راهنمایی برای خرید بازی های استفاده شده

راهنمایی برای خرید بازی های استفاده شده

آیا با راهنمایی برای خرید بازی‌ های استفاده شده آشنا هستید؟ آیا می دانید چگونه می توان بازی های استفاده شده را ارزان تر خرید؟ راهنمایی برای خرید بازی های استفاده شده شامل نحوه خرید این نوع بازی ها و استفاده از آن ها می شود. شما در بهترین حالت ممکن در خصوص خرید بازی های استفاده شده ممکن است از مدت‌ ها قبل پول جمع کرده باشید و یا زمان مناسب جهت ارائه آن ها را پیش خرید کرده باشید. در این قسمت ما به بررسی راهنمایی خرید بازی های استفاده شده می پردازیم.

راهنمایی برای خرید بازی های استفاده شده

بازی هایی که امروزه به صورت آفلاین و آنلاین ارائه می‌ شوند و اکثر گیمرها از آن استقبال کرده اند، معمولا به دو دسته بازی های سری جدید و بازی های استفاده شده تقسیم می شوند که هر کدام از این بازی ها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. بازی های جدید جذابیت های خاص خودشان را دارند و گیمرها برای نخستین بار با برخی از صحنه ها و موارد آن برخورد کرده و به تازگی تجربه می کنند.

این مشکل نیز در بازی های جدید وجود دارد که ممکن است گیمر علاقه ای به بازی جدید نشان ندهد و پس از خرید آن به این نتیجه برسد که بازی هیچ گونه مطابقتی با سلیقه خودش ندارد. بازی های استفاده شده از این امر مستثنی هستند، یعنی شما کلیه مراحل و صحنه های بازی را پیش تر تجربه کرده اید و حتی با نحوه انجام آن آشنایی کامل دارید. حتی گاهی اوقات می توانید نتیجه بازی را به صورت صد در صد پیش بینی کنید. هر کدام از این دو دسته طرف داران خاص خودشان را دارند و این که کدام یک بهتر است، بستگی به سلیقه گیمر دارد که چه نوع بازی را انتخاب کند.

در خصوص راهنمایی برای خرید بازی های استفاده شده نیز باید به همین نکته دقت داشته باشید و زمانی اقدام به خرید این نوع بازی‌ ها کنید که به انجام آن ها علاقه داشته باشید.

روش خرید بازی های استفاده شده با کارت اعتباری یا پی پال

شاید این پرسش برای شما هم پیش آمده باشد که آیا جز خرید با گیفت کارت راه دیگری هم برای خرید بازی وجود دارد؟ در پاسخ دادن به این سوال باید بگوییم بله راه دیگری هم وجود دارد. اما نکته مهم در این خصوص آن است که در حال حاضر یکی از بهترین، کم دردسرترین و ارزان ترین راه ها برای خرید بازی ها استفاده از گیفت کارت است.

روش های دیگری نیز برای این کار وجود دارد مانند پی پال یا کارت اعتباری که به این صورت است که از حساب های بانکی شما مبلغ مورد نیاز کسر خواهد شد. روش های دیگری مانند مستر کارت، ویزیت کارت و کردیت کارت ها برای خرید بازی بین کاربران معمولی نیستند و کم تر مورد توجه قرار می گیرند.

در خصوص خرید بازی های استفاده شده خرید کردن با گیفت کارت دقت کنید که واحد پرداختی و ریجن بسیار مهم است. شما باید در همان ابتدای عملیات ریجن اکانت خود را جهت ثبت نام و ساخت حساب مشخص کنید. این در حالی است که گیفت کارت شما ریجن برای کشور دیگری می باشد و شما می توانید حساب کاربری خودتان را عوض کنید. در حال حاضر یکی از مطمئن ترین و بهترین ریجن ها جهت خریدن گیفت کارت ها کنسول پلی استیشن در ارتباط با کشور آمریکا می باشد.

خرید بازی در پلی استیشن

برای این که بتوانید به وسیله پلی استیشن ها بازی های مورد علاقه خودتان را بخرید، به گیفت کارت نیاز دارید، یعنی شما با خرید یک گیفت کارت یک ریدیم را در اختیار خواهید داشت که به منزله اعتبارنامه می باشد که هزینه های پرداختی شما را مشخص کرده و شما از طریق یک مرجع توانسته اید کد گیفت کارت را تحویل بگیرید و به راحتی می توانید بازی استفاده شده مورد نیاز خودتان را خریداری کنید.

دقت داشته باشید که به هیچ عنوان روی اکانت های هکی اقدام به خرید بازی و گیفت کارت نکنید، چون در این صورت ممکن است حساب شما به طور کامل از دسترس خارج شده و یا توسط برخی سرور های حساس بن شود. خرید و دانلود بازی نیز زمانی آغاز خواهد شد که بازی به لیست کتابخانه حساب کاربری شما وارد شده باشد.