بررسی بازی 7 Gran Turismo

بازی 7 Gran Turismo

بررسی بازی 7 Gran Turismo

بازی‌ هایی هستند که شما می‌ توانید از طریق پلتفرم‌ های مختلف آن ها را انجام دهید و لذت ببرید. اگر جزو افرادی هستید که به گیم علاقه بسیار زیادی دارید و می‌ خواهید در بازی‌ ها موفق ظاهر شوید و انواع مختلف آن ها را تجربه کنید، این مقاله مخصوص شماست. ما در این بخش به طور کامل بررسی بازی 7 Gran Turismo را برایتان انجام می‌ دهیم تا اگر تمایل داشتید، این بازی ps5 را خریداری نمایید.

توضیحاتی در مورد بازی 7 Gran Turismo

زمانی که این بازی را شروع می‌ کنید، وارد یک نقشه جهانی خواهید شد. این بازی در یک کافه اتفاق می‌ افتد! کافه ای که در واقع شبیه به یک کمپین است و اتفاقات مهمی داخل آن رخ می‌ دهد. ۳۹ مرحله مختلف را در این بازی تجربه خواهید کرد. در هر مرحله شما با برندهای ساخت ماشین آشنا می‌ شوید. مثلاً برندهایی مانند آلفا رومئو، استون مارتین، پورشه و لامبورگینی در این دسته‌ بندی قرار می‌ گیرند و هر کدام نسخه‌ های مختلفی از ماشین‌ های متفاوت را ارائه می‌ دهند.

باید در همین مرحله اول سه مسابقه را پشت سر بگذارید و در هر کدام رتبه حداقل سوم داشته باشید تا یکی از این سه ماشین را آزاد کنید و به مرحله بعد بروید. اگر قصد خرید بازی 7 Gran Turismo را دارید، می توانید این بازی را هم برای کنسول پی اس 5 و هم کنسول پی اس 4 خریداری کرده و مطمئن باشید تجربه بسیار عالی برایتان خواهد بود.

بازی 7 Gran Turismo

بررسی تاریخچه ماشین‌ های برندهای مختلف

مورد دیگری که در توضیح این بازی باید به آن اشاره کرد، این است مراحلی که داخل کافه اتفاق می‌ افتد، مربوط به مسابقه دادن نیست. مخاطب می‌ تواند تاریخچه ماشین‌ های برندهای مختلف را مطالعه کند و با آن ها آشنا شود. بعضی از مراحل هم هستند که مربوط به مسابقات Championship می‌ شود. شما از طریق آن ها می‌ توانید مسابقات را خیلی جدی‌ تر پشت سر بگذارید.

وقتی هم که بازی داخل کافه برگزار می‌ شود، محتوایی که ارائه می‌ دهد حدوداً تا ۲۰ ساعت هم می‌ تواند شما را سرگرم کند و یکی از ایراداتی که در مورد این بازی وجود دارد، این است که مخاطبان دوست دارند مراحل بیشتری از آن را ببینند تا بتوانند برندهای مختلفی از ماشین‌ ها را در اختیار داشته باشند که تایم زیادی را خواهد گرفت!

مراحل بازی 7 Gran Turismo

این بازی محبوب که بعد از خرید کنسول ps5 می‌ توانید لذت چند برابری در آن تجربه کنید، مراحل خاصی دارد. مثلاً اینکه محتویات داخل آن فقط در کافه اتفاق نمی‌ افتد. شما در دو بخش دیگر هم قرار می‌ گیرید که یکی از آن ها مربوط به ماموریت و سفر و دیگری مربوط به گواهی‌نامه رانندگی است. شما در بخش گواهینامه رانندگی باید چالش‌ های مختلفی را پشت سر بگذارید تا بتوانید گواهینامه را اخذ کنید.

این جزو مراحلی است که خیلی از کاربران آن را می‌ پسندند. زمانی هم که گواهینامه را می‌ گیرید، برای اینکه بتوانید کافه خود را ارتقا دهید، باید بتوانید درجات را در گواهینامه بالا ببرید و سعی کنید مسابقات را به صورت تدریجی و رفته رفته ارتقا دهید تا همه دسته‌ بندی‌ ها را آزاد کنید و سطحتان بالا برود.

خرید بازی 7 Gran Turismo

چنانچه قصد خرید بازی 7 Gran Turismo را دارید، راه‌ های مختلفی برایتان وجود دارد که بتوانید اقدام به خرید بازی کنید. مهم تر از آن سعی کنید که دستگاه‌تان را ارتقا دهید تا با لذت بیشتری این بازی را انجام دهید. به هر حال یکی از منابعی که می‌ توانید با قیمت استاندارد این بازی را به صورت اورجینال تهیه کنید، سایت آی گیمر است که تمامی بازی‌ های جذاب را به شما ارائه می‌ دهد.

نتیجه گیری

بازی 7 Gran Turismo یکی از پرچالش‌ ترین بازی‌ هایی است که می‌ توانید آن را تجربه کنید. افرادی که علاقمند هستند که چالش‌ های مختلفی را در طول بازی پشت سر بگذارند، می‌ توانند از این بازی استفاده کنند و نهایت لذت را ببرند. شما در طول بازی هرگز خسته نمی‌ شوید و قابلیت این را دارید ۲۰ ساعت به صورت مداوم آن را بازی کنید که در این مبحث راجع به محتوای بازی هم اطلاعاتی در اختیارتان قرار دادیم.