خرید بازی های جدید ps۴ یا خرید بازی های استفاده شده

خرید بازی های جدید ps۴ یا خرید بازی های استفاده شده

خرید بازی های جدید ps۴ یا خرید بازی های استفاده شده

خرید بازی‌ های جدید PS4 یا خرید بازی‌ های استفاده شده؟ شما کدام یک را ترجیح می دهید؟ آیا به نظر شما بازی کردن با انواع بازی های استفاده شده بهتر است آیا خرید بازی های جدید را پیشنهاد می دهید؟ برای پاسخ دادن به این سوال که خرید بازی های جدید ps۴ یا خرید بازی های استفاده شده باید هر کدام از ویژگی‌ ها و مشخصات هر دو نوع بازی را در نظر گرفته باشید که در این قسمت به معرفی آن ها می پردازیم.

خرید بازی های جدید ps۴ یا خرید بازی های استفاده شده

وقتی صحبت از بازی های مختلف ps۴ می شود، در واقع شامل بازی های است که بتوان آن ها را بر روی کنسول های نسل هشتم پلی استیشن ۴ یا سونی تجربه کرد. بازی های ps۴ ویژگی های مثبتی دارند و آن هم این است که با استفاده از قابلیت بکوارد می توانید آن ها را بر روی بازی ps۵ نیز تجربه کنید و طبیعی است که در این حالت با پیشرفت های بصری و قدرت گرافیکی بیش تر بود.

ps4 انواع بازی | خرید بازی های جدید ps۴

  1. بازی دارک سولز

از بین بازی های پی اس ۴ سری بازی های دارک سولز علاقه مندان بسیار زیادی دارد و بسیاری از گیمرها این نوع بازی ها را به خاطر درجه سختی بسیار بالای آن ها ترجیح می دهند. دارک سولز از جهات بسیار زیاد یکی از بهترین بازی ps۴ محسوب می شود.

  1. بازی دیث استرندینگ

پرطرف دار ترین بازی های نسل جدید ps۴ دیث استرندینگ است که جزو بازی های پر هیجان و پر سر و صدا محسوب می شود. این بازی در واقع یکی از آخرین بازی هایی می باشد که در لاین آپ انحصاری بازی های پلی استیشن قرار دارد و مفاهیم بسیار زیاد و جالبی مانند قصه های پساآخرالزمانی و باران های سواحلی و تایم فایل را با خود به همراه دارد. در این بازی هر کدام از این عناوین نماد فلسفی به خصوص خودشان را پیدا می کنند. اگر هیچ کدام از بازی های نام برده شده در بالا را دوست ندارید بازی نورمن ریدانس یک گزینه خوب محسوب می شود.

اما آن چیزی که در حال حاضر مطرح است این است که این بازی های استفاده شده بهتر هستند بازی های جدید ps۴ که پاسخ دادن به این سوال بستگی به شرایط روحی و اخلاقی شما دارد. برخی از افراد از تکرار کردن بازی های استفاده شده لذت می برند و به ندرت پیش می‌ آید که بازی های استفاده شده را رها کرده و به دنبال خرید بازی های جدید ps۴ باشند.

ps4 انواع بازی

برخی دیگر از گیمرها پس از یک بار استفاده از این بازی ها آن ها را رها کرده و به دنبال خرید بازی های جدید ps۴ هستند. این افراد در واقع جزو افرادی محسوب می شوند که همواره به دنبال تنوع و هیجان طلبی و تعدد می باشند.

بنابراین نمی توان گفت که خرید بازی های جدید ps۴ یا خرید بازی های استفاده شده کدام شان بهتر است و برای تشخیص دادن این سوال باید روحیات و خُلق و خوی افراد را در نظر گرفت.

اما آن چیزی که در مورد این گزینه قابل توجهی است این است که شما در صورت استفاده از بازی های استفاده شده آشنایی و دقت بیش تری در بازی دارید و به خوبی می توانید بازی را مدیریت کنید که در اغلب موارد نیز این بازی ها با برد همراه هستند.

وقتی بازی جدیدی را خریداری می کنید تمام مراحل آن برای شما نو و تازه است و شما تجربه جدیدی از بازی های ps۴ را کسب می کنید که البته این کسب تجربه و گاهی با آزمون و خطا نیز مواجه می شود.

نکته بسیار مهم دیگر در خصوص بازی های جدید ps۴ این است که گاهی اوقات ممکن است بازی جدیدی که قصد استفاده از آن را دارید کاملا با شرایط روحی و اخلاقی ما سازگاری نداشته باشد و در طول بازی لذتی از آن نبرید.

پیش می آید که به طور کلی بازی مورد نظر را دوست نداریم و به این ترتیب پس از گذشت مدت زمانی از شروع آن بازی را رها کرده و به دنبال گزینه دیگری می رویم. اما در بازی های استفاده شده شما با این مورد مواجه نیستید، چون به خوبی با بازی مدنظر، مراحل آن و ویژگی های آن آشنایی کامل دارید.