نقد و بررسی Prince of Persia: The Lost Crown

Prince of Persia: The Lost Crown

نقد و بررسی Prince of Persia: The Lost Crown

بازگشت باشکوه شاهزاده یکی از بازی‌ های بسیار معروفی است که افراد برای خرید بازی ps4 یا ps5 به سراغ آن می‌ روند و به شدت شهرت پیدا کرده است. ما در این مبحث تصمیم گرفتیم که نقد و بررسی این بازی یعنی Prince of Persia: The Lost Crown را برایتان انجام دهیم تا ببینید تمایل به انجام این بازی دارید یا خیر. قطعاً اگر محتوای آن برایتان جذاب باشد، به سراغ خریدش خواهید رفت.

توضیحات کلی در مورد بازی Prince of Persia: The Lost Crown

این بازی مربوط به یک شاهزاده ایرانی معروف است و آن را به عنوان یکی از قدیمی‌ ترین و محبوب‌ ترین بازی‌ های پی اس 5 می‌ شناسند. یکی از بازی‌ هایی است که فضایی کلاسیک را در آن تجربه می‌ کنید. تصویرسازی آن بی‌ نظیر است و همه چیز واقعی به نظر می‌ رسد. طبق گفته بعضی از منتقدان این بازی در واقع همان ققنوسی است که دوباره روی کار آمده و می تواند کاری کند که شما تا ۳۰ ساعت هم بدون وقفه این بازی را انجام دهید و از انجام آن خسته نشوید.

توضیحاتی در مورد محتوای بازی Prince of Persia: The Lost Crown

داستان این بازی را می‌ توانیم در چند صفت برایتان خلاصه کنیم تا مطمئن شوید که در حال انجام بازی مورد علاقه‌تان هستید. این بازی پر از چالش و رمز و راز است. شما در طول انجام آن غافلگیری‌ های زیادی را تجربه می‌ کنید و واقعاً متعجب می‌ شوید. حتی ساعت‌ ها می‌ توانیم در مورد مراحل مختلف آن صحبت کنیم. مثلاً یکی از اتفاقاتی که داخل بازی رخ می‌ دهد، مربوط به یک شاهزاده ایرانی جدید است که وارد میدان جنگ شده و می‌ تواند داخل بازی پیشروی کند.‌

اتفاقات عجیب و غریب و غیر قابل پیش‌بینی که داخل آن رخ می‌ دهد، قطعاً تعجب همگان را برمی‌ انگیزد. شما داخل داستان جزئیات زیادی را خواهید دید. شخصیت اصلی داستان با کاراکترهای بسیار جدیدی روبرو می‌ شوند و هر کدام ماجراهای خودشان را دارند و اتفاقاتی که پیش روی آن ها قرار می‌گیرد، نتیجه بازی را تعیین می‌ کند که شما کنترل کننده اصلی آن هستید. پس در خرید بازی هرگز این مورد را از دست ندهید.

Prince of Persia: The Lost Crown

جذابیت های بازی Prince of Persia: The Lost Crown

نمادهای مختلف داخل این بازی به شدت خودنمایی می‌ کنند. برای اینکه ما قصه را لو ندهیم، نمی‌ توانیم بیشتر از این در مورد آن صحبت کنیم اما قدرت‌ های جدیدی که از شخصیت اصلی داستان می‌ بینید، به شدت جذابیت کار را افزایش می‌ دهد.

این داستان مربوط به ادبیات ایران باستان است. شما داخل آن می‌ توانید جذابیت‌ های زیادی را به عنوان یک داستان تاریخی ایرانی تجربه کنید و زمانی همه چیز برای شما جذاب‌ تر می‌ شود که بدانید یک تیم حرفه‌ ای از دوبلورهای کشور خودمان به صورت رسمی صداگذاری آن را انجام داده‌ اند و این می‌ تواند عاملی برای علاقه بیشتر شما به این بازی باشد. شخصیت‌ ها صداگذاری عالی دارند. صداپیشه ‌های معروف داخل آن توانستند یک دوبله کاملاً با کیفیت را ارائه دهند و باعث شوند که شما از این بازی نهایت لذت را ببرید.

همچنین: خرید بازی Final Fantasy Rebirth

خرید بازی Prince of Persia: The Lost Crown

حال که متوجه شدید این بازی یکی از بهترین بازی‌ های مربوط به ایران باستان به حساب می‌ آید؛ در نتیجه شاید تمایل پیدا کنید که آن را بخرید. در حقیقت می‌ توانید خرید بازی ps5 یا دیگر انواع بازی‌ ها را از سایت آی گیمر انجام دهید. تمام اطلاعات را می‌ توانید از داخل سایت استخراج کنید و متوجه محتوای بازی شوید و با یک قیمت استاندارد اقدام به خرید کنید.

کلام پایانی

خرید بازی‌ های مختلف می‌ تواند عاملی برای سرگرم شدن خودتان و فرزندانتان باشد. شما با استفاده از بازی‌ های جدید، جذاب و مهیج می‌ توانید کاری کنید که حس ماجراجویی در خودتان را ارتقا ببخشید. این بازی‌ های سرگرم کننده و کاملاً سالمی هستند؛ مخصوصاً این مورد که درباره ایران باستان است و ریشه در ادبیات ایرانی دارد.