معرفی خودروهایی که در تریلر GTA 6 مشاهده شد

تریلر GTA 6

معرفی خودروهایی که در تریلر GTA 6 مشاهده شد

آیا تریلر GTA 6 را مشاهده کرده اید؟ بازی GTA 6 یکی از محبوب ترین بازی های موجود محسوب می شود که جذابیت های زیادی دارد. این بازی در ابتدا برای کنسول های بازی طراحی شده بود و به مرور نسخه کامپیوتری آن برای پی سی نیز وارد بازار شد. بازی GTA 6 دارای جذابیت های بصری فوق العاده زیادی است که توجه مخاطبان را به خوبی به خود جلب می نماید.

این بازی ps4 و ps5 برای سنین خاصی طراحی شده که افراد عموما به آن علاقه زیادی پیدا می کنند و ساعت های زیادی از روز را به آن اختصاص می دهند. GTA 6 از زمان های گذشته طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده بود و به مرور زمان نیز نسخه های جدید تری از این بازی فوق العاده وارد بازار شد. اگر قصد دارید درباره خودروهایی که در تریلر GTA 6 مشاهده شد اطلاعات بیشتری کسب کنید، در این مقاله با ما همراه باشید.

خودرو های موجود در تریلر GTA 6

بطور کلی GTA بازی بسیار محبوبی است که به دلیل داشتن جذابیت های فراوان، یکی از بهترین بازی های موجود در بازار به شمار می رود. پیش از ورود تریلر GTA 6 به دنیای بازی ها، بسیاری از مردم باور داشتند که سری جدید این بازی دچار تحولات زیادی  خواهد شد. بر همین اساس پس از ورود GTA 6، تفاوت های گسترده ای به ویژه در خودرو های موجود در تریلر بازی مشاهده شد که توجه علاقمندان را به خود جلب کرده بود.

در حقیقت، طراحان این بازی همواره تلاش می کنند تا علاوه بر حفظ ارزش های قدیمی و احساس نوستالژی موجود در این بازی، سبک جدیدی از خودرو ها را وارد بازی کنند. زیرا در هر صورت وجود نشانه هایی از پیشرفت تکنولوژی می تواند اتفاق جذابی به شمار برود. درباره تعدادی از خودرو های موجود در تریلر GTA 6 بیشتر صحبت خواهیم کرد.

همچنین: بازی Mortal Kombat 11

چیتا

این بخش از مقاله برای علاقمندان به خودرو و همچنین طرفداران بازی GTA 6 جذابیت زیادی خواهد داشت. اگر کمی با دقت تر به تریلر GTA 6 توجه نمایید، مشاهده می کنید که چیتا در آن نقش اساسی ایفا می کند. چیتا اتومبیل معروفی است که برای اولین بار در سومین نسخه از بازی GTA  مشاهده شد و طراحان علاقه زیادی به حضور این خودرو در بازی دارند. چیتایی که در تریلر GTA 6 دیده می شود، الهام گرفته شده از فراری تستاروسا می باشد و در حقیقت این چیتا بر حسب ساختار ها و االمان های موجود در فراری تستاروسای سفید رنگی که در میامی وایس دیده شد، طراحی شده است.

تریلر GTA 6

پورشه

اگر با دقت بیشتری به تریلر نگاه کنید، خواهید دید که یک پورشه در پشت چیتا قرار گرفته است. به طور کلی پورشه ماشین محبوبی است که طراحان اصلی GTA همواره به حضور این خودرو در بازی تاکید دارند. این خودرو یک کامت آبی رنگ است که بر اساس پیش بینی ها، نامی مانند Pfister Comet خواهد داشت. در کنار این پورشه جذاب در ادامه تیزر خودرو های گوناگونی خواهید دید.

در یکی از صحنه های ابتدایی تیزر، یک لامبورگینی اونتادور در تصویر وجود خواهد داشت که پوششی سبز رنگ دارد. همچنین یک سوپراسپرت جذاب در یکی از صحنه های تاریک تریلر مشاهده می شود که در حال عبور کردن از یک اتوبان می باشد. بر اساس پیش بینی و بررسی علاقمندان، احتمال الهام گیری این خودرو از خودرو برقی پینین فارینا باتیستا نسخه پنجم بازی وجود دارد.

همچنین: بازی Minecraft legends

کادیلاک و شورلت

در یکی دیگر از صحنه های جذاب این تریلر تصویری از یک کرایسلر 300 و یک کادیلاک سویل اس ال اس مشاهده می کنید که پیش از این کرایسلر در نسخه چهارم بازی مشاهده شده بود. همچنین کادیلاک سویل اس ال اس موجود نیز در GTA نسخه پنج توجه مخاطبان را به خوبی به خود جلب کرده بود.

کلام آخر

به طور کلی بازی GTA یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین بازی های موجود در بازار محسوب می شود. این بازی در تمام این سال ها محبوبیت زیادی در میان گیمر های حرفه ای پیدا کرده است. آی گیمر یکی از سایت های فعال در زمینه خرید بازی و به ویژه خرید بازی ps4 و خرید بازی ps5 است. همچنین این وب سایت می تواند اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه خرید کنسول ps5 در اختیار مخاطبان قرار دهد.