی که اقدام به خرید بازی می کنید، اولین هدفتان این است که سراسر هیجان را در طول بازی تجربه کنید. اما روایت داستانی که برای این بازی در نظر گرفته شده است، به جرات تا نیمه اول داستان خیلی هیجان انگیز نیست و موضوع پیش نمی‌ رود اما از نیمه دوم به بعد شرایط برای شما بسیار بهتر می‌ شود و سرعت داستان بهبود پیدا می‌ کند.

پایان‌ بندی هم که برای بازی در نظر گرفته شده، قابل قبول است و جذابیت زیادی دارد. اما به خاطر اینکه در نیمه اول داستان کاربر به اندازه کافی درگیر نمی‌ شود، همین باعث خواهد شد که از جذابیت آن کاسته شود.

Avatar: Frontiers of Pandora

شخصیت های بازی Avatar: Frontiers of Pandora

شخصیت پردازی‌ هایی که در طول بازی وجود دارد، در سطح خوبی قرار می‌ گیرند. قهرمان داستان هم جزو افرادی است که در مورد گذشته خود خیلی اطلاعات خوبی ندارد. بعد از اینکه زمان سپری می‌ شود و ما در داستان پیشروی می‌ کنیم، می‌ توانیم راجع به گذشته این افراد هم اطلاعات خوبی کسب کنیم. همچنین، فعالیت ‌های مختلفی را در طول بازی انجام دهیم که هیجان را بیشتر می‌ کند و ما را به اوج چالش‌ ها می رساند.

شخصیت منفی هم در طول داستان وجود دارد که قرار است کاملاً شرور باشد و ما بیشتر از همه با آن درگیر باشیم. اما به اندازه کافی شرارت ندارد و ما نمی‌ توانیم با او ارتباط برقرار کنیم. موضوع دیگری که در مورد این داستان وجود دارد، این است که اگر شما به انجام بازی‌ های یوبیسافت عادت داشته باشید، خیلی راحت از همان اول می‌ توانید پایان داستان را حدس بزنید. اما اگر اولین بارتان است که از بازی‌ های یوبیسافت استفاده می‌ کنید، می‌ تواند برایتان یک گزینه عالی باشد. زیرا آشناییتی ندارید و نمی‌ توانید روایت یا داستان را پیش‌ بینی کنید.

نتیجه گیری

خرید پلی استیشن 5 اسلیم می‌ تواند یکی از هیجان انگیزترین اقداماتی باشد که شما برای خودتان یا فرزندانتان انجام می‌ دهید. شما می‌ توانید با استفاده از این کنسول‌ ها بازی‌ های مهیجی را تجربه کنید و از تمام طول بازی لذت ببرید. یکی از بازی‌ هایی که در این مقاله هم راجع به آن صحبت کردیم و قبل از اینکه به سراغ خرید یا نصب آن بروید، باید در موردش اطلاعات داشته باشید، بازی Avatar: Frontiers of Pandora است که ما اطلاعات کافی را در مورد آن برایتان ارائه دادیم. حال باید تصمیم بگیرید که تمایل به انجام این بازی دارید یا خیر. شما می‌ توانید این بازی را به راحتی از سایت آی گیمر با قیمت مناسب تهیه کنید.