بهترین بازی های پلی استیشن 4 که نباید از دست داد

بازی های پلی استیشن 4

بهترین بازی های پلی استیشن 4 که نباید از دست داد

امروزه با پیشرفت هر چه بیشتر تکنولوژی کنسول های بازی و بازی های پلی استیشن 4 طرفداران زیادی پیدا کرده اند. در حقیقت پیش از این کودکان برای گذراندن وقت به سراغ بازی های دسته جمعی می رفتند. اما به مرور زمان و گسترش دستگاه ها و ابزار های الکترونیکی، کنسول های بازی نیز با هدف سرگرم سازی کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان به میدان آمد‌.

بسیاری از افراد تصور می کنند که این دستگاه ها تنها برای افراد خردسال و کودکان مناسب است. اما اگر کمی دقت کرده باشید متوجه می شوید که وجود بازی های گوناگون و پیشرفته نشان دهنده نبود رده سنی برای طرفداران این کنسول ها می باشد. اگر قصد دارید درباره بهترین بازی ps4 اطلاعات بیشتری کسب کنید، در این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی پلی استیشن 4

پلی استیشن ها یکی از بهترین دستگاه ها و کاربردی ترین وسیله ها برای سرگرمی هر چه بیشتر افراد هستند‌. پلی استیشن ها رده بندی مختلفی دارند و تا به امروز پلی استیشن 5 وارد بازار شده و محبوبیت فوق العاده زیادی بدست آورده است. پیش از این وسیله، پلی استیشن 4 طرفداران بسیار زیادی داشت و همچنان نیز جایگاه خود را تا حد زیادی حفظ کرده است.

این دستگاه یکی از بهترین تولیدات در میان کنسول های بازی گوناگون به شمار می رود و بازی های فوق العاده ای توسط آن قابل اجرا می باشد. وجود پلی استیشن در خانه به شما کمک می کند تا بخش زیادی از مدت زمان تفریح خود را به استفاده از آن بپردازید. همچنین با اجرای بازی های مورد علاقه خود از این تفریح باکیفیت نهایت لذت را ببرید.

همچنین: خرید پلی استیشن 5 اسلیم

بازی های پلی استیشن 4

به طور کلی بازی های زیادی در پلی استیشن 4 قابل اجرا می باشد. این دستگاه یکی از قدرتمند ترین کنسول های تولید شده توسط شرکت سونی است که از حدود 7 سال پیش وارد بازار شده است. در این بازه زمانی 7 ساله، بازی های فوق العاده باکیفیت و بی نظیری برای این کنسول عرضه شده است که هر یک ویژگی های گوناگونی دارند و سلایق خاصی را پوشش می دهند. وجود بازی های مختلف به شما کمک می کند تا با هر سلیقه ای از این ابزار نهایت استفاده را ببرید. برای ارائه توضیحات  بیشتر، درباره تعدادی از بازی های جذاب پلی استیشن 4 بیشتر صحبت می کنیم.

بازی های پلی استیشن 4

Death Stranding

این بازی یکی از بازی های بسیار پرطرفدار در میان بازی های ارائه شده برای پلی استیشن 4 به شمار می رود. بازی Death Stranding نوعی بازی در سبک اکشن می باشد که افراد علاقمند به این سبک می توانند به سراغ آن بروند. اگر بخواهیم درباره داستان بازی صحبت کنیم، باید بگوییم که شخصیت های حاضر در بازی Death Stranding، دارای پیشینه و گذشته متفاوتی هستند که این موضوع به گسترش ذهن شما کمک می کند. همچنین می توان گفت یکی از نقاط قوت این بازی، شخصیت پردازی حرفه ای و تاثیر گذار است که شما را به سمت برقراری ارتباط با شخصیت ها هدایت می‌ کند.

Dreams

این بازی یکی از بازی های بسیار محبوب در این کنسول به شمار می رود که طرفداران خاصی دارد‌. در حقیقت Dreams دارای طراحی و جذابیت های بصری متفاوتی است که به شما امکان ساخت دنیایی متفاوت را می دهد. در حقیقت شما در این بازی جعبه ابزار کاملی را در اختیار دارید که به کمک آن می توانید دنیای مورد علاقه تان را خلق کنید. ساختار این بازی بسیار ساده است و ابزار های آن توسط مثال های ساده ای به کاربرد توضیح داده می شوند. در حقیقت  Dreams رویا های شما را در نمایشگر های دیجیتالی به تصویر می کشد.

کلام پایانی

بر اساس آنچه گفته شد دانستیم که تا به حال بازی های زیادی برای پلی استیشن 4 به بازار عرضه شده است. این بازی ها هر یک ویژگی های فوق العاده ای دارند. در حقیقت این کنسول بازی جایگاه فوق العاده ای در میان ابزار های مشابه خود دارد و به خوبی توانسته است توجه گیمر های توانمند و حرفه ای را به خود جلب نماید. آی گیمر یکی از سایت های فعال در زمینه خرید بازی ps4، خرید بازی ps5 و بازی xbox است. این مجموعه با ارائه بهترین قیمت ها، شرایط مطلوبی را برای شما فراهم می کند.