بهترین بازی های انحصاری ایکس باکس

بازی های انحصاری ایکس باکس

بهترین بازی های انحصاری ایکس باکس

پیش از این کودکان از ابزار های ساده ای برای بازی و سرگرمی استفاده می کردند. اما به مرور زمان ابزار هایی مانند پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس و … وارد بازار شد و در مدت کوتاه محبوبیت بسیار زیادی بدست آورد. ایکس باکس یکی از کاربردی ترین ابزار های سرگرمی برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان می باشد که با داشتن بازی های انحصاری ایکس باکس مختلف و جذاب توجه افراد را برای ساعت های زیادی به خود جلب می کند.

بخشی از بازی های قابل اجرا در دستگاه ایکس باکس با نام بازی های انحصاری ایکس باکس شناخته می شوند که اگر قصد دارید درباره بازی xbox اطلاعات بیشتری کسب کنید، در این مقاله با ما همراه باشید‌.

درباره ایکس باکس

ایکس باکس یکی از قدیمی ترین دستگاه های اجرای بازی های دیجیتال در دنیا می باشد که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. این دستگاه طرفداران خاص خود را دارد که بازی های انحصاری آن را به شدت پیگیری می کنند و ساعات زیادی را برای بررسی آن ها در نظر می گیرند. در ابتدای ورود ایکس باکس به دنیای ابزار های الکترونیکی، می توان گفت به دلیل وجود مشکلات متعددی از پیشرفت کمتری نسبت به سونی برخوردار شد.

اما در ادامه و به مرور زمان ایکس باکس توانست قابلیت های بهتر و کاربردی تری را به دستگاه های خود اضافه کند و توجه مخاطبان را بیش از پیش به خود جلب کند. یکی از قابلیت های کاربردی موجود در ایکس باکس، معرفی سرویس گیم پس بود که گیمر ها را بسیار شگفت زده کرد. در ادامه روند سونی نیز تمام تلاش خود را در جهت پیشرفت هر چه بیشتر به کار گرفت. می توان گفت در حال حاضر ایکس باکس و سونی دو رقیب دیرینه یکدیگر به شمار می روند که طرفداران خاص خود را دارند.

بازی های انحصاری ایکس باکس

اسامی بازی های انحصاری ایکس باکس

اگر بخواهیم کمی بیشتر درباره سرویس گیم پس موجود در ایکس باکس صحبت کنیم، باید بگوییم که بازی هایی که در ذیل به آن ها اشاره می شود، در لیست اصلی برای ایکس باکس عرضه شده اند و همچنین در سرویس گیم پس وجود دارند‌. این بدان معنا است که با این وجود، افراد نیازی به خرید جداگانه این بازی ها ندارند و به سادگی در دسترس آن ها خواهد بود:

  • بازی Gear 5
  • بازی Halo Infinite
  • بازی The Ascent
  • بازی Immortality
  • بازی Pentiment
  • بازی Grounded
  • بازی Sea of Thieves
  • بازی Forza Horizon 4
  • بازی Psychonauts 2

اگر بخواهیم کمی بیشتر درباره بازی های انحصاری ایکس باکس صحبت کنیم، تعدادی از آن ها را به اختصار توضیح خواهیم داد.

بازی Immortality

این بازی جزو بازی های قلمداد محسوب می شود و از جذابیت های بسیار زیادی برخوردار است. در روند بازی گیمر با معمای سختی روبرو می شود که باید با بررسی کردن فیلم های مختلف به حل آن بپردازد. در حقیقت در طول بازی سه فیلم برای شما نمایش داده خواهد شد. شما با بررسی کردن این سه فیلم باید سرنوشت بازیگر گم شده را کشف کنید.

همچنین: خرید بازی God of War

بازی Grounded

این بازی نوعی بازی فوق العاده سرگرم کننده است که وقت گذراندن با آن لذت بخش است. این بازی داستان ساده ای را روایت می کند که در طول آن گیمر ها در نقش آدم کوچک هایی قرار می گیرند که در نواحی اطراف خانه خود قرار گرفته اند و باید در طی بازی مسیر خود را کشف کنند. به طور کلی این بازی برای رده های سنی مختلف مناسب است و محدودیت خاصی ندارد.

بازی Sea of Thieves

این بازی یکی از بازی های پر طرفدار در سیستم ایکس باکس محسوب می شود که در تاریخ 20 مارچ 2018 انتشار یافته است. بازی Sea of Thieves در اولین نسخه ارائه شده خود دارای مشکلات و نقص های بسیار زیادی بود که منتقدان را به مخالفت با آن مجبور کرد. اما به مرور زمان در آپدیت های جدید تر به رفع نواقص آن پرداخته شد. در نهایت به یکی از محبوب ترین بازی های ایکس باکس تبدیل شد. شما در این بازی می توانید شخصیت خود را به سادگی بسازید و به گشت و گذار و ماجراجویی در دریا ها بپردازید.

کلام پایانی

آی گیمر یکی از سایت های فعال در زمینه خرید بازی ps4، خرید بازی ps5 و بازی xbox فعالیت می کند و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می کند. شما می توانید بازی های روز دنیا را با بهترین قیمت از این وب سایت تهیه نمایید.