چگونه یک گیمر حرفه‌ ای باشیم؟
گیمر حرفه‌ ای

چگونه یک گیمر حرفه‌ ای باشیم؟

تبدیل شدن به یک گیمر حرفه‌ ای کار راحتی نیست. شما مانند انجام هر کار دیگری باید سعی کنید که در این عرصه مهارت کافی را به دست بیاورید و تجربه کسب کنید تا بتوانید با دیگران به خوبی ارتباط بگیرید. همچنین گیم‌ های جدید را بشناسید و در طول بازی سرعت کافی را به دست بیاورید تا تبدیل به یک گیمر حرفه‌ای شوید. اما نکاتی وجود دارد که می‌ تواند شما را سریع تر به گیمر حرفه‌ای تبدیل کند. پس قبل از خرید بازی ps4 حتماً این نکات را بدانید تا بتوانید بیشتر از بازی‌ ها لذت ببرید.

انتخاب ژانر مناسب

اولین نکته‌ ای که برای تبدیل شدن به یک گیمر حرفه‌ای باید به آن توجه داشته باشید، این است که ژانر مناسب خودتان را پیدا کنید. شما نمی‌ توانید در همه پلتفرم‌ ها یا همه ژانرها تبدیل به یک گیمر حرفه‌ای شوید. باید یک ژانر مشخص یا یک پلتفرم مشخص را انتخاب کنید و در آن استمرار داشته باشید و تمرین کنید تا به یک گیمر حرفه‌ای تبدیل شوید.

گزینه‌ها بسیار زیاد است. باید در بین آن ها جستجو کنید و ببینید که روی کدام یک بیشتر تسلط دارید و علاقه شما شدیدتر است. مثلاً اول باید برای خودتان مشخص کنید که آیا به دنبال یک بازی استراتژی هستید یا به بازی‌ های مسابقه ‌ای علاقه بیشتری دارید.

تجربه بازی‌ های مختلف

در بین بازی‌ های مختلف همچون بازی ps5،  بازی ps4 و… تجربه کسب کنید و ببینید که در کدام یک بیشتر مهارت دارید و می‌ توانید سبک بهتری را انجام دهید. باید در بین سبک‌ های مختلف یک مورد را امتحان کنید که در آن استعداد بیشتری دارید تا بتوانید نتیجه بهتری بگیرید.

گیمر حرفه‌ ای

انتخاب بازی‌ های در حال توسعه

مورد دیگری که برای تبدیل شدن به یک گیمر حرفه‌ای باید به آن توجه داشته باشید، این است که بازی‌ هایی را انتخاب کنید که می‌ تواند مدام پیشرفت کرده و شما از این طریق خودتان را ارتقا دهید. یعنی زیرساخت اصلی آن ها از قبل ایجاد شده اما آپشن‌ های آن مدام ارتقا پیدا می‌ کنند. مثلاً بازی‌ هایی مانندCounter-Strike یا Dota 2 در این دسته‌ بندی قرار می‌ گیرند و جوایز بسیار زیادی را می‌ توانید از مسابقات آن ها دریافت کنید و یک رقابت بسیار شدید را تجربه کنید تا بتوانید در مراحل سخت‌ تر هم نتیجه خوبی بگیرید. خیلی‌ ها در خرید بازی xbox series x این مورد را انتخاب می‌ کنند.

بالا بردن سطح بازی

شما باید بتوانید با رقبای خود همراه شوید. باید سطح بازی را بالا ببرید. نباید فقط در یک سطح بازی کنید. اگر بازی شما بی‌هدف باشد، حتی با چندین ساعت بازی طولانی هم نمی‌ توانید به یک گیمر حرفه‌ای تبدیل شوید. پس جلسات تمرینی برای خود در نظر بگیرید و استراتژی داشته باشید. از آموزش؛ نکات و راهنمایی‌ های آنلاین استفاده کنید. تجربیات دیگران را مطالعه کنید و سعی کنید که آن ها را داخل بازی به اجرا در بیاورید. تکنیک‌ های مختلف را فراموش نکنید. مسابقات حرفه‌ای را به صورت آنلاین تماشا کنید تا بتوانید به نتیجه خوبی برسید.

تمرین

با وجود همه نکاتی که برایتان توضیح داده شد، اگر تمرین نکنید‌ نمی‌ توانید بازی خوبی را تجربه کنید و به یک گیمر حرفه‌ای تبدیل شوید. تمرین مهم‌ ترین اصلی است که با در نظر گرفتن نکات بالا می‌ تواند شما را تبدیل به یک گیمر حرفه‌ای کند. تمرین باعث می‌ شود که استراتژی و سبک منحصر به فرد خودتان را پیدا کنید.

سخن آخر

تبدیل شدن به یک گیمر حرفه‌ ای قبل از هر چیزی نیازمند مشخص شدن هدف و علاقه‌تان است. بعد از اینکه هدف و علاقه را مشخص می‌ کنید، باید تمرین داشته باشید و نظرات و تجربیات گیمرهای حرفه‌ای را بشنوید و ببینید که چگونه می‌ توانید سطح کارتان را ارتقا دهید. پس اگر به بازی ps5 یا ps4 یا بازی‌ هایی از این قبیل علاقمند هستید، حتماً به خوبی تحقیق کنید تا بتوانید حرفه‌ای شوید. برای خرید بهترین کنسول‌ ها و بازی‌ ها به آی گیمر مراجعه کنید.